Oletko nainen joskus lesboillut parhaan kaverisi kanssa?
Kommentit (34)
No juu, ja mieheni oli mukana viime kesällä. Vietettiin iltaa ja ystäväni jäi meille yöksikin, kaikki samaan sänkyyn nukkumaan ja hämärässä vähän mieheni kanssa pussailtiin. Tunsin käden lanteilla ja nostin rinnoilleni. ihana hetki alkoi siitä. koko yö ja kaikki nautittiin. aamuyöstä vähän salaa kai jatkettiinkin kun mies oli jo unessa, eka kerta kun sain naisen suutakin ja niin pehmeää kosketusta. Ihanaa. Jatkoon.
rva46
Olen harrastanut muutamia kertoja kolmen kimppoja mieheni ja parhaan ystäväni kanssa. Itse olen kiinnostunut seksuaalisesti myös ystävästäni, hän on mielestäni todella seksikäs! Nykyään kun näämme, on välillämme ehkä pientä jännitettä, mikä tekee tästä entistä kiihottavampaa.
Voisz koklaa kirjoitti:
Joskus toisten pöllönsilmiä ajeltu ennen laivareissuja,muuten ei ole paljon kokemuksia toki paljussa alasti sylikkäin mutta siinäpä ne. HARMI!
Minäkin haluaisin kuulla mikä on pöllönsilmä ja miksi laivaan ei pääse ellei sitä ajele?
Ikinä kuullutkaan koko termiä.
Teininä ystäväni oli avoimesti lesbo, ja hän yritti saada minua sänkyyn monta kertaa. Tai oikestaan saikin, sillä hän halusi "aina kun mahdollista" nuolla minua, ja minä yleensä suostuin siihen. Hänelle se oli ok, että lesboilu rajoittui pelkästään yhteen suuntaan, mutta minulle se oli ristiriitaista. Tottakai se tuntui hyvältä, sain lähes aina voimakkaasti ja ihanasti, mutta silti se tuntui jotenkin luonnottomalta nauttia siitä, ja mieltäni painoi se, että en pystynyt tekemään sitä hänelle, vaikka tiedän, että hän olisi sitä varmasti halunnut. Vaikka aina vastaus oli "hei, ei todellakaan haittaa" (että en hyväile takaisin).
en ihan mutta....no naisten lomamatkalla lähti mukaamme mies. jaoimme saman sängyn, ja miehen ja toisemmekin...
16 vuotiaana tyttönä heräsi kiinnostus samaan sukupuoleen. Sitten yksissä kotibileissä eräs 19 vuotias Kati sanoi minulle että, olet syötävän hyvän näköinen. Vilkuilimme toisiamme koko illan, sitten kun bileet loppuivat Kati sanoi tule meille porukat on poissa viikonlopun. Pääsimme sisään Katin luo ja jo eteisessä hän kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli minua kiihkeästi. Tässä vaiheessa menin jo ylikiorroksilla ja ajattelin nyt saan kokea naisenkosketuksen. Riisuimme toisemme ja menimme isoon sänkyyn ja Kati otti ohjat. Hän suuteli niskaani, selkääni hellästi ja läpsäisi pakaroitani sanoen tuhma tyttö nyt saat piiskaa. Kati nousi haki kaapistaan narua ja sitoi käteni sängynpäätyyn. Pelonsekaisin tuntein valuin kiihotuksesta kun lähde, kohta Kati läpsi vyöllä pakaroitani minun uikuttaessa. Vapisin kiihkosta ja piiskaaminen tuntui hyvältä, kohta Kati komensi minut kontille. Siinä olin orgasmin partaalla kädet sidottuna perse pystyssä ja pakaroitani kuumotti. Kati tuli taakseni ja alkoi nuolla minua takaapäin kun koira, laukesin huutaen ja vapisten melkeen heti. Hän jatkoi nuolemista ja tulin toisen, kolmannen kerran silmissäni vain sumeni ja huudin suoraa huutoa aina orgasmin tullessa. Sinä yönä minut vietiin tyttöseksin salaiseen maailmaan johon jäin koukkuun. Tapailimme Katin kanssa noin vuodenverran silloin tällöin seksin merkeissä. Nykyään olen suhteessa naisen kanssa ja täysi lesbo. Tea 29.
Vierailija kirjoitti:
Teininä ystäväni oli avoimesti lesbo, ja hän yritti saada minua sänkyyn monta kertaa. Tai oikestaan saikin, sillä hän halusi "aina kun mahdollista" nuolla minua, ja minä yleensä suostuin siihen. Hänelle se oli ok, että lesboilu rajoittui pelkästään yhteen suuntaan, mutta minulle se oli ristiriitaista. Tottakai se tuntui hyvältä, sain lähes aina voimakkaasti ja ihanasti, mutta silti se tuntui jotenkin luonnottomalta nauttia siitä, ja mieltäni painoi se, että en pystynyt tekemään sitä hänelle, vaikka tiedän, että hän olisi sitä varmasti halunnut. Vaikka aina vastaus oli "hei, ei todellakaan haittaa" (että en hyväile takaisin).
Ystävälläsi ehkä haittasi mutta selvästikään ei turhan paljon. Itse en välitä saada suuseksiä tai sormetusta takaisinpäin toiselta naiselta, mutta nautin tosi paljon siitä että saan nuolla orgasmin (tai useamman, jos tykkää useammasta peräkkäin).
Vierailija kirjoitti:
16 vuotiaana tyttönä heräsi kiinnostus samaan sukupuoleen. Sitten yksissä kotibileissä eräs 19 vuotias Kati sanoi minulle että, olet syötävän hyvän näköinen. Vilkuilimme toisiamme koko illan, sitten kun bileet loppuivat Kati sanoi tule meille porukat on poissa viikonlopun. Pääsimme sisään Katin luo ja jo eteisessä hän kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli minua kiihkeästi. Tässä vaiheessa menin jo ylikiorroksilla ja ajattelin nyt saan kokea naisenkosketuksen. Riisuimme toisemme ja menimme isoon sänkyyn ja Kati otti ohjat. Hän suuteli niskaani, selkääni hellästi ja läpsäisi pakaroitani sanoen tuhma tyttö nyt saat piiskaa. Kati nousi haki kaapistaan narua ja sitoi käteni sängynpäätyyn. Pelonsekaisin tuntein valuin kiihotuksesta kun lähde, kohta Kati läpsi vyöllä pakaroitani minun uikuttaessa. Vapisin kiihkosta ja piiskaaminen tuntui hyvältä, kohta Kati komensi minut kontille. Siinä olin orgasmin partaalla kädet sidottuna perse pystyss
Tottahan toki, tottahan toki.
Vierailija kirjoitti:
16 vuotiaana tyttönä heräsi kiinnostus samaan sukupuoleen. Sitten yksissä kotibileissä eräs 19 vuotias Kati sanoi minulle että, olet syötävän hyvän näköinen. Vilkuilimme toisiamme koko illan, sitten kun bileet loppuivat Kati sanoi tule meille porukat on poissa viikonlopun. Pääsimme sisään Katin luo ja jo eteisessä hän kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli minua kiihkeästi. Tässä vaiheessa menin jo ylikiorroksilla ja ajattelin nyt saan kokea naisenkosketuksen. Riisuimme toisemme ja menimme isoon sänkyyn ja Kati otti ohjat. Hän suuteli niskaani, selkääni hellästi ja läpsäisi pakaroitani sanoen tuhma tyttö nyt saat piiskaa. Kati nousi haki kaapistaan narua ja sitoi käteni sängynpäätyyn. Pelonsekaisin tuntein valuin kiihotuksesta kun lähde, kohta Kati läpsi vyöllä pakaroitani minun uikuttaessa. Vapisin kiihkosta ja piiskaaminen tuntui hyvältä, kohta Kati komensi minut kontille. Siinä olin orgasmin partaalla kädet sidottuna perse pystyss
Hyvä fantasia, mikäs siinä.
Vastaan nyt täältä lesbo puolelta. Monien tuttujen kanssa tullut sekstailtua. Pussailtu paljon ja kiihkeästi. Joskus ihan menty pidemmällekkin. Olen avoimesti lesbo, itsevarma ja se selkeästi kiinnostaa naisia, myös heteroita. En koskaan painosta, mut flirtti on kivaa. Rakastan ja jumaloin naisia ja he tuntevat sen kyllä. Siksi uskon että olen saanut monia kokeilemaan. Ystäviksi on usea jäänyt ja uusintoja ja jatkoa tulee aina välillä joidenkin kanssa. Hyvässä hengessä, herkällä tuntumalla ja rajoja kunnioittaen he ovat kukin päättäneet mitä haluavat. Ja haluaahan ne kun vauhtiin pääsee..🔥
N36
Vierailija kirjoitti:
Ellu fistasi Anskua
Isot kädet
Eikö tuo hetki ole juuri otollinen hieman kosketella toista. Ainakin vaimollani pimppi on aivan turvoksissa karvojen alelemisen jälkeen.