Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei koskaan kata minulle pöytää, vaikka kattaa kaikille muille

Vierailija
02.03.2021 |

Jos esimerkiksi kutsuu kavereitaan, niin on varannut kaikille muille esim. olutta ja pizzaa. Minulle ei mitään. Edes istumapaikkaa. Muille kyllä raahaa olohuoneesta ylimääräisiä tuoleja, jos paikat loppuvat kesken. Minä sitten seison siinä sivummalla hölmön näköisenä.

Jos hän kutsuu vanhempansa, on varannut usein kakkua tai sulattaa pakkasesta pullaa. Tarjoaa kahvit ja kattaa pöydän itselleen ja vanhemmilleen. Minua ei kutsuta edes istumaan.

Väitti, että hänen serkkunsa häihin ei ole kutsuttu kumppaneita, sillä tila on rajallinen. Näin kutsun, ja kas kummaa oli maininta että avecit tervetulleita.

Miksi näin? Olen yrittänyt kysyä, mutta mies vaan hermostuu ja sanoo että leikin draamakuningatarta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla entinen eikä uusi

Vierailija
2/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin juokse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sinua edes ihmisenä siis.

Vierailija
4/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa systemaattista mitätöintiä.

Vierailija
5/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiasta voisi keskustella rakentavasti, niin saattaisin harkita. Mutta jos mies suuttuu keskusteluyrityksistä, niin olisi selvää, että manipuloi.

Vierailija
6/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jatkotarina sille aiemmin olleelle jutulle, jossa 17v. tyttöystävälle ei tarjottu ruokaa poikaystävän kotona?

Vierailija
7/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää sinulle paikkasi ja arvosi. Ja sinä tietenkin palkitset miehen kotitöillä ja seksillä.

Vierailija
8/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella outoa.

Vierailija
9/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se henkinen väkivalta voi alkaa.

Vierailija
10/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ei jatkoon!

Keräisin perhehopeani ja poistuisin takavasemmalle,kestitköön itsekseen.

Laita kiertoon

Vierailija
11/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kundien ilta, niin ihan ymmärrettävää ettei ole paikkaa tai tarjoiluita kumppanille. Mikäli ei kata kahvihetkeen paikkaa, niin todella omituista. 

Vierailija
12/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vain jäänyt tuollaiseen tilanteeseen? Eivätkö muut ihmiset ihmettele ääneen etkö sinä syö?

Voisitko sanoa asiasta ääneen, siinä muiden ihmisten kuullen. "Unohditko kattaa minulle?" "Onko tämä vihje, että minun olisi aika poistua?"

Vierailija
13/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tunnista provoa, vaikka se tanssisi teidän edessä alasti Dobbyn pannumyssy päässä.

Vierailija
14/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kundien ilta, niin ihan ymmärrettävää ettei ole paikkaa tai tarjoiluita kumppanille. Mikäli ei kata kahvihetkeen paikkaa, niin todella omituista. 

Ei ole ymmärrettävää, jos se kumppani on siellä paikalla. Ja asuvatko nämä edes yhdessä? Jos haluaa että toinen antaa heidän olla keskenään, ilmaistaan asia kohteliaasti etukäteen. Jos ei ole muistanut ilmaista niin tarjotaan kaikille paikalla oleville.

Vierailija
15/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee, odotahan vain! Outoudet lisääntyvät yksi kerrallaan.

Miehen reaktio keskusteluyritykseesi pitäisi olla jo selvä signaali sinulle: ei jatkoon.

Vierailija
16/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette tunnista provoa, vaikka se tanssisi teidän edessä alasti Dobbyn pannumyssy päässä.

Mun mies on joskus toiminut noin. Kaverinsa ovat pelastaneet tilanteen.

Vierailija
17/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjaimellisesti näyttää sinulle paikkasi. Kannattaa varmaan miettiä onko tuo "paikka" se mitä itse haluat parisuhteelta ja jos ei ole, niin kannattaako suhdetta enää jatkaa.

Vierailija
18/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Provo tai ei, olen nähnyt oudompaakin.

Vierailija
19/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti, miten sinulle voi tapahtua tällaista toistuvasti. Minä sanoisin jotain asiasta jos yhtään näyttäisi että tämmöinen toistuu, ja pakkaisin kamat jos toistuu senkin jälkeen - ja tuo kutsusta valehtelu olisi jo selkeä eron aihe uuden tyypin kohdalla ilman suurempia keskusteluja.

Tämä viesti on täydellinen esimerkki pienistä merkeistä, joihin reagoimisen tai reagoimattomuuden takia osalla ihmisistä on paljon pienempi tai suurempi riski jäädä kamaliin suhteisiin.

Vierailija
20/36 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä tuossa ole vaan takana, että olettaa sinun ns.vakioasukkaana olevan omatoiminen. Kaikki me esitämme vieraille ylikohteliasta, mutta ei arkena kateta aina toiselle pöytää. Omat vanhempani toimivat myös näin kotopuolessa, ja jopa itseäniki komennetaan ottamaan kaapista mitä löytyy. Turha pahastua.