Mitä ihmettä te jaksatte riehua siitä Dubaihin menosta?!
Sinne ei pääse ilman parin vuorokauden sisäistä negatiivista koronatestiä eikä sieltä pääse pois ilman samanlaista negatestiä. Turistioloissa tiukat säädökset ja tarkemmin valvottu kuin vaikka Suomessa, terveydentilaa valvotaan myös jatkuvasti.
THL:n raportin mukan Dubaista ei ole tullut yhtään koronatartuntaa Suomeen.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa saa kuulemma rahalla ostaa rokotuksenkin. En tiedä onko Sputnikkia vai jotain muuta.
Eikö se ole hyvä asia? Ei mene silloin ainakaan sinun verorahoistasi se pari kymppiä mitä se rokoite maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska orjapiiskureiden Dubai!!! Oksettavaa. Kuka sinne matkustaa tukemaan orjuutusta HÄH?
Sillähän se loppuu ettei somalaiset sinne matkusta. Onpa typerä ajatusmalli.
Turistirahoillasi tuet sitä paskaa.
Köyhyydessä naisten oikeudet heikkenevät vielä entisestään. Turha kuvitella, että maissa joissa ei käy turisteja naisten oikeudet ovat jotenkin paremmin. Päinvastoin, ehkä näkemällä vapaita naisia noissakin maissa asenteet muuttuvat.
Juuri näin! Ne jotka saa huserata yksin suljetuissa maissa on kaikkein pahimpia. Todellakin pitää länsimaista matkustaa Arabimaihin niin paljon kuin vain pystyy. Saavat naiset siellä mallia ja ihmisoikeutensa takaisin.
Aivan. Ei ole ollut yksikään Dubasita Suomeen palannut korona -positiivinen.
Eniten tartuntoja on saanut ihan perhe- ja kaveripiiristä, harrastuksista ja vapaa-ajalla ihan koko ajan kotosalla ja Suomessa olleet. Tällä palstalla vaan hysteria karkaa käsistä tietyillä provokaattorimammoilla ja muut seuraa sokeina perässä kaakattamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hummustelemaan vaan pandemiasta huolimatta?
Joku vanha pervo ei vaan pääse irti fantasioistaan.
Aivan loistava paikka lomailla lasten kanssa. Ollaan käyty kymmeniä kertoja ja syksyllä mennään taas.
Kannatta pussailla sitten julkisesti niin pääset katselemaan sen maan vankiloita, Niiiiiiiiiin ihana maa!!!
Turistikokemus jota ei ole kellään, dubain vankilat! I h a n a a !Ja lapset onkin jonkun sheikin hoidossa sen ajan.
However, you should be aware that it is a punishable offence under UAE law to drink or be under the influence of alcohol in public. British nationals have been arrested and charged under this law, often in cases where they have come to the attention of the police for a related offence, such as disorderly or offensive behaviour.
"Passengers in transit through the UAE under the influence of alcohol may also be arrested.
Dress code
Women should dress modestly when in public areas like shopping malls. Clothes should cover the tops of the arms and legs, and underwear should not be visible. Swimming attire should be worn only on beaches or at swimming pools.
Cross-dressing is illegal.
Eipä kannata miehen laittaa mekkoa päälle tuonne, edes huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistava paikka lomailla lasten kanssa. Ollaan käyty kymmeniä kertoja ja syksyllä mennään taas.
Kannatta pussailla sitten julkisesti niin pääset katselemaan sen maan vankiloita, Niiiiiiiiiin ihana maa!!!
Turistikokemus jota ei ole kellään, dubain vankilat! I h a n a a !Ja lapset onkin jonkun sheikin hoidossa sen ajan.
Ai sulla on niistäkin kokemusta, ootpas ehtiväinen.
Normaalille sivistyneelle ihmiselle ei tuota ongelmia käyttäytyä asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa olla pussailematta ja pukeutua säädyllisesti? Vatikaaniinkin ollaan aina menossa sisään puolialasti. Mikä siinä vaatteiden päällä pitämisessä on? Miehet kykenevät siihen, mutta toisilla naisilla on aina olevinaan niin kuuma ettei ilman hihattomia vaatteita ja paljaita reisiä voi vaan liikkua.
Kuumat humukset valuvat selälle ja setelitukku rauhoittaa kourassa.
Joku trollaa tässä ketjussa. Ei kukaan ajatteleva suomalainen voi kannattaa Dubain systeemiä ja kuvitella että matkailemalla sinne parannettaisiin maan ihmisoikeuksia.
Mistä tää Dubai -kauhistelija on karannut? Piileksinyt vissiin jossain peräkammarissa 60-luvulta saakka. Silloin tosin Dubaissa ei naiset käyttäneet kaapuja ja olivat tasa-arvoisempia kuin Suomessa. Eikä ollut koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku trollaa tässä ketjussa. Ei kukaan ajatteleva suomalainen voi kannattaa Dubain systeemiä ja kuvitella että matkailemalla sinne parannettaisiin maan ihmisoikeuksia.
Minä en ainakaan trollaa yhtään. Kerro ihmeessä kuinka jättämällä menemättä Dubaihin parannat ihmisoikeuksia siellä??
Minä olen asunut kauan Dubaissa ja olin tuolloin yksi harvoista työssäkäyvistä naisista tuttavapiirissäni. Viime vuonna kun palasin Suomeen, kaikki paikalliset tuttavani, naisista, olivat töissä. Väitän kyllä, että esimerkilläni oli vaikutusta. Ja ihan perusihmisten alueella asuttiin, ei missään miljonäärien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan trollaa yhtään. Kerro ihmeessä kuinka jättämällä menemättä Dubaihin parannat ihmisoikeuksia siellä??
Minä olen asunut kauan Dubaissa ja olin tuolloin yksi harvoista työssäkäyvistä naisista tuttavapiirissäni. Viime vuonna kun palasin Suomeen, kaikki paikalliset tuttavani, naisista, olivat töissä. Väitän kyllä, että esimerkilläni oli vaikutusta. Ja ihan perusihmisten alueella asuttiin, ei missään miljonäärien.
Ihmisoikeuksia ja vierastyöläisiä riistävät maat pitäisi pistää boikottiin. Ei kantaa rahaa niihin lomailemalla niissä.
Dubaissa on ihan sama kuin joka paikassa muuallakin: köyhimpien väestönosien keskuudessa eniten koronaa, heillä ketkä ei osaa lukea, eivät ymmärrä tietoiskuja, eivät katsele televisiota. Ei siellä turistialueilla ole mitään vaaraa, turvatoimet nin tiukat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeuksia ja vierastyöläisiä riistävät maat pitäisi pistää boikottiin. Ei kantaa rahaa niihin lomailemalla niissä.
Kerro mikä sillä muuttuu paremmaksi?? Anna joku esimerkki jossa noin toimimalla on saavitettu merkittäviä parannuksia ihmisoikeuksiin, että maa jätetty täysin oman onnensa nojaan.
Maailma on täynnä kauniita paikkoja, miksi juuri sinne? Kertoo paljon ihmisestä, että haluaa matkustaa juuri Dubaihin. Ei arvosta ihmisoikeuksia, tasa-arvoa, eikä piittaa koronarajoituksista. Sinne vaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän se trolli on. Samalla logiikalla perheväkivallasta kärsivät ja kotonaan pahoinpidellyksi joutuvat naiset pitää jättää huomiotta ja eristää pois ystäväpiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Paska orjapiiskureiden Dubai!!! Oksettavaa. Kuka sinne matkustaa tukemaan orjuutusta HÄH?
Minä olen lähdössä ja perhe tulee mukaan, kunhan siis koronasta päästään.
Kerran ollaan oltu ja pidin paikasta kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mikä sillä muuttuu paremmaksi?? Anna joku esimerkki jossa noin toimimalla on saavitettu merkittäviä parannuksia ihmisoikeuksiin, että maa jätetty täysin oman onnensa nojaan.
Jos et ymmärrä niin et ymmärrä. 12-vuotiaani jaksaisi väitellä kanssasi, ja selvästi ymmärtää maailmaa ja miten se toimii paremmin kuin sinä. (Raha puhuu, rahalla on vaikutusta. Rahalla on valtaa. Sinä annat rahasi rikollisille, tuet rikoksia).
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä kauniita paikkoja, miksi juuri sinne? Kertoo paljon ihmisestä, että haluaa matkustaa juuri Dubaihin. Ei arvosta ihmisoikeuksia, tasa-arvoa, eikä piittaa koronarajoituksista. Sinne vaan sitten.
Missä on sellainen koronarajoitus ettei saa muka matkustaa Dubaihin?? Ei näitä itse kannata alkaa keksiä. Ihan kuten aiemmin sanottu jo, sillä kuinka toimii on enemmän merkitystä kuin sillä matkustaako vai ei. Eipä ole yhtään ainoaa tartuntaa Dubaista tullut. Miksi et huuda Ruotsin rajan yli pohjoisessa päivittäin ramppaaville rajoituksista?? Sieltä tulee viikottain posia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ymmärrä niin et ymmärrä. 12-vuotiaani jaksaisi väitellä kanssasi, ja selvästi ymmärtää maailmaa ja miten se toimii paremmin kuin sinä. (Raha puhuu, rahalla on vaikutusta. Rahalla on valtaa. Sinä annat rahasi rikollisille, tuet rikoksia).
Eli ei ollutkaan yhtään esimerkkiä kertoa? Olipas yllätys.