Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ottaa aviopuolisoa, joka ei osaa lainkaan kotitöitä?

Vierailija
02.03.2021 |

Olen tässä tapaillut miestä, joka ei osaa lainkaan kotitöitä, ei siis esim. laittaa ruokaa tai toisaalta korjaillakaan mitään. Hän siis ostaa satsin jotain valmisruokaa ja syö sitä monta päivää putkeen tai syö vain ravintoloissa. Hänellä repsottaa kotona monet paikat, joihin auttaisi vain ruuvimeisselin käyttäminen yms. pieni fiksailu. Ne paikat ovat repsottaneet jo pitkään, mutta hän ei osaa niitä itse korjata.

Henkilö on siis hyvin epäkäytännöllinen, mutta toisaalta ei tiedä kuin muutamalta alalta asioita, ja myös esim. hänen kielitaitonsa on erittäin heikko samoin kuin matemaattisetkin taitonsa. Hän ei osaa käyttää tietoteknisiäkään laitteita kovin hyvin, vaikka hän on nuorehko. Saisin olla perheessä se ainoa aikuinen, joka pyörittäisi taloutta.

Toisaalta hän on myös todella jääräpäinen, eikä kaipaa neuvoja, vaan haluaa tehdä asiat (usein väärin) oman päänsä mukaan. Miltä kuulostaa?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte yhdessä opetella jos suostuu.

Vierailija
2/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa toivottomalta, älä haaskaa elämääsi tuollaiseen. Ei se siitä parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen aloitus. Pitäkää nyt näissä aloituksissa ne vähän enemmän kierrätysväliä!

Vierailija
4/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hurmaavalta, varo ettei viedä käsistä.

Vierailija
6/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on jäärä niin ei varmaan suostu.

Vierailija
7/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa toivottomalta, älä haaskaa elämääsi tuollaiseen. Ei se siitä parane.

Minuakin ihmetettyää miksi joku haluaisi tuommoisen riippakiven hyväntekeväisyyskohteeksi. On järkevämpää hankkia kissa tai koira.

Vierailija
8/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos olet kiinnostunut ja tykkäät.

Vierailija
9/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on varmasti paljon sellaista mistä tykkäät vaikka et kerrokaan. Onko mies töissä?

Vierailija
10/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole lahjoja. Ei minullakaan. Ei ole varaa arvostella ketään.

Vierailija
11/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein taito on osata olla hyvä kumppani.

Vierailija
12/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä on varmasti paljon sellaista mistä tykkäät vaikka et kerrokaan. Onko mies töissä?

On töissä, mutta ulkoisesti ei ole ehkä ihan minun makuuni kropaltaan (ylipainoa liikaa). Muutenkaan ei välillämme oikein synkkaa, hän on erittäin pihi, toisinaan todella tökerö käytökseltään, painostaa minua suhteeseen ja temperamenttimme ovat hyvin erilaiset.

Olen niin laiska etsimään kumppania, että ajattelin, että voisin tyytyä häneen, vaikken oikeasti olekaan kiinnostunut. Hän on ollut ensimmäinen vuosiin, jonka kanssa olen deittaillut avioeroni jälkeen.

T. Ap

Vierailija
13/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aviomiesmateriaalia. Kevyeen huvitteluun varmaan ihan sopiva, samalla kun etsit pätevää miestä isäksi tuleville lapsillesi. Yhdessäasumisen tunarin kanssa voi unohtaa.

Vierailija
14/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole lahjoja. Ei minullakaan. Ei ole varaa arvostella ketään.

Itse olin ns. kympin tyttö koulussa ja hän rimaa hipoen suoritti koulunsa, vaikka on sittemmin opiskellut. En haluaisi olla rajoittunut, enkä tarvitse mitään huippulahjakasta ihmistä puolisokseni, mutta kunpa olisi edes joitain yhteisiä vahvuuksia.

T. Ap

Vierailija
15/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei osaa? Vai viitsi opetella? Jos viitsii tehdä niin varmasti oppii vai piiloutuuko osaamattomuuden taakse laiskuuttaan.

Kuulostaa n. 8 vuotiaan tasolle jääneeltä vammaisella jos ei oikeasti osaa.

Vierailija
16/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aviomiesmateriaalia. Kevyeen huvitteluun varmaan ihan sopiva, samalla kun etsit pätevää miestä isäksi tuleville lapsillesi. Yhdessäasumisen tunarin kanssa voi unohtaa.

Hän olisi rauhallisuutensa ja tavallaan "kiltteytensä" puolesta aviomiesmateriaalia (tosin aiemmissa suhteissaan ollut kamalaa vääntöäkin kuulemma), mutta muuten ei synkkaa oikein lainkaan. Olen noissa asioissa samanlainen kuin hän, mutta muuten hän jotenkin ei vain viehätä valitettavasti.

T. Ap

Vierailija
17/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa neuvotella ja elää sovussa niin ei kuulosta hyvältä, koska tulee herkästi riitoja jos on liian jääräpäinen, mutta sopiva jääräpäisyys voi olla hyvä merkki että on yritteliäs ja sinnikäs.

Vierailija
18/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tuon muun listan keskelläkö ajattelet kotityötaitoja? Jos haluat perheen, perusta nopeasti ja pohdi sitten, hoitaako osansa arjesta.

Vierailija
19/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet todella valmis huolehtimaan hänestä kuin lapsesta, voit hänet ottaa. Muuten ei.

Vierailija
20/58 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö ei osaa? Vai viitsi opetella? Jos viitsii tehdä niin varmasti oppii vai piiloutuuko osaamattomuuden taakse laiskuuttaan.

Kuulostaa n. 8 vuotiaan tasolle jääneeltä vammaisella jos ei oikeasti osaa.

Hän on periaatteen mies ja erittäin jääräpäinen monissa jutuissa. Ei halua vain periaatteesta edes yrittää, eikä ole kiinnostunut perehtymään asioihin. Ihmisten välisissä tilanteissakin hän on joskus todella epäkohtelias ihan periaatteesta, kun on omasta mielestään oikeassa ja ottaa niistä aina jonkun egokamppailun aiheen.

T. Ap