Keitin nakkeja kattilassa ja poikaystäväni tuli katsomaan ja sanoi että nakit kuuluisi ottaa muovista pois. =D
Totta kai ne otetaan kun ne on valmiit ja syödään ne.
Perunasalaattin kanssa. Ja sinappiakin.
Kauhia riita.
Kommentit (59)
Nakkeja ei keitetä, ne höyrytetään, you know.
Vierailija kirjoitti:
Missä nakeissa on muovikuori?
Kuka puhui muovikuorista? Kaikki nakit on pakattu muoviin.
Ette tainneet kumpikaan viihtyä peruskoulun kotsan tunneilla, kun noin alkeellisia asioita ette hallitse. Eikä mutsikaan päästänyt keittöön sotkemaan paikkoja.
Tottakai nakit voi keittää siinä muovipaketissa jos haluaa kaikki kypsentää kerralla.
Niin veriletut ja pinaattiletutkin kypsennetään paketeissaan keskuskeittiöillä.
Itse kyllä keitän nakit suoraan vedessä että turha rasva liukeaa pois.
Minä paistan pinaattiletut oivariinissa pannulla. Tulee kivan rapeita ja maukkaita. Ja maksalaatikon myös.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nakit voi keittää siinä muovipaketissa jos haluaa kaikki kypsentää kerralla.
Parempia nakeista tulee paketissa keitettyinä, ei tarvitse vahtia kun eivät halkea. Makukin on tiiviimpi. Lenkkimakkarastakin tulee kuin höyrymakkara kun paketissa lämmittää.
Kaikkihan tekee niin kuin minä. Ajan haaskausta irrotella nakit toisitaan pussista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä paistan jauhelihan muovikotelossaan. Pysyy paremmin kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tekee niin kuin minä. Ajan haaskausta irrotella nakit toisitaan pussista.
Ap
No eivät tee, sori vaan etten toimi samalla tavalla kuin sinä. Täällä kanssa yksi höyrystelijä.
Syön nakit suoraan paketista. Eivät kerkee kattilaan paketissa eikä ilman.
Minä syön nakit kylmänä paketteineen.
Minä syön jauhelihan muovipakkauksessaan, lihottaa vähemmän.
nakithan voisi syödäkin muoveinen päivineen ettei tulisi pakkausjätettä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kyllä aika erilaista muovia... Nakkipaketin muovia ei ole tar´koitettu kiehuvaan veteen. Siitä migroituu kemikaaleja noin kovissa lämmöissä ruokaan.
Hehehehehehehehhheeeeeheh! OLIPA HAUSKA JUTTU!!!! Hih huh hei!
:(
Vierailija kirjoitti:
Missä nakeissa on muovikuori?
Puolalaisissa . Hyviä ,osta jos näet kaupassa.
Onko kovastikkin terveellistä , kun nakkien muovipakkaus , keitettäessä liettaa muovi myrkkyä ?Kyllä aidot nakit keitetään vedessä jossa on kokonaisia pippureita ja sipulirenkaita , siinä on kunnon maku.Kyllä pitsu on oikeessa ja mimuli väärässä.
Muistapa laittaa siihen kattilaan samalla sinappituubi ja perunasalaattirasiakin.
Täh?
Samassa kattilassa yhtäaikaa.
Siis mikä on nin vaikeeta?