Kannattaako ottaa aviopuolisoa, joka ei osaa lainkaan kotitöitä?
Olen tässä tapaillut miestä, joka ei osaa lainkaan kotitöitä, ei siis esim. laittaa ruokaa tai toisaalta korjaillakaan mitään. Hän siis ostaa satsin jotain valmisruokaa ja syö sitä monta päivää putkeen tai syö vain ravintoloissa. Hänellä repsottaa kotona monet paikat, joihin auttaisi vain ruuvimeisselin käyttäminen yms. pieni fiksailu. Ne paikat ovat repsottaneet jo pitkään, mutta hän ei osaa niitä itse korjata.
Henkilö on siis hyvin epäkäytännöllinen, mutta toisaalta ei tiedä kuin muutamalta alalta asioita, ja myös esim. hänen kielitaitonsa on erittäin heikko samoin kuin matemaattisetkin taitonsa. Hän ei osaa käyttää tietoteknisiäkään laitteita kovin hyvin, vaikka hän on nuorehko. Saisin olla perheessä se ainoa aikuinen, joka pyörittäisi taloutta.
Toisaalta hän on myös todella jääräpäinen, eikä kaipaa neuvoja, vaan haluaa tehdä asiat (usein väärin) oman päänsä mukaan. Miltä kuulostaa?
Kommentit (58)
Kuulostaa ihan hirveältä tyypiltä! Oletko valmis loppuikäsi syömään eineksiä muovilaatikosta jonkun pitkävihaisen läskin seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla pelkkää provoilua toi sun juttus.
Ei ole provo. Kuinka monta miestä pitää keskimäärin tavata ennen kuin synkkaa aidosti? Hän oli siis eka (eikä ollut edes mitään fyysistäkään).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan hirveältä tyypiltä! Oletko valmis loppuikäsi syömään eineksiä muovilaatikosta jonkun pitkävihaisen läskin seurassa?
Hän on ilmeisesti sellainen pitkän linjan deittailija itse. Siis naiset eivät ole kelpuuttaneet häntä vuosien varrella oikein, enkä kyllä ihmettele sinänsä. Olen avarakatseinen itse, mutta liian vaikeaksi tuntui menevän vähän niinkuin kaikki mahdollinen.
T. Ap
Nyt nainen! Et tietenkään ota ensimmäistä vastaantulevaa, jos et hänestä oikeasti tykkää. Katso useampia. Voi tehdä hyvää olla hetki ihan itsekseenkin. Mikä kiire sulla on?
Kesällä nämä koronarajoitteet toivottavasti lieventyvät ja pääset tutustumaan ihmisiin livenä. Netistä ei ainakaan 15-vuotta sitten kannattanut etsiä hyviä miehiä. Ei siellä ollut kuin toivottomia tapauksia. Nykyään voi deittikulttuuri tosin olla muuttunut. Hanki joku harrastus, missä on paljon miehiä esim. kuntosali, juoksu tai joku itsepuolustuslaji.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tälläinen 😀👍🙄
Nuo ominaisuudet ei haittaisi jos olisi muuten mukava.
Kannattaa varmaan jatkaa tutustumista..
Ap pääsee korkealle virittynyttä äidillistä hoivaviettiä toteuttamaan.
Tottakai jos on varaa ostaa robotti imuri, astianpesukone sun muut vempeleet. Niin ilomielinhän sitä sitten kokkaa ja siivoo. Tietenkin että on vakitulot, paremmat ku itsellä.
Kerta oot noin laiska etsimään puolisoa etkä pidä piheistä mitä oikeastaan teit normaalilla deittialustalla? Olisit noilla spekseillä saanut parempaakin. Olet vissiin laiska panostamaan kuvien ottamiseen sekä siihen itse ilmoitukseen...
Kuulostaa peräkammarin pojalta, joka etsii itselleen uutta äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla pelkkää provoilua toi sun juttus.
Ei ole provo. Kuinka monta miestä pitää keskimäärin tavata ennen kuin synkkaa aidosti? Hän oli siis eka (eikä ollut edes mitään fyysistäkään).
T. Ap
Yleensä aika monta pitää tavata ja ahkerat deittailijat ovat niitä jotka lopulta onnistuvat. Mutta tuollaisen ihmisen kanssa oleminen on kyllä takapakkia jopa sinkkuudesta, en ymmärrä että edes harkitset tuollaista.
Ei kannata edes alkaa suhteeseen täysin kädettömäksi heittäytyvän kanssa. Peruskoulussa kaikilla oli pakollinen köksä joten ihminen joka väittää ettei osaa kotitöitä on vaan laiska ja valehtelee.
Olen aiemmassa elämässäni löytänyt kumppanin ilman mitään säätämistä ja deittailua. Eroni jälkeen näyttää pahalta ja ensinnäkin mun piti mennä itse nettipalstoille aktiivisena (olin jopa sitä vastaan aiemmin). Hän on sitten eka, jonka kanssa oon tapaillut. Ajattelin, että se ois sitten siinä, mutta huomaan, että ei ehkä sittenkään. Deittailu ei ole minun juttuni.
T. Ap