Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ' vikana' , kun kaveri jonka kanssa aiemmin jaettu ilot ja murheet,

Vierailija
08.08.2006 |

ei puhu nyisin enää ollenkaan mistään negatiivisestä? Kaikki on heillä aina hyvin eikä mistään mitään sanomista.

Siis toki on hienoa, jos ei murheita tms ole, mutta ihmetyttää kuinka nykyisin AINA kaikki voi olla heillä niin loistavasti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänen asioistaan kellekään puhunut, eikä meillä ole kuin yksi yhteinen tuttava :o

ap

Vierailija
2/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi sentään löytää elämästään positiivisia asioita ja tavallaan sanattomasti ilmaisee, että sun olisi jo aika lopettaa valittaminen ja pessimismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteitahan tupataan kaunistelemaan tuolla lailla, näytetään siltä että mikään ei muka ole vialla.

Muitakin syitä löytyy: ehkä ette puhu enää yhtä paljon (valitukseen ei yleensä rupea heti), tai ehkä heillä oikeasti menee tosi hyvin...

Vierailija
4/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hänellä oikeasti on kaikki hyvin:)

Esim. minulla on 4v kestänyt parisuhde täysin ongelmitta, lapsi on nyt vuoden ja senkin kanssa kaikki on helppoa. Ollaan ostettu asunto, remppa ja muutto on ollut kivaa!!! Että ei kaikilla välttis mene aina huonosti!!

Vierailija
5/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta aina ei ystävyyssuhteet mene niinkuin toivoisi.

Kannattaisko kysyä siltä ystävältä iteltään suoraan?

Vierailija
6/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... puhu suhteen asioista kavereilleen yhtä vapaasti kuin aikaisemmin vaan katsovat, että ne asiat kuuluvat parisuhteen sisälle. Esim. sinkkuaikoina monet selittävät seksielämäänsä hyvinkin yksityiskohtaisesti, mutta useat vakavasti seurustelevat puhuvat seksielämästään vain harvoin ja yleisellä tasolla.

Vierailija
7/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on ystävä, ja toinen on työkaveri, joilla on aina KAIKKI loistavasti. raskasta kuunneltavaa. ja kun tietää että se ei pidä paikkaansa. pitää esittää parempaa kun onkaan.

Vierailija
8/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on jne. Tää kaiken positiivisuuden hehkuttelu on tullut ihan vasta noin kuukauden sisällä. Tiedän, että heillä on mm parisuhteessa vakavia ongelmia, mutta ei puhu enää edes niistä. Tiedän myös, ettei tilanne ole mihinkään parantunut.

ap

Vierailija
9/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse mietin, ei mulla ole mitään mistä valittaa, olen vaan onnellinen!

Miksi pitisi keksiä että on jotain?

Vierailija
10/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia parisuhteessa ja silti väittää kaiken olevan hyvin niin kai nyt tajuat ettei kaikki ole hyvin.

Sano ystävällesi että epäilet hänen puheitaan. Ja kysy suoraan miksi valehtelee.

Vierailija
11/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaverisi mies hakkaa vaimoaan ja lapsiaan ja kaverisi ei uskalla kertoa?? Olet kateellinen vai??

Vierailija
12/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, kuinka heidän asiansa ihan yks kaks tosta vaan ovat muuttuneet niiiin positiivisiksi.

vielä juhannuksena puhui avioerosta ym ja nyt sitten aurinko vain paistaa (sanaakaan ei tosin ole miehestään edes nyt puhunut).

ap

Vierailija
13/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin ikävien asioiden vatvomiseen, ei pitkän päälle ole antoisaa vaan tekee koko ihmissuhteesta jotenkin negatiivisen. Ehkä kaverisi tosiaan on kyllästynyt valittamiseen ja päättänyt muuttaa asennettaan.

Vierailija
14/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, kuinka yltiöposiviiviseksi kaveri on yks kaks muuttunut. Kuinka sitä selkeämmin voisi sanoa?

Itse en ole mikään ainainen valittaja, vaan kerron asiat niin kuin ne ovat, oli sitten hyvin tai huonosti.

ap

Vierailija
15/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ne ovat, hyvin tai huonosti. Mutta jotkut tyypit vaan kertoo niin paljon enemmän niistä huonoista asioista, omista tai naapurin.

Vierailija
16/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sekä iloittu että surtu yhdessä, ettekö te muut tee samoin läheistenne kanssa?

ap

Vierailija
17/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljastanut niin paljon parisuhteestaan ja asioitaan ulkopuoliselle eikä täysin luota. Anna ystäväsi olla rauhassa ja selvitellä omat juttunsa. Joskus on parempi ettei kaikkea kerrokaan muille, parisuhteen kannalta. Jokaisella on oikeus omiin asioihinsa. Kaikkea ei tarvitse jakaa ystävien kanssa. Minun mielestäni sinun ei kannata yrittää liikaa udella hänen asioitaan, voi pian karkoittua kohta kokonaankin. Jutelkaa niitä näitä vaihteeksi ja unohtakaa vatvominen välillä. Kertoo sitten jos haluaa, tai sitten ei kerro.

Vierailija
18/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten näyttää sinulle että hyvin menee (varmaan kateus on nostanut päätään kun hän epäonnistuu mutta sinä et)

Vierailija
19/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai omista ongelmistani koska hänellä menee niin hyvin (ettei ongelmia tms edes ole)...

ap

Vierailija
20/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin minä tekisin niin että kertoisin edelleen omista negatiivisista asioista, niin ystäväsikin tiedostaisi koko ajan ettei kenenkään muunkaan elämä ole niin mahtavaa. Jos heillä on ollut vakavia ongelmia niin ei ne yhtäkkiä ole mihinkään hävinnyt. Voi kuitenkin olla, että mies on sanonut ettei halua hänen keskustelevan ystävien kanssa, tai ehkä hän ei vaan itse halua puhua asioista.

Minusta kuitenkin rohkaiset ystävääsi puhumaan avoimesti paremmin jos puhut itse avoimesti.