Kannattaako ottaa aviopuolisoa, joka ei osaa lainkaan kotitöitä?
Olen tässä tapaillut miestä, joka ei osaa lainkaan kotitöitä, ei siis esim. laittaa ruokaa tai toisaalta korjaillakaan mitään. Hän siis ostaa satsin jotain valmisruokaa ja syö sitä monta päivää putkeen tai syö vain ravintoloissa. Hänellä repsottaa kotona monet paikat, joihin auttaisi vain ruuvimeisselin käyttäminen yms. pieni fiksailu. Ne paikat ovat repsottaneet jo pitkään, mutta hän ei osaa niitä itse korjata.
Henkilö on siis hyvin epäkäytännöllinen, mutta toisaalta ei tiedä kuin muutamalta alalta asioita, ja myös esim. hänen kielitaitonsa on erittäin heikko samoin kuin matemaattisetkin taitonsa. Hän ei osaa käyttää tietoteknisiäkään laitteita kovin hyvin, vaikka hän on nuorehko. Saisin olla perheessä se ainoa aikuinen, joka pyörittäisi taloutta.
Toisaalta hän on myös todella jääräpäinen, eikä kaipaa neuvoja, vaan haluaa tehdä asiat (usein väärin) oman päänsä mukaan. Miltä kuulostaa?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet todella valmis huolehtimaan hänestä kuin lapsesta, voit hänet ottaa. Muuten ei.
Tämäkin voisi käydä minulle, mutta hän ei halua edes nätisti kerrpttuja neuvojakaan, vaan ottaa niistä itseensä. Lisäksi hän on todella pitkävihainen ja muistuttaa joistain virheistä lukuisia kertoja siten, että saatamme käyttää keskustelusta valtaosan johonkin pikkuiseen epäolennaiseen yksityiskohtaan ja siitä jauhamiseen. Tämä on tullut vastaan siis ihan tutustumisvaiheessakin.
T. Ap
No ei nyt helvetti minkään laiskuuden takia pidä tyytyä johonkin, jonka kanssa ei oikeasti synkkaa. Yksinkin on paljon parempi olla, ei voi olla niin läheisriippuvainen että ottaa sen minkä helpoiten saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aviomiesmateriaalia. Kevyeen huvitteluun varmaan ihan sopiva, samalla kun etsit pätevää miestä isäksi tuleville lapsillesi. Yhdessäasumisen tunarin kanssa voi unohtaa.
Hän olisi rauhallisuutensa ja tavallaan "kiltteytensä" puolesta aviomiesmateriaalia (tosin aiemmissa suhteissaan ollut kamalaa vääntöäkin kuulemma), mutta muuten ei synkkaa oikein lainkaan. Olen noissa asioissa samanlainen kuin hän, mutta muuten hän jotenkin ei vain viehätä valitettavasti.
T. Ap
Miksi sitten edes harkitset?
Haluaisin vähällä vaivalla päästä sinkkuudestani. 🙂 En jaksaisi tutustua uusiin ihmisiin.
T. Ap
Taitaa ap olla pelkkää provoilua toi sun juttus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehessä on varmasti paljon sellaista mistä tykkäät vaikka et kerrokaan. Onko mies töissä?
On töissä, mutta ulkoisesti ei ole ehkä ihan minun makuuni kropaltaan (ylipainoa liikaa). Muutenkaan ei välillämme oikein synkkaa, hän on erittäin pihi, toisinaan todella tökerö käytökseltään, painostaa minua suhteeseen ja temperamenttimme ovat hyvin erilaiset.
Olen niin laiska etsimään kumppania, että ajattelin, että voisin tyytyä häneen, vaikken oikeasti olekaan kiinnostunut. Hän on ollut ensimmäinen vuosiin, jonka kanssa olen deittaillut avioeroni jälkeen.
T. Ap
Vaikutat laiskalta ja saamattomalta. En tyytyisi sinuun.
mikä sun oma tasosi on, jos tämä on miestesi taso? kysyn ihan tosissani
provolta tuntuu aloitus, itse en kyllä jatkaisi tuttavuutta yhtään pidemmälle, tuohan paljastuu jo melko lyhyen tuttavuuden jälkeen
Jos ei synkkaa niin miksi edes kysyt? Joko olet rajoittunut tai sitten et.. aika paljon jo haukuit miestä tai kerroit hänen olevan liian erilainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehessä on varmasti paljon sellaista mistä tykkäät vaikka et kerrokaan. Onko mies töissä?
On töissä, mutta ulkoisesti ei ole ehkä ihan minun makuuni kropaltaan (ylipainoa liikaa). Muutenkaan ei välillämme oikein synkkaa, hän on erittäin pihi, toisinaan todella tökerö käytökseltään, painostaa minua suhteeseen ja temperamenttimme ovat hyvin erilaiset.
Olen niin laiska etsimään kumppania, että ajattelin, että voisin tyytyä häneen, vaikken oikeasti olekaan kiinnostunut. Hän on ollut ensimmäinen vuosiin, jonka kanssa olen deittaillut avioeroni jälkeen.
T. Ap
ai olet tämä sama trolli, kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Miksi ihmeessä sinä alkaisit olemaan miehen kanssa, josta et ole kiinnostunut ja josta et löydä kuin huonoja puolia?? Ymmärrän, että olet yksinäinen ja kaipaat seuraa, mutta etsi nyt edes joku kiinnostavampi, tuolla tavalla satutat sekä häntä, että itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aviomiesmateriaalia. Kevyeen huvitteluun varmaan ihan sopiva, samalla kun etsit pätevää miestä isäksi tuleville lapsillesi. Yhdessäasumisen tunarin kanssa voi unohtaa.
Hän olisi rauhallisuutensa ja tavallaan "kiltteytensä" puolesta aviomiesmateriaalia (tosin aiemmissa suhteissaan ollut kamalaa vääntöäkin kuulemma), mutta muuten ei synkkaa oikein lainkaan. Olen noissa asioissa samanlainen kuin hän, mutta muuten hän jotenkin ei vain viehätä valitettavasti.
T. Ap
Haluaisin vähällä vaivalla päästä sinkkuudestani. 🙂 En jaksaisi tutustua uusiin ihmisiin.
T. Ap
Sitten varmaan tottelet miestä ja otat hänet niin pääset eroon sinkkuudestasi ainakin hetkeksi kunnes varmaan taas eroat.
En mäkään ymmärrä miksi roikut tuollaisessa miehessä? Laiska, tyhmä, sosiaalisesti tökerö, ei samalla aaltopituudella, lihava, ei kiinnostava. Näin siis omien sanojesi mukaan. Onko sillä iso vehje vai rahan perässäkö juokset?
Siitä saat hyvän miehen koulutettavaksi..
Et kai vaan halua näyttää exälle, että vientiä on. Älä tee sitä virhettä. Ota mies jonka kanssa tulet hyvin juttuun ja olet samalla aaltopituudella.
Ota ihmeessä jos se tekee sinut onnelliseksi
Jos mies ei osaa mitään, sillä ei tee mitään. Sinulla on vain yksi elämä. Mieti tarkkaan, miten sen haluat elää. Eihän tuollaisella vätyksellä tee mitään, joka on kuin teinityttö.
Ei kai markkinat sentään noin surkealla tasolla ole.
Et ole edes kiinnostunut koko tyypistä ja silti mietit, että kannattaako hänen kanssaan avioitua?? Oletko tosissasi vai trolli?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä miksi roikut tuollaisessa miehessä? Laiska, tyhmä, sosiaalisesti tökerö, ei samalla aaltopituudella, lihava, ei kiinnostava. Näin siis omien sanojesi mukaan. Onko sillä iso vehje vai rahan perässäkö juokset?
Ei ole tietoa rahasta (ehkä tulee omillaan toimeen ihan ok) ja mitään intiimiä ei ole ollut. Ollaan vain siis juteltu ja tapailtu.
T. Ap
No nyt läikähti uliukkelin provo ihan yli äyräiden.