Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsyttää tänään?

Vierailija
02.03.2021 |

Kämppikset eivät osaa täyttää tiskikonetta, ja mä joudun aina järjestämään sen uusiksi.

Kommentit (29)

21/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vähän ärsytti, kun keitin aivan liikaa kaurapuuroa. Mutta sit tein ylijäämästä kaura-tattaririeskaa, eikä ärsytä enää yhtään 😃

Vierailija
22/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen päivän krapula lauantailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoskatkot. Maikkarin aamuteeveetä en enää viitsi katsoa kun keskustelut pätkäistään kesken MAINOSTAN takia.

Sama kaikissa muissakin ohjelmissa MAINOSKATKOJA LIIKAA!!!!!!!

24/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi ei julkaise minun mielenkiintoista keskustelua rahankerääjistä USAn armeijassa ,töissä Afhanistanissa. 

25/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Aamulla vähän ärsytti, kun keitin aivan liikaa kaurapuuroa. Mutta sit tein ylijäämästä kaura-tattaririeskaa, eikä ärsytä enää yhtään 😃

Kiltti.Voisitko laittaa reseptin tänne ! Kaipaan rieskaa. Paistatko tavalisessa uunissa?

Vierailija
26/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takatalvi

Vierailija
27/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko koska olen masentunut, saamattomuus, voimattomuus,, en näe mitään positiivista asiaa tässäkään päivässsä.

Vierailija
28/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys ja lapsen flunssa. Pitäisi tietty olla iloinen, ettei ollut koronaa mutta väsyttää liikaa.

29/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kiltti.Voisitko laittaa reseptin tänne ! Kaipaan rieskaa. Paistatko tavalisessa uunissa?

Pahoittelut, ei ole reseptiä, teen näppituntumalla kuten äitikin 🙄 Mutta siis puuron sekaan vähän vettä ja suolaa +leivinjauhetta, ja sit niitä tattarijauhoja, kunnes näyttää taikinalta 😅 Tavallisessa uunissa 200 asteessa jotain ehkä 20min, en sitä paistoaikaakaan tullut kattoneeksi 🤔