Tauskin ja Sedu Koskisen yhteistyö tauolla – palkkio jäi maksamatta
Kommentit (11)
Tauskista voisi varmaan moni älykömpänä ja arvostetumpana nähty julkkis ottaa vähän mallia?
– Virusta ei pysty nitistämään muuten kuin että suljetaan kaikki, mitä suljettavissa on. Mutta tosiasia on, etten ole korona-asioissa asiantuntija, olen vaan laulaja. Olen itse keskittynyt lähinnä luomaan uusia lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Tauskista voisi varmaan moni älykömpänä ja arvostetumpana nähty julkkis ottaa vähän mallia?
– Virusta ei pysty nitistämään muuten kuin että suljetaan kaikki, mitä suljettavissa on. Mutta tosiasia on, etten ole korona-asioissa asiantuntija, olen vaan laulaja. Olen itse keskittynyt lähinnä luomaan uusia lauluja.
Kypsää puhetta Taunolta.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee ja esimerkkiä muille viihdealalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko ZDL ehdolla kuntavaaleissa?
Viron kuntavaaleissako? Eikö hän ole muuttanut sinne.
Onko ne suuret syntymäpäiväjuhlat peruttu, johon olisi päässyt maksamalla 150€?
”Unelmaloma” kappale on ihana! Löytyy YouTubesta. Sedu näyttää siinä paljon nuoremmalta kun ajelee sillä luxus VIP matkailuautolla.
Tauski on älykkö ja zedu loistava laulaja
Sedukin oli ennen rikas mies. Nykyään peeaa.