Ihanaa.. tuli rahat tilille, meni puolet laskuihin ja taas alkaa kuukauden kituuttaminen.
Vuokra, puhelinlasku, harrastus (50e). Ei mitään muita laskuja. Ei kiva olla näin köyhä.
Kommentit (11)
Tämä köyhyys on aivan musertavaa!! En pääse tästä kierteestä ulos millään. Olen niin uupunut ettei uudelleenkouluttautumisestakaan tuu mitään. Kuin uppoisi saveen vaan.
Ja joo ei ole velkaa, en ole juoppo. Minulla on erinomaiset taloustaidot.
Olen todella asiallinen ja järkevä ihminen, nollatuntisopimuksella ja tukien hakemisella ei enää elä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ajallaan suoritetusta vuokranmaksusta. On ilo huomata, että vuokralainen jaksaa tuhnuttaa vuodesta toiseen vuokrakopissaan ja vaivojaan säästämättä kartuttaa omaisuuttani.
Terveisin,
Vuokraloordisi
Sinun ilkkuva tapa on epämiellyttävä.
Tiedän tunteen. Selkä vääränä teet töitä ja kun palkka tulee niin pakollisten laskujen jälkeen jää rahaa vaan ruokaan. Ei mitään elämää työpaikan ja kodin välissä. Miten tämä voi olla mahdollista?
Just tämä! Pienellä palkalla saa kyllä laskut ja asuntolainan maksettua. Mutta sen jälkeen ei jää rahaa kuin ruokaan ja lasten pakollisiin. menoihin. Yritän epätoivoisesti säästää kesälomaa varten, mutta neljän ihmistä ei muutamalla satasella paljon lomaile....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ajallaan suoritetusta vuokranmaksusta. On ilo huomata, että vuokralainen jaksaa tuhnuttaa vuodesta toiseen vuokrakopissaan ja vaivojaan säästämättä kartuttaa omaisuuttani.
Terveisin,
VuokraloordisiOnnea vaan sinulle kun keräät muutaman prosentin tuottoa sitomalla rahasi epälikvidiin omaisuuteen. Kuseskelen täällä SINUN seiniesi nurkkiin. Kun muutan pois niin saatkin tehdä kunnon remontin hahhaaaa.
Epälikviditeetin vaaraa ei ole ja opon tuotto on kuitenkin ihan kiva. Teikäläisten tavat olen valitettavasti oppinut jo tuntemaan, mutta otetaan niitä remuamisen kulujasi vuokravakuudesta ja laitetaan loput ulosottoon, jos joskus sattuisit työelämään menemään. Eihän se kämppä kuitenkaan vaadi kuin vähän uutta laminaattia lattiaan ja maalia seinään, niin se kusenhajuinen boksikin viedään käsistä.
Jäihän sulle joku 500 e sit ainakin? Ruokien jälkeenkin jää ainakin pari sataa kuluttamiseen?
Minulla jää n. 20% palkasta kaikkien pakollisten menojen jälkeen (sisältää myös ruuat ja lasten vaatteet, mutta ei omia vaatteita). Mutta loppujen lopuksi siitäkin puolet jää säästöön kun ei sitä rahaa juuri mihinkään muuhun mene. Omia vaatteita on jo ihan riittämiin eikä mihinkään viihteellekään nyt pääse.
Täällä sama juttu 😭. Kaverilla jää käteen 500 e, kun on sossun ja ulosoton kanta- asiakas.