Ihan oikeesti, toi kuukuppi. Ei mahu!
Kommentit (69)
Itsekin ihmettelen miten isot fjöösat joillain naisilla on kun pystyvät käyttämään sitä.
Ei mahtunut mullakaan kivuttomasti senttiäkään vaikka en ole neitsyt enkä vela. Jos sattuu niin se ei sovi.. vaikka miten tällä palstalla jotkut visualisoi mielessään tän kuppikoeajon
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen miten isot fjöösat joillain naisilla on kun pystyvät käyttämään sitä.
Mietipä, kun joillain mahtuu miehen sukuelin sinne sisään :O En käsitä, hirveät messuhallit niillä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mahtunut mullakaan kivuttomasti senttiäkään vaikka en ole neitsyt enkä vela. Jos sattuu niin se ei sovi.. vaikka miten tällä palstalla jotkut visualisoi mielessään tän kuppikoeajon
No kaikki ei sovi kaikille, mutta kannattaa ainakin kokeilla hieman erilaisia taittelutapoja.
Ei se emätin mikään kiviseinäinen luola ole, vaan se venyy sen verran, että lapsikin ulos mahtuu. On varmasti isompi kuin kuukuppi. Kupin avaaminen sisällä on pientä taitoa vaativa tekniikkalaji, mutta kerran kun kupin saa toimimaan, on se jatkossa iisimpää.
Vierailija kirjoitti:
Miten vapaaehtoinen lapsettomuus voisi edes liittyä kuukuppiin? Tarkoititko, että olet synnyttänyt alateitse?
Kun sen kerran saa hyvin laitettua, niin sitten ei teekään mieli ottaa ihan heti pois. Olen kyllä miettinyt että onko 12 -14 tuntia liian pitkä aika pitää kerralla kuppia? Alkaako siinä vuodossa kasvaa jo jotkut bakteerit? Mietin tätä siksi kun itsellä on nykyään outoja kipuja aina monta päivää menkkojen jälkeen, kohdussa ja selässä. Joskus meinaa lämpökin nousta lähelle 38:aa. Olen miettinyt että voiko se olla joku lievä tulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Olet saanut kuitenkin oman katkarapusi mahtumaan sinne?
Vierailija kirjoitti:
Ei se emätin mikään kiviseinäinen luola ole, vaan se venyy sen verran, että lapsikin ulos mahtuu. On varmasti isompi kuin kuukuppi. Kupin avaaminen sisällä on pientä taitoa vaativa tekniikkalaji, mutta kerran kun kupin saa toimimaan, on se jatkossa iisimpää.
Eli mikään ihmisen penis EI VOI olla liian suuri. Ainakaan paksuudeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kuulukaan mahtua muulloin kuin kuukautisten aikana.
Tässä kolme taittelua: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1684/2983/products/lunette-kuukautisk…
Mä käytän tuota simpukkaa. Nuorempana käytin yhtä toista taittelua, kun emättimen aukkoni oli ennen synnytyksiä tosi tiukka. Katson, jos löydän sen.
No niin, löysin sen taittelun, jota käytin aiemmin: https://web.archive.org/web/20150131015432/http://www.kuukuppikunta.net…
Se on tuo nenäliinataittelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin nainen.
Oletko koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa tai käyttänyt esim. dildoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin nainen.
Anteeksi. Korjaan: olet saanut kuitenkin sen mustan XL-dildon mahtumaan sinne?
Millä tavalla oot taitellut sen? Ootko kokeillut kyykyssä?