Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko jos tissejäsi kehutaan? Entä jos kehutaan kampaustasi?

Vierailija
02.03.2021 |

Onko näillä keisseillä eroa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kehut otan ilolla vastaan! Nautin itsekin molemmista.

Vierailija
2/5 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun korkeintaan kampausta.

Se on niitä asioita johon ihminen on aktiivisesti vaikuttanut.

Minkä tahansa ruumiinosan kehuminen on tympeää. Tisseihin ei voi vaikuttaa ilman leikkausta, eli ulkonäön kehuminenkin on tavallaan arvostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta niissä on se ero, että kampaus on itse tehty ja siihen on voinut vaikuttaa. Tissit taas tulee automaattisesti ja ne on mitä on, ei niihin voi vaikuttaa. (Okei, jotkut hyvin harvat käy tekotissileikkauksessa, mutta ei moni)

Vierailija
4/5 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen nähnyt vaivaa laittaakseni kampauksen, olen iloinen, että joku huomaa sen. Luomupallot on mitä on, ihan tyytyväinen niihin olen, mutta en ole tehnyt niille mitään, että haluaisin niihin kiinnitettävän huomiota. En loukkaannu, mutta koen kehujan käyvän vähän vajaalla, joten jatkossa välttelen henkilön seuraa, jos olen hänelle vain tissit.

Eipä sillä, olen melkein ajanut päin pylvästä ihan vain sen takia, kun en saanut irroitettua katsetta upeimmasta takapuolesta, mitä olen koskaan nähnyt. Olen nainen, ja takapuoli kuului miehelle. Mutta ei käynyt edes mielessä, että menisin täysin tuntemattomalle kehumaan jotain, mikä nyt vain sattuu olemaan mikä on. Ei siis muuten näyttänyt sellaiselta, että olisi erikseen treenannut sitä, tai muutakaan kohtaa kropassaan. Tavallinen hoikka nuori mies.

Ja aina on eroa sillä, kehutaanko jotain sellaista, mikä mielletään seksuaaliseksi alueeksi, kuin sellaista, jota ei mielletä. Jos näitä ei osaa erottaa, kannattaa jättää suu aukaisematta kokonaan.

Vierailija
5/5 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kummatkin suomalaisen kiusaantuneena vastaan, jos ne olisi sanottu samalla kunnioittavalla tavalla ja aidosti.

Muutamilta naisilta olen saanut oikea kehua rinnoista. Mutta miehiltä olen saanut kommenteja kuten: "Hirmu isot tissit!", "Voi kun omalla muijalla olisi tuollaiset tissit" ja esimerkiksi "VAU!". Ja useimmiten näiden kommenttien jälkeen on käyty varoittamatta tisseihin kiinni ja/tai sanottu esim "Ootko munan tarpeessa?" Minusta on loukkaavaa ja ahdistelua tuollainen!

Minusta täysin sama asia jos joku sanoisi "Onpa tuuhea tukka!" ja sit mitään varoittamatta tartuttu hiuksiini kiinni ja ruvettu pörröttämään sekä kehuttu omaa erektiota tai kysytty olenko puutteessa.

Olisi tämä minusta yhtä loukkaavaa ja ahdistavaa. Joskus jopa vielä ahdistavampaa koska rinnoista ihmisen saa helpommin irti kun että jos pitkistä hiuksista saa kunnon otteen ja vieras ihminen rupee retuuttamaan sinua hiuksista kuin räsynukkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi