Kumman veikkaat olevan hoikempi?
Kaksi kolmekymppistä naishenkilöä. Tekevät samaa päivätyötä, sentin pituusero, harrastavat samoja jumppia (joissa käyvät yhdessä) mutta painoero lähes 10 kiloa.
Jos huomioi ainoastaan ravinnon (esimerkki päivä, tyypillinen ruokavalio), kumman luulet sen perusteella olevan hoikempi?
Nainen 1.
aamupala:kahvi, kaurapuuro voisilmällä ja juotava jugurtti.
lounas: fetapasta+ banaani, vesi
välipala: välipalarahka+mysli, omena ja puolikas leipä
päivällinen: kalafile,salaatti,perunat, vesi,
iltapala: ruisleipä juustolla, tee
Nainen 2.
lounas: kanapasta+salaatti, vesi
välipala: marjakiisseli, mango, vesi, suklaapatukka
päivällinen: lihapullat+perunat+salaatti, vesi
Ruoka-annokset samaa kokoa naisilla.
Nämä henkilöt on olemassa ja itse olen toinen näistä. Kumman luulet olevan laihempi?
Kommentit (17)
Molemmat syötte kuin hevoset.Ei ihmisen kuulu koko ajan tunkea jotain suuhunsa.
Nainen 1? Hänen energiantaso pysyy hyvänä koko päivän.
Veikkaan että nainen 2 on hoikempi koska näyttää noudattavan 16-8 syömisrytmiä, eli paastoaa suurimman osan ajasta ja ruokailut keskittyvät suht. lyhyelle ajalle. Luin juuri eilen artikkelin jossa sanottiin että moni on saanut tuolla todella hyviä tuloksia.
Ilman muuta sinä olet se pulskempi! Ethän muuten kysyisikään!
Nainen 1 on laihempi.
Paasto, jota hehkutetaan, pysäyttää aineenvaihdunnan.
Kumpi vaan voi olla. Tuossahan ei kerrota annoskokoja eikä sitä, mitä on syönyt esim. vuosi sitten, viisi vuotta sitten, kymmenen vuotta sitten... Myös geenit vaikuttavat ja muut henkilökohtaiset ominaisuudet kuten aineenvaihdunta. Eikä yhden päivän aterian perusteella voi sanoa mitään.
Nainen 2 on hoikempi. Vaikka hiilarihöttöä on kummallakin, niin naisella 2 kuitenkin ehkä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 1 on laihempi.
Paasto, jota hehkutetaan, pysäyttää aineenvaihdunnan.
Millä perusteella pysäyttää? Eihän tuossa niin pitkää aikaa paastota.
Se riippuu ihan naisten pituudesta. Jos naiset on 160cm ja 60kg ja 170 cm ja 60kg niin lyhyempi on käytännössä 170cm verrattuna 70 kiloinen, koska yksi sentti vastaa yhtä kiloa. Vastaavasti 170cm verrattuna 160cm olevaan on 50kg painoinen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 2 on hoikempi. Vaikka hiilarihöttöä on kummallakin, niin naisella 2 kuitenkin ehkä vähemmän.
Hiilarit eivät automaattisesti lihota ketään. Mä syön iloisena niin paljon hiilareita kuin haluan ja bmi on aina ollut alle 21.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan naisten pituudesta. Jos naiset on 160cm ja 60kg ja 170 cm ja 60kg niin lyhyempi on käytännössä 170cm verrattuna 70 kiloinen, koska yksi sentti vastaa yhtä kiloa. Vastaavasti 170cm verrattuna 160cm olevaan on 50kg painoinen.
Aloituksessa sanottiin että sentin pituusero.
Kakkonen on laihempi.
Ykkönen syö paljon sokeria
Tässä vastaus: laihempi on nainen 1. Minä olen nainen 2, ja olen tosiaan jo 2v ajan syönyt pätkäpaastoten. Eikä vaikuta painoon millään tapaa. Ystäväni, joka on myös työkaverini syö tasaisesti koko ajan ja hän on 165cm ja panoa 48kg.
Ensimmäinen. Jos toisen pitää vetää suklaapatukka välipalaksi niin ei ole lounaalla saanut tarpeeksi energiaa, mikä johtaa siihen, että vetää päivällisillä överiannoksia.
Sinulla ainakin on huonompi itsetunto ja sairaalloinen tarve verrata itseäsi muihin / kilpailla kaikessa, kun jaksat miettiä tällaisia.
Olet varmasti se lihavampi ja huonommin syövä ja nyt haluat todistella paremmuuttasi. Ei voisi vähempää kiinnostaa, kumpi olet.
Nainen 2