Olen tavallinen keski-ikäinen tantta ja minua sanotaan somessa miltei joka päivä kauniiksi: ihme touhua.
Huvittava asia tuli jo otsikossa. Olen ihan tavallisen näköinen, ohut täti-tukka, pyylevyyttä enkä näytä yhtään nuoremmalta kuin olen. Luonteestani kyllä tykätään paljon. Aina jos oon postannut kuvan itsestäni niin alkaa kommenttikenttä täyttyä sanoista upea, kaunis, sädehtivä jne. Se ei ole totta. Yks mun kaveri on oikeasti kaunis ja mua paljon nuoremman näkönen ja hyvin säilynyt niin hän ei saa läheskään yhtä paljon ylistystä kuin mä. Ihan hävettää, tuntuu että häntä välillä halutaan vähän lytätäkkin kun on niin kaunis.. tämän olen hänelle kyllä kertonut. Tuntuu että meitä taviksia on turvallisempi kehua kun ei ainakaan olla kateellisia vai mistä tämä teistä johtuu?
Kommentit (12)
Se on vaan keski-ikäisten mammojen tapa spämmätä noita KAUNIS <3 <3 joka kuvaan jonka kaveri postaa.
Ehkä olet niin ihana muiden silmissä että satut vaan miellyttämään ihmisiä. Sekin on kauneutta.
Näin se on. Itse en juurikaan saanut kehuja somessa silloin kun siellä olin. Toisaalta minua on useamman kerran pyydetty malliksi ihan kadulla. Otin somen ignoorauksen kohteliaisuutena.
Tavallisuus on monien mielestä kaunista. Vastakohta näille muovinukeille mikä taas on mun mielestä luonnotonta ja rumaa. Ehkä vaan oot muiden silmissä upea?
Se johtuu suosiosta. Jotakin oikein pidettyä henkilöä kommentoidaan paljon. Jos tyyppi on vastenmielisen oloinen niin ei tee mieli kirjoitella mitään.
Syyllistyn tuohon. Kehun kavereita, jotka ovat itseäni vaatimattomampia. Itseäni menestyneempien kuvia vain tykkään.
Tämä on jotain hyväksynnän osoitusta. Että olet hyvä tyyppi, susta tykätään. Kuuluu laumahierarkiaan naisten keskuudessa.
Paa tantta kuvaa tulemaan niin katotaan ookko pantava!
Huomannut saman ja syyllistynytkin. Duunipaikassa oli järjettömän kaunis nuori nainen, koskaan en kehunut kun tympi ulkonäkö. Taviksille kirjoitin 'kaunis sinä'.
Jospa silmät sädehtii? Joissain ihmisissä on , ulkonäöstä huolimatta, karismaa. Jollain kauniilla ( yleisten standardien mukaan) ei välttämättä ole minkäänlaista karismaa, pelkästään kuoret. Eroottinen lataus myös ei katso ulkokuorta, se tulee sisältä.
Minun ulkonäköä on usein kehuttu, lähinnä miehet, mutta kuvia harvemmin kommentoidaan. Ehkä näytän surulliselta, saatan myös ottaa "taidekuvia". Muoviselta en näytä, en ole yhtään sen tyylinen.
Ei sillä että niitä kommentteja kaipaisin, mutta olempahan huomannut. Itseasiassa muut kuin läheiset naiset eivät koskaan arvostele. No en kyllä itsekään ole somessa aktiivinen.
Hyvä aloitus. Olen kyllä huomannut saman :D :D :D Kauniita ei niin helposti kehuta vaan kadehditaan. Sä tunnut kuitenkin järkevältä joten pointsit siitä.