Monet pakit romuttaneet itsetunnon
Moi! Etsisin täältä vertaistukea ja mua kiinnostaisi onko muilla ja etenkin naisilla samantyyppisiä kokemuksia. Olen nuori 22v nainen ja tehnyt nuorempana useita alotteita ja joka kerta saanut jopa tylytkin pakit, vaikka olen ollut lukevinani miehessä useitakin kiinnostuksen merkkejä. Tämä sama toistunut joka kerta.
Kaikki nuo pakit olen saanut pelkästään ulkonäköni takia ja se juuri tässä ahdistaakin, kun eihän niille omille geeneilleen vaan mitään voi. En halua olla millään tavalla tunnistettavissa joten en vastaa ulkonäkökyselyihin. Haluaisin vain kuulla muiden kokemuksia. Pakit ja etenkin tylyt sellaiset ovat yksi hirveimmistä asioista mitä tiedän. Tällä hetkellä taas tilanne, että olen ihastunut mieheen, mutta tiedän, ettei asialle kannata mitään tehdä, koska olen ruma. Olisi ihanaa joskus löytää joku, joka katsoisi ulkokuoren alle, vaikka ymmärrän toki, että fyysinen viehätys on hyvinkin tärkeää seksin ja muutenkin ihastuksen kannalta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä toimii se, että miehet tekee kyllä ennen pitkään aloitteen, jos ovat kiinnostuneita. Pahin turn-off on se, jos nainen on aloitteellinen. Se saattaa jopa tappaa kiinnostuksen. Ujokin mies tekee aloitteen, aina. Jos ei aloitetta tulee, niin ei ole myöskään tarpeeksi kiinnostusta.
Ei ne aloitetta tee.
Itseäni on sanottu kauniiksi, mutta olen silti saanut pakkeja.
Veikkaan, että naisessa tärkein ominaisuus on helposti lähestyttävä ulkonäkö. Siis ystävällinen ja lämmin ilme.
Sillä ei varmaan ole niin väliä onko oikeasti ystävällinen. Naamaahan sitä katsotaan, ja jos se ei miellytä, minkäs mahtaa. Miehet ei etsi tylsää naista, vaan hurjaa naista, joka pitää mielenkiintoa yllä. Eli komentoorat käskee ja miehet tottelee. Ja sitten valittavat.
Tässä on se sama ilmiö kuin kilttien miesten valituksissa. Kiltit ei ole kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että naisessa tärkein ominaisuus on helposti lähestyttävä ulkonäkö. Siis ystävällinen ja lämmin ilme.
Sillä ei varmaan ole niin väliä onko oikeasti ystävällinen. Naamaahan sitä katsotaan, ja jos se ei miellytä, minkäs mahtaa. Miehet ei etsi tylsää naista, vaan hurjaa naista, joka pitää mielenkiintoa yllä. Eli komentoorat käskee ja miehet tottelee. Ja sitten valittavat.
Tässä on se sama ilmiö kuin kilttien miesten valituksissa. Kiltit ei ole kiinnostavia.
Ei, vaan teille naisille on jotenkin epänormaalia ja outoa jos tulee pakkeja.
Komeallekin miehelle on itsestäänselvyys että pakkeja tulee jatkuvasti. Muille on itsestäänselvyys että tulee vain pakkeja kunnes ehkä jonkun kanssa onnistaa.
Tällaisista pakeista siis oli kysymys?
https://www.varusteleka.fi/pictures/thumbs500a/472235ea197e70e756.jpg
Se voi olla, että vaikutat vähän liian innokkaalta. Ei se aina ole ulkonöstä kiinni. Itse en lämpene naisten lähestymisille, varsinkaan kauniiden.
Vierailija kirjoitti:
Ensin väität että tärkeintä on helppo lähestyttävyys, eli ystävällinen ja lämmin katse.
Sitten väitätkin että pitää olla hurja komentajanainen.
Eivätkös nämä ole eri asioita?
Kyllähän nyt jotain pitää olla. Ei sen kuulukaan riittää jos vain odotat RBF naamalla että joku kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä toimii se, että miehet tekee kyllä ennen pitkään aloitteen, jos ovat kiinnostuneita. Pahin turn-off on se, jos nainen on aloitteellinen. Se saattaa jopa tappaa kiinnostuksen. Ujokin mies tekee aloitteen, aina. Jos ei aloitetta tulee, niin ei ole myöskään tarpeeksi kiinnostusta.
Kyllä, mutta naisen pitäsi vähän varovaisesti osoittaa kiinnostusta, ainakin hyilemällä ja ottamalla katsekontaktia. Ei sitä muuten uskalla enää tänä päivänä, eikä ennenkään.
47
Vierailija kirjoitti:
Naisille tyypilliseen tapaan tähän ketjuun on jo ilmestynyt näitä:
"älä ole niin epätoivoinen ja anna miesten tehdä aloitteet"
"miehet ei halua aloitteita"
Suurempaa paskapuhetta ei ole olemassakaan.
100% miehistä tykkää aloitteellisista naisista.
100% miehistä ei tykkää matalatasoisemmista naisista.
Jos pul lukka lähestyy timmiä liikunnallista miestä niin pakit tulee tasoeron takia eikä aloitteen takia.
100% miehistä ei oikeasti tykkää aloitteellisista naisista. Kyllä tässäkin asiassa makueroja on, ihan kuten muissakin. Tuo ensimmäinen neuvo, "älä ole epätoivoinen ja anna miehen tehdä aloite ", on puolestaan ihan hyvä tällaisessa tilanteessa. Epätoivoisuus harvoin houkuttelee kuitenkaan, ja jos pakkien saaminen ahdistaa niin paljon, että se vaikuttaa mielialaan ja itsetuntoon pitkään negatiivisesti, on minusta ihan järkevääkin olla altistamasta itseään pakeille. Saman neuvon antaisin myös ap:n tilanteessa olevalle miehelle.
M25 kirjoitti:
Lasket rimaa omalle tasolles, nii siitä se sit lähtee. Tsemppii! :)
Tämän neuvon kun antaa tällä palstalla miehille, niin alkaa järkyttävä uhriutuminen ja ulina. 😄
Korostan vielä, että ihan aidosti viehätyn eniten herkän oloisista miehistä. Sellaisista, jotka eivät ole laisinkaan itsevarman oloisia. Etenkin sosiaalisesti kömpelöt ovat mielestäni älyttömän ihastuttavia ja seksikkäitä. Noihin ”laske rimaa” kommentteihin sanon sen verran, että miksi mun pitäisi väkisin yrittää viehättyä sellaisista, joista en viehäty? En mä sentään niin epätoivoinen ole. Olen mielummin ilman miestä kuin että väkisin otan ensimmäisen, jolle kelpaan.
Ap
Tee jotain radikaalia itsellesi. Blondaa hiukset, enemmän meikkiä esim. ripsipidennykset. Laita kireemmät vaatteet. Ikinä ei voi olla liian laiha joten laihduttaisin kaiken pienimmänkin rasvamäärän kropasta pois. Laitata nätit rakennekynnet, mutta ei liian teräviä. Yritä treenata ääni korkeammaksi ja pehmeämmäksi. Opettele laittamaan ruokaa jne. Teille naisille asiat on näin yksinkertasia ja silti ette vaivaudu? Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran ulkonäkösi ei ole parhaalta päästä, pitää sinun lähteä liikenteeseen sisäisellä kauneudella. En myös olisi niin epätoivoinen, vaan antaisin mielummin miesten tehdä ensimmäisen siirron.
Hulluko olet!!?? Jos ap ei saa miehiä edes itse aloitteen tekemällä, niin miten joku olisi hänestä niin kiinnostunut että tekisi ensimmäisen siirron?
Toisaalta, jos jatkuvat pakit vetää itsetunnon pohjamutiin, niin niiden välttely on ihan tervettä itsesuojelua. Parhaiten pakkeja välttää olemalla tekemättä aloitteita.
Enkä nyt tarkoita että loppuelämäkseen jättää aloitteet tekemättä, mutta jos nyt edes siksi aikaa, että saisi taas itsetuntonsa ja mielialansa parempaan kuosiin. Itselleni ainakin oli aikanaan yksinäisyyttä helpompi kestää kuin sitä jatkuvaa hylätyksi tulemisen ja kelpaamattomuuden tunnetta, joka toistuvista pakeista seurasi. Ap on vielä hyvin nuori. Muutama vuosi lisää elämänkokemusta sekä itselle, että niille kiinnostaville miehille voi tehdä ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Korostan vielä, että ihan aidosti viehätyn eniten herkän oloisista miehistä. Sellaisista, jotka eivät ole laisinkaan itsevarman oloisia. Etenkin sosiaalisesti kömpelöt ovat mielestäni älyttömän ihastuttavia ja seksikkäitä. Noihin ”laske rimaa” kommentteihin sanon sen verran, että miksi mun pitäisi väkisin yrittää viehättyä sellaisista, joista en viehäty? En mä sentään niin epätoivoinen ole. Olen mielummin ilman miestä kuin että väkisin otan ensimmäisen, jolle kelpaan.
Ap
Keitä nämä miehet ovat olleet, tai kuinka hyvin olette toisenne tunteneet?
Jospa seuraavan kerran kokeilet lähestyä ihan vain olemalla kiinnostunut miehestä vähän kiinnostukesta vihjaillen (ei seksuaalisesti), mutta hieman varautuneesti. Hyvin avoimien ja iloisten naisten lähestyminen voi olla vähän epäilyttävääkin kokemattomalle miehelle.
47
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joopa joo, veikkaan, että nämä sinun "miehet" ovat todella ressukoita, sellaisia hörhöjä, joita ei todellakaan kiinnosta joku tyrkky epätoivoinen nainen. Heitä kiinnostaa ihan muut asiat, kuten se mistä saa seuraavan satsin kamaa tai miten ihmeessä saa maksettu kamantoimittajalle velat. Parhaassa tapauksessa he voivat olla jotain lapsenntasolle jääneitä äidin helmoissa asuvia pleikkaripellejä.
Jos sinä sitten menet tyrkyttämään itseäsi sinne rumasti ja rumana, niin varmasti saat pakit. Sinun tasosi on huono, mutta näiden yrityksiesi taso on olematon. Heitä ei edes kiinnosta naisihminen, he ovat niin kaukana normaalista elämästä. Samaa tunnut kyllä sinäkin ap olevan. Ehkä on parempi olla yksin mielummin kuin tyrkky ja epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiset joskus vielä tajuavat, että heidän ainut elämäntehtävänsä on pysyä laihana. Kukaan mies ei vihaisi enää naisia, jos olisitte kaikki vaan mahdollisimman laihoja.
Kuinka typerinä ja idiootteina pidät miehiä? _ Mutta myös naisia en (miehenä); usko, että kukaan ns. tervepäinen nainen ajattelsi, että nais viha kumpuaisi yksinomaan tai edes suurimmalta osalta naisten tai yhtään kenenkään elopainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joopa joo, veikkaan, että nämä sinun "miehet" ovat todella ressukoita, sellaisia hörhöjä, joita ei todellakaan kiinnosta joku tyrkky epätoivoinen nainen. Heitä kiinnostaa ihan muut asiat, kuten se mistä saa seuraavan satsin kamaa tai miten ihmeessä saa maksettu kamantoimittajalle velat. Parhaassa tapauksessa he voivat olla jotain lapsenntasolle jääneitä äidin helmoissa asuvia pleikkaripellejä.
Jos sinä sitten menet tyrkyttämään itseäsi sinne rumasti ja rumana, niin varmasti saat pakit. Sinun tasosi on huono, mutta näiden yrityksiesi taso on olematon. Heitä ei edes kiinnosta naisihminen, he ovat niin kaukana normaalista elämästä. Samaa tunnut kyllä sinäkin ap olevan. Ehkä on parempi olla yksin mielummin kuin tyrkky ja epätoivoinen.
Nyt olet niin väärässä kun vaan voi olla. Miehet ovat pääosin koulustani (yliopistosta) ja lukiosta. Eli koulupaikoista. En käy baareissa enkä käytä Tinderiä. Olen itsekin ujo joten aloitteeni ovat sen mukaiset eli varovaiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos pul lukka lähestyy timmiä liikunnallista miestä niin pakit tulee tasoeron takia eikä aloitteen takia.
Ap on kokeillut tyrkyttää itseäni miehille ja toistuvasti huomannut, että ei kelpaa ja ei kiinnosta. Oli paskaa tai ei, niin ilmeisesti hän on löytänyt useammankin miehen, joita aloitteellisesti naiset eivät kiinnosta, joten väite "100 % miehistä tykkää aloitteelisista naisista" on paskapuhetta. Kyllä miehetkin saavat valita ja ei heidän tarvitse ottaa rumaa ja tylsää mammaa, vaikka olisivat itsekin tylsiä ja rumia.
Mennään siis siihen, että olisi hyvä, jos ap antaisi miehen tehdä jonkunlaisen ensimmäisen siirron. Tämä toimisi, jos ap omistaisi hieman tunneälyä. Mielestäni hänellä ei ole sit tippaakaan. Jos olisi, niin hän ei olisi tuossa tilanteessa.
Epätoivoinen käytös saa fiksut miehet perääntymään ja varsinkin ne herkät kaihtavat sotkuja, mitä ap mukanaan väistämättä toisi. Parisuhteesta ap:n kanssa ei tulisi hyvä ja tasapainoinen välttämättä ikinä, vaan pelkkä sotkuinen viritys kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain radikaalia itsellesi. Blondaa hiukset, enemmän meikkiä esim. ripsipidennykset. Laita kireemmät vaatteet. Ikinä ei voi olla liian laiha joten laihduttaisin kaiken pienimmänkin rasvamäärän kropasta pois. Laitata nätit rakennekynnet, mutta ei liian teräviä. Yritä treenata ääni korkeammaksi ja pehmeämmäksi. Opettele laittamaan ruokaa jne. Teille naisille asiat on näin yksinkertasia ja silti ette vaivaudu? Uskomatonta.
Tiedätkö miksi emme vaivaudu? Koska noilla tempuilla saa vain sinunlaisiasi miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kokeillut tyrkyttää itseäni miehille ja toistuvasti huomannut, että ei kelpaa ja ei kiinnosta. Oli paskaa tai ei, niin ilmeisesti hän on löytänyt useammankin miehen, joita aloitteellisesti naiset eivät kiinnosta, joten väite "100 % miehistä tykkää aloitteelisista naisista" on paskapuhetta. Kyllä miehetkin saavat valita ja ei heidän tarvitse ottaa rumaa ja tylsää mammaa, vaikka olisivat itsekin tylsiä ja rumia.
Mennään siis siihen, että olisi hyvä, jos ap antaisi miehen tehdä jonkunlaisen ensimmäisen siirron. Tämä toimisi, jos ap omistaisi hieman tunneälyä. Mielestäni hänellä ei ole sit tippaakaan. Jos olisi, niin hän ei olisi tuossa tilanteessa.
Epätoivoinen käytös saa fiksut miehet perääntymään ja varsinkin ne herkät kaihtavat sotkuja, mitä ap mukanaan väistämättä toisi. Parisuhteesta ap:n kanssa ei tulisi hyvä ja tasapainoinen välttämättä ikinä, vaan pelkkä sotkuinen viritys kaikin puolin.
No, taidat olla ihan oikeessa.
Ap
Älä nyt viitsi.
Et lukenut kommenteista kuin ne joissa sanottiin mitä halusitkin kuulla. Eli vaikka enemmistö (ja 100% miehistä) neuvoi että kannattaa olla aloitteellinen, bongasit ne pari konservatiivinaisten kommenttia joissa ehdotettiin että annat miesten hoitaa aloitteet.
Tuo on kuin työtön kysyisi neuvoa ja kuulisi vain sen kuin joku sanoo "ei kannata yrittää", koska se masentaa kun ei pääse haastatteluihin.
Jäät ilman miestä sitten. Olemalla passiivinen kaikki on kiinni ulkonäöstä. Se on ainoa peruste miksi joku mies tekisi aloitteen. Pelaa sillä kortilla sitten.