Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nainen joskus lesboillut parhaan kaverisi kanssa?

Vierailija
01.03.2021 |

Kerro meille kenties herkullinen tarinasi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mieli on tehnyt monesti.

N52

Vierailija
2/34 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta mieli on tehnyt monesti.

N52

Eikö hän ole halunnut vai etkö ole kehdannut kysyä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varhaisteininä muutamankin kaverin kanssa.

Vierailija
4/34 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kyllä useammankin kaverin kanssa ja myöhemmin aikuisiällä tajusin olevani lesbo, vaikka välissä olin vuosia heterosuhteissa.

Vierailija
5/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varhaisteininä muutamankin kaverin kanssa.

Miten ajauduitte tilanteeseen ja mitä teitte?

Vierailija
6/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä sekstailin parhaan tyttökamuni kanssa. Innostuttiin ensin pussailemaan ja sitten tapahtui vähän muutakin, nuoltiin ja sormetettiin toisiamme. Riisuttiin toisemme rintsikoilleen ja nauttiin toistemme kropista.

Se oli naiseksi kasvun ja kokeilemisen aikaa. Ikää oli 15-16. Silloin hormonit hyrräsi ja oli aika antautuvainen kaikkeen. Ehkä moni muukin koki samoin?

Meillä oli kyllä poikiksiakin eli ei se mikään lesbosuhdejuttu ollut.

Enkä ole sittemmin naisen kanssa ollut... Ehkä joskus vielä :)

N 30 ja risat.

Vierailija
7/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n322 kirjoitti:

Teini-ikäisenä sekstailin parhaan tyttökamuni kanssa. Innostuttiin ensin pussailemaan ja sitten tapahtui vähän muutakin, nuoltiin ja sormetettiin toisiamme. Riisuttiin toisemme rintsikoilleen ja nauttiin toistemme kropista.

Se oli naiseksi kasvun ja kokeilemisen aikaa. Ikää oli 15-16. Silloin hormonit hyrräsi ja oli aika antautuvainen kaikkeen. Ehkä moni muukin koki samoin?

Meillä oli kyllä poikiksiakin eli ei se mikään lesbosuhdejuttu ollut.

Enkä ole sittemmin naisen kanssa ollut... Ehkä joskus vielä :)

N 30 ja risat.

Miten koit toisen tytön pimpin koskettelun? Maistuiko se sinusta hyvältä?

Vierailija
8/34 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut lesboiltua varhaisteininä. Välissä pidin itseäni täysin heterona. Nykyään taidan olla bi koska uskoisin voivani olla suhteessa myös naisen kanssa.

Vierailija
9/34 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tullut kokeiltua, puolivahingossa mutta ihanaa silti.

Aikuisena jne, mutta hän on pitkäaikainen ystävättäreni ja ammatiltaan hieroja. Siellä vähän lipsahti kun olin herkillä puolisoni kanssa käydyn ison riidan vuoksi. Kosketus tuntui hellältä ja hyvältä, itkukin tuli ja hän hyväili lempeästi. Tiesin toki, että on bi, mutta se läheisyys vei mennessään...ihanaa ja ymmärtävää ja niin luonnollista kun hän lopulta suuteli. Pussailimme tovin ja niin ihanalta tuntui ne hellät sormet jalkovälissäni. En oikein osannut muuta kuin olla hyväiltävänä sillä kerralla, mutta oppia olen saanut senkin jälkeen...

Sillointällöin rva 46

Vierailija
10/34 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, eikä ole koskaan käynyt mielessäkään.

Parhaat kaverini on olleet minun ikäisiä, yksi neljä vuotta vanhempi ja seitsemän vuotta nuorempi, eli nuoria naisia/tyttöjä.

En kiihotu nuorista naisista, ainoastaan joistain 45+ kavereista on joskus pienessä humalassa tullut seksuaalisia ajatuksia mieleen (mutta mitään ei ole tapahtunut).

Nuoret naiset on toki söpöjä ja kauniita, mutta en osaa nähdä niitä yhtään seksikkäinä toisin kuin sellaisia ”hyvin säilyneitä” ja itsevarmoja 45+ naisia.

N28

Vierailija
11/34 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 

Minulla ei vielä toistaiseksi ole ollut sellaisia naisystäviä, joista olisin kiinnostunut seksuaalisesti. 

Vierailija
12/34 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toisten pöllönsilmiä ajeltu ennen laivareissuja,muuten ei ole paljon kokemuksia toki paljussa alasti sylikkäin mutta siinäpä ne. HARMI!

Vierailija
13/34 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, eikä ole koskaan käynyt mielessäkään.

Parhaat kaverini on olleet minun ikäisiä, yksi neljä vuotta vanhempi ja seitsemän vuotta nuorempi, eli nuoria naisia/tyttöjä.

En kiihotu nuorista naisista, ainoastaan joistain 45+ kavereista on joskus pienessä humalassa tullut seksuaalisia ajatuksia mieleen (mutta mitään ei ole tapahtunut).

Nuoret naiset on toki söpöjä ja kauniita, mutta en osaa nähdä niitä yhtään seksikkäinä toisin kuin sellaisia ”hyvin säilyneitä” ja itsevarmoja 45+ naisia.

N28

Mun vaimo olisi just mitä etsit. Kaunis, uhkea ja kokeilun haluinen. Oikea hot wife ;)

Vierailija
14/34 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisz koklaa kirjoitti:

toisten pöllönsilmiä ajeltu

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä!?!?!? Aivan outo sanonta mulle.

Vierailija
15/34 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En parhaan kaverin vaan työkaverin ollessani 19v. Jouduinme nukkumaan samassa sängyssä yksiössä. Kokemus oli ihan miellyttävä, mutta ei kiihottava. Pussailua ja hyväilyä vain. Ennole naisista kiinnostunut seksuaalisesti.

Vierailija
16/34 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu naimisissa oleva 50v+ nainen (salarakas) kertoi, että olivat naispuolisen työkaverinsa kanssa siemailleet viiniä ja puhe oli kääntynyt työkaverin uuteen dildoon.

Kaveri oli kokematon sen käytössä ja olivat sitten yllättäen kohta käytännön harjoituksissa :)

Jäi kuulemma yhteen kertaan vaikka ehdotin naiselle uusintakertaa kolmistaan :)

Vierailija
17/34 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samainen salarakas kertoi, että näyttävänä vaaleana naisena vetää jostain syystä myös naisia puoleensa, vaikka ei erityisen innostunut niistä olekaan.

Olivat joskus laivaristelyllä naisporukalla ja oli illan jälkeen mennyt väsyneenä ja humalassa nukkumaan hyttiinsä.

Oli kesken yön sitten herännyt siihen kun naispuolisen hyttikaverin pää oli nuolemassa hänen jalkovälissään.

Ei ollut kuulemma mieluinen herätys ja aikamoinen huuto siitä oli alkanut!

Vierailija
18/34 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin loppukesästä seksileluja yhdessä. Hankittiin pari mainostettua vempelettä ja viinipäissämme saunan jälkeen annettiin mennä. Oltiin meillä ja jossain vaiheessa pöristeltiin niitä ensin itseemme ja lopulta toisiimme, meni hupipusutteluksi ja huumori vaihtui suudelmiksi. Sängyssä sitten lopeteltiin toisiamme vasten kiehnäten ja kiihottavaa oli, vaikka vähän jälkikäteen hävettääkin.

naimisissa 44

Vierailija
19/34 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesboillut ja tuntui ihanalta. Kaipaan häntä ja kuumia hetkiämme aina silloin tällöin vieläkin.. kuumia suudelmia suulle, vartalolle, herkkää sormettamista, rintojen hyväilyjä..

Vierailija
20/34 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tehtiin kaikkea hassua..uitiin alasti altaassa,annoin miehelleni luvan sormettaa häntä ( ja hän nautti ), suukoteltiin suulle ja hiplailtiin tissejä. Meillä oli niin kivaa !

Nainen 50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä