Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Meillä ei oo mitään ruokaa!" = Meillä ei ole pitsaa, sushia, tortilloja. Raivostuttavaa!

Vierailija
02.03.2021 |

Miten murkkuikä onkin tehnyt kaikkiruokaisesta tytöstä kitisevän prinsessan, jolle lihamureke ja muussi= ei ruokaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos se syö sushia, se ei oo mikään kranttu.

Vierailija
2/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja aamupalalla ei kanssa oo mitään ruokaa jos ei oo munia joita paistas. Poika 15w.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille 10 euroa ja sano, että menee itse kaupasta hakemaan tarpeet ja tekee itse sitä sushia, pizzaa tai tortilloja.

Vierailija
4/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hetkellä kun 17-ja 15- vuotiaat reklamoi ettei ole mitään ruokaa, pystyn tekemään kaapeissa olevista aineksista ainakon viikon ruuat. Ei ole ruokaa= ei ole juuri sitä lempiherkkua mitä juuri nyt huvittaisi syödä.

Vierailija
5/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kerran neito sano, että voisko meillä joskus olla jotain hyvää ruokaa, niin kuin koulussa. Eikun einesten ostoon. Joten tein lihapullat edelleenkin muille ja tuo söi kanannahkapulliaan sitten tyytyväisenä.

Jäin tässä miettimään, että meillä on perusvarastona tarpeita tortilloihin ja pitsaan, sushiinkin (jos tuoretta kalaa ei odota saavansa) eikun teini tekemään vaan koko perheelle. :)

Vierailija
6/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen tarvitse aina syödä pitsaa tai tortilloja. Karhunpalvelus antaa rahaa ja sanoa, hae.

Vierailija
7/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi tehdä tosi helposti sushia vaikka lohesta, avokadosta, tonnikalasta, kurkusta jne. Tavallinen savulohikin siihen käy ei tarvitse olla tuoretta raakaa kalaa. 

Vierailija
8/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsen tarvitse aina syödä pitsaa tai tortilloja. Karhunpalvelus antaa rahaa ja sanoa, hae.

Mitä vikaa on itse tehdyssä pitsassa tai tortilloissa? Ei yhtään sen epäterveellisempää kuin aloituksen mureke ja muussi.

Vierailija
9/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että murrosikäistä pitäisi tiettyyn rajaan asti ymmärtää, mutta minulla kyllä kiehahti pari kertaa, kun ruoka oli pöydässä ja nuoren kommentti oli jotain "ei täällä oo mitään ruokaa". Hävettää myöntää, mutta paiskasin kerran makaronilaatikon lattialle (sääli hyvää vuokaa ja hyvää ruokaa) kun lapsi taas narisi ihan turhaan.

Vierailija
10/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voi tehdä tosi helposti sushia vaikka lohesta, avokadosta, tonnikalasta, kurkusta jne. Tavallinen savulohikin siihen käy ei tarvitse olla tuoretta raakaa kalaa. 

Teini on hyvä ja tekee sushia. Ainekset kyllä ostetaan.

Vierailija
11/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihanaa olla lapsivapaa. Ei tarvitse kuunnella tuollaisia marinoita koskaan.

Vierailija
12/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan vaimo kuolisi nälkään täyden jääkaapin eteen. Ei ole tainnut vieläkään tuo teini-ikä loppua tai sitten on vaan stanan laiska..

Vierailija
13/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii olla kalaa ollenkaan, kun sushia tekee. Maailma on täynnänsä täytteitä ja riisiä löytyy monen kaapista aina. Eikun askartamaan.

Vierailija
14/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että murrosikäistä pitäisi tiettyyn rajaan asti ymmärtää, mutta minulla kyllä kiehahti pari kertaa, kun ruoka oli pöydässä ja nuoren kommentti oli jotain "ei täällä oo mitään ruokaa". Hävettää myöntää, mutta paiskasin kerran makaronilaatikon lattialle (sääli hyvää vuokaa ja hyvää ruokaa) kun lapsi taas narisi ihan turhaan.

Voi kuule! Tutulta kuulostaa.. Täysi ymmärrys!

Vierailija
15/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 14 v tyttö eläisi lämpimillä voileivillä eli voileipägrilliin paahtista juustoa ja metukkaa. Pitää toppuutella että syöhän nyt muutakin!

Vierailija
16/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sä unohdit: meillä ei ole IKINÄ mitään ruokaa!

ARGH! Nimimerkki: 5l tomaattijauhelihakeittoa hellalla ja tuoreita sämpylöitä juuri leivoin

Vierailija
17/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 14 v tyttö eläisi lämpimillä voileivillä eli voileipägrilliin paahtista juustoa ja metukkaa. Pitää toppuutella että syöhän nyt muutakin!

Kuule menee viikko pari, kun kyllästyy viimeistään ja sitten keksii jotain muuta.

Vierailija
18/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset ei ole koskaan sanoneet noin, koska meillä on aina saanut vapaasti syödä kaikkea, mitä jääkaapista ja pakastimesta löytyy. Ja tietty muistakin kaapeista, joissa ruokaa säilytetään. Aina on ollut jotain eikä ikinä ole ollut pakko syödä sitä, mitä minä tein.

Näin siksi, että inhoan ruuanlaittoa enkä keksi yhtäkään syytä sille, miksi makaronilaatikkoni olisi ylimaallisen ihanaa.

Vierailija
19/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vakavia ongelmia käy terapiassa tai jtn.

Ei meilläkään teinit syö aina ruokaa mitä on tarjolla, ottakoon kaapista leipää tai nuudelia vaihtoehtoisesti voi mennä omilla työstä saaduilla rahoilla pizzalle yms .

Ei se mua haittaa jääpä hyvää ruokaa muille enemmän

Vierailija
20/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lapset ei ole koskaan sanoneet noin, koska meillä on aina saanut vapaasti syödä kaikkea, mitä jääkaapista ja pakastimesta löytyy. Ja tietty muistakin kaapeista, joissa ruokaa säilytetään. Aina on ollut jotain eikä ikinä ole ollut pakko syödä sitä, mitä minä tein.

Näin siksi, että inhoan ruuanlaittoa enkä keksi yhtäkään syytä sille, miksi makaronilaatikkoni olisi ylimaallisen ihanaa.

Ihan kiva että sun lapset eivät koskaan ole sanoneet noin. Aika monet nuoret sanoo nimittäin täyden jääkaapin /ruokakaapin edessä ettei sieltä löydy mitään syötävää, koska sieltä ei osu silmään juuri se oma lempiherkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme