Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ' vikana' , kun kaveri jonka kanssa aiemmin jaettu ilot ja murheet,

Vierailija
08.08.2006 |

ei puhu nyisin enää ollenkaan mistään negatiivisestä? Kaikki on heillä aina hyvin eikä mistään mitään sanomista.

Siis toki on hienoa, jos ei murheita tms ole, mutta ihmetyttää kuinka nykyisin AINA kaikki voi olla heillä niin loistavasti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni silloin miehen kanssa melko huonosti ja puhuimmekin asiasta paljon.

Jossain vaiheessa mulle vaan tuli sellainen olo, että tämä ystäväni nautti kuunnellessani murheitani, se jollain lailla pönkitti hänen itsetuntoaan. Hänelläkään ei ollut mikään unelma mies, mutta meidän tilanteeseen nähden heillä meni hyvin.

Hän ei enään jossain vaiheessa odottanut minun puhuvan mitään positiivista, yritti aina hakemalla hakea jotain ongelmaa jota voisimme puida. Saimme asiat selvitettyä mieheni kanssa ja meillä oikeasti meni taas hyvin, mutta ystäväni yritti aina hakea " taustalta" jotain.

Kyllästyin tähän ruotimiseen ja puimiseen ja halusin osata olla onnellinen, siksi en jaksanut jauhaa ystävälleni enää niistä mahdollisista pienistäkään negatiivisista asioista joita oli. Hän olisi saanut vettä myllyyn ja päässyyt taas leikkimään keittiö psykologia ja henkilökohtaista auttajaani, vaikka en itse sellaista kaivannut.

Vierailija
22/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla