Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivitysäiti vastaa kysymyksiin! :)

Vierailija
08.08.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillonhan voi olla nukahtamis ongelmia,vaikka kuinka väsyttäis ja yrittäis nukkua niin eipä onnistu. Eikä se lääke vaikuta unen laatuun vaan siihen että saa unen päästä kiinni. Toivottavasti kivitysäidin vauva on alkanu nukkua paremmin yönsä. Voimia kaikille väsyneille ja myös virkeille äideille!

Vierailija
22/25 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi itkenyt hätäitkua, olisin kuullut sen. Ja me emme ole perhepetiläisiä, sillä vauva nukkuu aina omassa sängyssään, ei minun kainalossani. Nukahtamislääkkeen otin siksi, että olin yliväsynyt enkä muuten saanut unta. Korvatulpat siksi, etten heräisi vauvan pieneen kitinään. Sain hyvin nukuttua ja jaksoin taas paremmin ja nyt on jo lapsellakin parempi vaihe. Koliikki taitaa olla ohi.

Ei oikein voi verrata väkivaltaa tällaiseen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauvasi on nyt nukkumassa, niin mene nukkumaan sinäkin, niin ei sitten tarvitse jättää lasta heitteille nappipäissäsi!

mitä helvettiä täällä roikut??

ja jos vauvasi on hereillä, mene hoitamaan ja seurustelemaan, olemaan äiti vauvallesi!!!

mitä helvettiä täällä roikut??

tai soita sosiaalipäivystykseen, ja pura ongelmasi sinne. ehkä tekevät huostaanoton lapsellesi, että pääset nappeja vetämään ja makaamaan.

Vierailija
24/25 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu ihan rauhassa ja kohta minäkin menen. Jos lapset jollain lailla kärsisivät äitien pikku nettisurffailusta, niin tämän palstan äitien lapset olisivat tosi häiriintyneitä. Ja eihän minun tarvitse koko aikaa lapsen kanssa seurustella, kun lapsella on isäkin. Välillä seurustellaan yhdessä ja välillä erikseen. Sillä tavoin se meillä menee.

Vierailija
25/25 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tunnutte ajattelevan, minulle tuskin niita olisi määrätty. olen lapsen syntymästä asti ollut yksinhuoltaja, ilman mitään apuja. kyllä niiden vaikutuksen alla todellakin herää lapsen itkuun ja käy jopa maidot lämmittämässä, nukahtaminen uudestaan on vain helpompaa. itse en myöskään pitäisi lasta vieressäni, koska muutenkin pelkään kierähtäväni hänen päälleen. mielestäni toimit aivan oikein, ja lapsen parasta ajatellen. hän luultavasti kaipaa sinua enemmän juuri illalla ja yöllä kun koliikista kärsii. väsyneenä voi olla vaikea tarjota lohtua ja pinna kiristyy kun toinen vaan huutaa.. ja huutaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän