Mikä ärsyttää tänään?
Kämppikset eivät osaa täyttää tiskikonetta, ja mä joudun aina järjestämään sen uusiksi.
Kommentit (29)
Mainoskatkot. Maikkarin aamuteeveetä en enää viitsi katsoa kun keskustelut pätkäistään kesken MAINOSTAN takia.
Sama kaikissa muissakin ohjelmissa MAINOSKATKOJA LIIKAA!!!!!!!
Vauva.fi ei julkaise minun mielenkiintoista keskustelua rahankerääjistä USAn armeijassa ,töissä Afhanistanissa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Aamulla vähän ärsytti, kun keitin aivan liikaa kaurapuuroa. Mutta sit tein ylijäämästä kaura-tattaririeskaa, eikä ärsytä enää yhtään 😃
Kiltti.Voisitko laittaa reseptin tänne ! Kaipaan rieskaa. Paistatko tavalisessa uunissa?
Aurinko koska olen masentunut, saamattomuus, voimattomuus,, en näe mitään positiivista asiaa tässäkään päivässsä.
Väsymys ja lapsen flunssa. Pitäisi tietty olla iloinen, ettei ollut koronaa mutta väsyttää liikaa.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Aamulla vähän ärsytti, kun keitin aivan liikaa kaurapuuroa. Mutta sit tein ylijäämästä kaura-tattaririeskaa, eikä ärsytä enää yhtään 😃
Kiltti.Voisitko laittaa reseptin tänne ! Kaipaan rieskaa. Paistatko tavalisessa uunissa?
Pahoittelut, ei ole reseptiä, teen näppituntumalla kuten äitikin 🙄 Mutta siis puuron sekaan vähän vettä ja suolaa +leivinjauhetta, ja sit niitä tattarijauhoja, kunnes näyttää taikinalta 😅 Tavallisessa uunissa 200 asteessa jotain ehkä 20min, en sitä paistoaikaakaan tullut kattoneeksi 🤔