Mikä ärsyttää tänään?
Kämppikset eivät osaa täyttää tiskikonetta, ja mä joudun aina järjestämään sen uusiksi.
Kommentit (29)
Aurinko paistaa - toisaalta kiva- mutta paljastaa likaiset ikkunat ja pölyt. Siivousinspiraatiota odotellessa.
Pitäis järjestää tiskarintäyttö koulutus ja käyttöpassi. Astiat ei puhdistu jos ei just oikeessa järjestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Pitäis järjestää tiskarintäyttö koulutus ja käyttöpassi. Astiat ei puhdistu jos ei just oikeessa järjestyksessä
No joo. Siis en voi käsittää miksi on niin vaikea laittaa astiat järjestykseen koneessa. Lautaset on aina miten sattuu ja menee turhaa tilaa. Jos en järjestäisi tiskikonetta aina uusiksi, pesisimme puolikkaita koneellisia.
Mä olen niin väsy kaikesta puuhailusta.
Ei ole vielä tänä vuonna vapaapäivää ollut 😄
Terv. Eläkeläinen
Mies kiukuttelee eikä ole hyvä ilmapiiri.. ärsyttää myös kun ei ole varaa muuttaa isompaan käytännöllisempään asuntoon.
Tänään ei ole kauheasti ärsyttänyt mikään! Harvinaista. No, ehkä vähän se, että nuorempi lapseni pyysi viime perjantaina, että leivotaanko sitten hiihtolomalla. Lupasin, ja olin sitten täksi päiväksi järjestänyt leipomisen. Sitten kun piti aloittaa leipominen, lapsi sanoi, etten mä nyt tuukaan vaan meenkin lukemaan. Silloin alkoi vähän otsasuoni pullottaa (lapsi kun on joka päivä kysellyt, että leivotaanko tänään, leivotaanko tänään). Lisäksi leivontavuoroista oli ollut vääntöä, koska lupasin ottaa vain yhden apurin leipomaan ja vänkäävän vanhemman lapsen kanssa olin juuri saanut sovittua, että leivotaan hänen kanssaan sitten toisena päivänä.
Nuo elkku, tolkku, kolkku, nelkku, vilkku...
Eppu, toppu, kowhatever..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Siis en voi käsittää miksi on niin vaikea laittaa astiat järjestykseen koneessa. Lautaset on aina miten sattuu ja menee turhaa tilaa. Jos en järjestäisi tiskikonetta aina uusiksi, pesisimme puolikkaita koneellisia.
Meillä oli ainakin köksässä joskus testi miten täytetään astianpesukone, siis piti täyttää se ja opettaja arvioi sen siitä sai numeronkin eli oli koe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ainakin köksässä joskus testi miten täytetään astianpesukone, siis piti täyttää se ja opettaja arvioi sen siitä sai numeronkin eli oli koe
Vau :D
Pienet on murheet, kun suurin ärsytyksenaihe on se, kuinka muut täyttää astianpesukoneen.
Mun tuli tuosta tiskikoneen täyttämisestä mieleen joku viesti, jonka joskus vuosia sitten luin tällä palstalla. Siinä kirjoittaja haukkui hänen mielestään tylsiä ja epäjänniä ihmisiä, ja yksi hänen mainitsemistaan negatiivisista piirteistä oli vain täysien tiskikoneiden peseminen. Yritin kysellä, mitä jännää on siinä, että pesee puolityhjän koneellisen, mutta hän ei valitettavasti vastannut. Vaivaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on murheet, kun suurin ärsytyksenaihe on se, kuinka muut täyttää astianpesukoneen.
No ärsyttäisi suakin varmasti, jos sä olisit ainoa joka ostaa tiskiainetabletit ja kämppikset pesisivät vain puolikkaita koneellisia. Sentään tyhjäävät tiskikoneen, mutta sen jälkeen sa etsiä mittoja ympäri keittiötä, koska ne eivät ikinä löydä samaan paikkaan.
Odotin huvikseni kolme päivää, että kämppikseni laittaisi tiskikoneen päälle ja siivoaisi keittiön. Pesi puolikkaan koneellisen, ja puolet kipoista täynnä vettä pesun jälkeen, joten jouduin itse siivoamaan keittiön ja laittaa tiskit uudelleen koneeseen. Sanomattakin selvää, että lavuaari on täynnä ruoan jämiä kämppikseni jäljiltä.
En itsekään ole mikään maailman siistein ihminen, mutta siivoan aina mun jäljet keittiössä. Suoraan sanottuna vituttaa, kun kolmesta naisesta minä olen ainoa, joka osaa hoitaa tiskit kunnolla koneeseen. Muutenkin vähän sellainen olo, että kämppikseni ovat astetta typerämpiä.
Onneksi puolen vuoden sisällä pääsen muuttamaan pois.
Että naistenpäivänä kärsin järkyttävistä kuukautiskivuista.
Kuuntele sitten naistenpäivä onnitteluita sekä kettuiluja. Asiakaspalvelussa siis olen. Raskas päivä tulossa.
Se, että muu perhe on lomalla ja työharjoittelussa.