Monet pakit romuttaneet itsetunnon
Moi! Etsisin täältä vertaistukea ja mua kiinnostaisi onko muilla ja etenkin naisilla samantyyppisiä kokemuksia. Olen nuori 22v nainen ja tehnyt nuorempana useita alotteita ja joka kerta saanut jopa tylytkin pakit, vaikka olen ollut lukevinani miehessä useitakin kiinnostuksen merkkejä. Tämä sama toistunut joka kerta.
Kaikki nuo pakit olen saanut pelkästään ulkonäköni takia ja se juuri tässä ahdistaakin, kun eihän niille omille geeneilleen vaan mitään voi. En halua olla millään tavalla tunnistettavissa joten en vastaa ulkonäkökyselyihin. Haluaisin vain kuulla muiden kokemuksia. Pakit ja etenkin tylyt sellaiset ovat yksi hirveimmistä asioista mitä tiedän. Tällä hetkellä taas tilanne, että olen ihastunut mieheen, mutta tiedän, ettei asialle kannata mitään tehdä, koska olen ruma. Olisi ihanaa joskus löytää joku, joka katsoisi ulkokuoren alle, vaikka ymmärrän toki, että fyysinen viehätys on hyvinkin tärkeää seksin ja muutenkin ihastuksen kannalta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tyypilliseen tapaan tähän ketjuun on jo ilmestynyt näitä:
"älä ole niin epätoivoinen ja anna miesten tehdä aloitteet"
"miehet ei halua aloitteita"
Suurempaa paskapuhetta ei ole olemassakaan.
100% miehistä tykkää aloitteellisista naisista.
100% miehistä ei tykkää matalatasoisemmista naisista.
Jos pul lukka lähestyy timmiä liikunnallista miestä niin pakit tulee tasoeron takia eikä aloitteen takia.
Ap on kokeillut tyrkyttää itseäni miehille ja toistuvasti huomannut, että ei kelpaa ja ei kiinnosta. Oli paskaa tai ei, niin ilmeisesti hän on löytänyt useammankin miehen, joita aloitteellisesti naiset eivät kiinnosta, joten väite "100 % miehistä tykkää aloitteelisista naisista" on paskapuhetta. Kyllä miehetkin saavat valita ja ei heidän tarvitse ottaa rumaa ja tylsää mammaa, vaikka olisivat itsekin tylsiä ja rumia.
Mennään siis siihen, että olisi hyvä, jos ap antaisi miehen tehdä jonkunlaisen ensimmäisen siirron. Tämä toimisi, jos ap omistaisi hieman tunneälyä. Mielestäni hänellä ei ole sit tippaakaan. Jos olisi, niin hän ei olisi tuossa tilanteessa.
Epätoivoinen käytös saa fiksut miehet perääntymään ja varsinkin ne herkät kaihtavat sotkuja, mitä ap mukanaan väistämättä toisi. Parisuhteesta ap:n kanssa ei tulisi hyvä ja tasapainoinen välttämättä ikinä, vaan pelkkä sotkuinen viritys kaikin puolin.
No, taidat olla ihan oikeessa.
Ap
Ei ole. Älä vaivu itsesääliin. Sä olet nyt saanut tässä ihan aiheetonta vihaa. Tasoeroista ei vättäättä ole kyse, sillä miehet oikeasti suosivat itseään alempitasoisia suhteeseen. Naisen aloitteellisuudesta voi saada tyrkyn kuvan, mutta ei se kerro mitään epätasapainoisuudesta. Parisuhteeseen halutaan luotettava nainen. Helposti aloitteen tekevä nainen voi vaikuttaa seksuaalisesti liian vapaamieliseltä, minkä vuosi aloitteellisuus voi olla turn-off.
eri
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko tsemppamista vai oikeita vinkkejä?
Jos jälkimmäistä, jatka lukemista.
Ensinnäkin en voi tietää miltä näytät. Oletan että olet tehnyt sen minkä voit eli et ole ylipainoinen, ja tyylikin on suurin piirtein ok. En ole vakuuttunut siitä että olisit ruma. Tunnen montakin naista jotka väittävät olevansa, mutta yksikään sinun ikäisesi ei sitä ole. Vanhemmilla on eri tilanne jos esim. ryyppää tai narkkaa 20 vuotta putkeen.
Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita? Haluat miehen katsovan kuoren alle, oletko tehnyt itse samoin, vai oletko tehnyt aloitteita kivan näköisille miehille?
Oma kokemukseni on että nuoret naiset ihastuvat niihin samoihin komeisiin ja karismaattisiin heppuihin, eivät koskaan myöskin ulkonäöltään haasteellisin miehiin jotka myös toivoisivat tapaavansa naisen joka katsoisi pinnan alle.
Ovatko ne miehet jollain tapaa samanlaisia kuin sinäkin? Vai ovatko miehet sosiaalisia ja rohkeita, kun taas sinä et ole kumpaakaan? Jotain yhteistäkin olisi hyvä olla.
Mitä muuta mielenkiintoista sinussa on? Oletko tuonut mielenkiintoiset piirteesi esille?
"Pakit ja etenkin tylyt sellaiset ovat yksi hirveimmistä asioista mitä tiedän."
Miehelle arkipäivää. Jos lannistuu pakeista, ei tule saamaan naista. Koskaan. Ja pakkeja tulee komeahkollekin nuorelle miehelle koko ajan. Miehen tilanne on haastava koska pakkeja tulee enemmän, mutta itseluottamusta ei ole varaa menettää koska se on merkittävä vetovoimatekijä miehessä.
Suosittelen ajattelemaan kuin mies. Pakeilla ei ole merkitystä jos vain löytyy yksi sopiva ja kiinnostunut.
Tässäpä nämä asialliset neuvot ja huomiot ovatkin. Naisten eriskummalliset veivaukset sekä henkilökohtaiset voimaantumislarpit eivät hyödytä sinua mitenkään.
Tosin olisi mielenkiintoista kuulla, että minkälaisia eleitä ja signaaleja olet havainnut ja silti saanut törkeät pakit? Tuo on hämmentävin kohta kertomassasi. Mutta muuten naiset tekevät aloitteita vanhemmitenkin vain 99 prosentin varmuudella vain itseään tavalla tai toisella selvästi tasokkaammille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Korostan vielä, että ihan aidosti viehätyn eniten herkän oloisista miehistä. Sellaisista, jotka eivät ole laisinkaan itsevarman oloisia. Etenkin sosiaalisesti kömpelöt ovat mielestäni älyttömän ihastuttavia ja seksikkäitä. Noihin ”laske rimaa” kommentteihin sanon sen verran, että miksi mun pitäisi väkisin yrittää viehättyä sellaisista, joista en viehäty? En mä sentään niin epätoivoinen ole. Olen mielummin ilman miestä kuin että väkisin otan ensimmäisen, jolle kelpaan.
Ap
Eli miehen pitäisi unohtaa pinnallisuus ja kiinnostua sisälläsi piilevästä uniikista lumihiutaleesta.
...mutta sinä et todellakaan laske rimaa, vaan ulkonäköä pitää miehellä olla, miten sitä muuten viehättyisi :)
Tuherotohtori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko tsemppamista vai oikeita vinkkejä?
Jos jälkimmäistä, jatka lukemista.
Ensinnäkin en voi tietää miltä näytät. Oletan että olet tehnyt sen minkä voit eli et ole ylipainoinen, ja tyylikin on suurin piirtein ok. En ole vakuuttunut siitä että olisit ruma. Tunnen montakin naista jotka väittävät olevansa, mutta yksikään sinun ikäisesi ei sitä ole. Vanhemmilla on eri tilanne jos esim. ryyppää tai narkkaa 20 vuotta putkeen.
Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita? Haluat miehen katsovan kuoren alle, oletko tehnyt itse samoin, vai oletko tehnyt aloitteita kivan näköisille miehille?
Oma kokemukseni on että nuoret naiset ihastuvat niihin samoihin komeisiin ja karismaattisiin heppuihin, eivät koskaan myöskin ulkonäöltään haasteellisin miehiin jotka myös toivoisivat tapaavansa naisen joka katsoisi pinnan alle.
Ovatko ne miehet jollain tapaa samanlaisia kuin sinäkin? Vai ovatko miehet sosiaalisia ja rohkeita, kun taas sinä et ole kumpaakaan? Jotain yhteistäkin olisi hyvä olla.
Mitä muuta mielenkiintoista sinussa on? Oletko tuonut mielenkiintoiset piirteesi esille?
"Pakit ja etenkin tylyt sellaiset ovat yksi hirveimmistä asioista mitä tiedän."
Miehelle arkipäivää. Jos lannistuu pakeista, ei tule saamaan naista. Koskaan. Ja pakkeja tulee komeahkollekin nuorelle miehelle koko ajan. Miehen tilanne on haastava koska pakkeja tulee enemmän, mutta itseluottamusta ei ole varaa menettää koska se on merkittävä vetovoimatekijä miehessä.
Suosittelen ajattelemaan kuin mies. Pakeilla ei ole merkitystä jos vain löytyy yksi sopiva ja kiinnostunut.
Tässäpä nämä asialliset neuvot ja huomiot ovatkin. Naisten eriskummalliset veivaukset sekä henkilökohtaiset voimaantumislarpit eivät hyödytä sinua mitenkään.
Tosin olisi mielenkiintoista kuulla, että minkälaisia eleitä ja signaaleja olet havainnut ja silti saanut törkeät pakit? Tuo on hämmentävin kohta kertomassasi. Mutta muuten naiset tekevät aloitteita vanhemmitenkin vain 99 prosentin varmuudella vain itseään tavalla tai toisella selvästi tasokkaammille miehille.
Kiitos paljon!
Juuri näin asia on.
Nythän olemme jo karsineet muutamia vaihtoehtoja pois. Ap ei siis ole lähestynyt sosiaalisi ja rohkeita miehiä joille hän ei sopisi. Ap ei ole lähestynyt hunkseja Tinderissä, vaan koulussa.
Jäljelle jäävät nuo muut asiat.
Naiset totta kai pyörittävät asiaa totuuden ympärillä osumatta maaliin, ja lopulta löytävät sivuraiteen joka johtaa haluttuun johtopäätökseen: älä tee itse aloitteita äläkä katsele ujoja miehiä, vaan odota Prinssi Rohkeaa.
introvertit taiteelliset miehet on vaikeita,ovat usein nirsoja ja saattavat jäätyä ja mennä paniikkiin, jos nainen lähestyy hirveen voimakkaasti,yritä jutella niitä näitä, ilman iskemisviritystä ja kato tuutteko juttuun.mun ystävä miehet just kuvatun kaltaisia.
ja kyllä tuntuu olevan kiinnostuneita naisia,mut nää miehet etsii usein tiettyä tyyppiä joko brunettia tai blondia, tietyl älykkyydel tai iällä.olet nuori ja kerkiät vielä tapaan jonkun joka tykkää just susta.
AP sanoit, ettet ole valmis laskemaan rimaa ja lähestymään näitä ei-niin-viehättäviä tapauksia. Miksi näiden pakkien antaneiden miesten olisi sitten pitänyt antaa sulle mahdollisuus, jos eivät viehättyneet susta?
Vierailija kirjoitti:
AP sanoit, ettet ole valmis laskemaan rimaa ja lähestymään näitä ei-niin-viehättäviä tapauksia. Miksi näiden pakkien antaneiden miesten olisi sitten pitänyt antaa sulle mahdollisuus, jos eivät viehättyneet susta?
Naisen lokiikka. Mikä ihmeen hyporkamina?
Kyllä omassa tuttavapiirissä rumatkin ovat pariutuneet. Siis oikeasti rumat. En sano, että sinä olisit sitä, mutta hurmaa luonteellasi!
Olet ujo tyrkky? Lisäksi vielä ruma ujo tyrkky? Ujous voi olla mielenkiintoista, mutta itseään epätoivoisesti tyrkyttäminen ei ole. Väärä aika, väärä paikka, väärä tapa, väärä ihminen. Mikä ihmeen pakko sinulla on edes saada mies? Olet liki teini vielä ja luulisi, että noin nuorella olisi elämässään muitakin mielenkiintoisia asioita kuin miehet. Kerää nyt hyvänen aika itsevarmuutta kasaan, opettele olemaan sinut itsesi kanssa ja opettele tykkäämään itsestäsi. Jos sinä et arvosta edes itseäsi, niin miten muut voivat arvostaa sinua? Tee jotain mielenkiintoista ja elä, silloin ehkä muut näkevät sinussa myös mielenkiintoista. Nyt he eivät näe mitään mielenkiintoista.