Olen työtön, keskivartalolihava ja kokematon mies. Tein juuri Tinderin
Kommentit (35)
Sinulla on yksi paha miinus tinderiin: olet mies, joten tuskin saat matcheja
Ei onnistunut minullakaan, vaikka olen lihaksikas ja käyn palkkatukityössä. Olen myös lähes 180 senttiä pitkä ja löytyy tohtorin paperit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta antaa ennustetta kun et kuvaillut tinderin kannalta tärkeintä ominaisuutta eli naamaa ja pituutta.
Keskiarvonaama ja pituus 174 cm.
ap
Tinderiin tarvitsee top10% naaman ja jonkun +180 pituutta että sitä kannattaa käyttää.
Ok, hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, mutta muutoin vastaava persoona, niin sinulla olisi tällä hetkellä jo 200-300 tykkäystä.
Ne nyt on sama kuin instan bottiseuraajat. Niillä tykkäyksillä ei ole mitään väliä kun yksikään ei niistä ole aidosti kiinnostunut.
300 ei aidosti kiinnostunutta matchia on kuitenkin enemmän kuin 0 matchia
Ohiaiheen. Osallistuin etänä järjestettyyn sinkkuiltaan. Facen kautta onnistuin bongaamaan etä sinkkuiltaman. Koita säkin katsella järjestetäänkö sinkku-/harrasteryhmissä (etä) sinkkuiltoja. Max. osallistujamäärä saa livenä olla 6hlöä maskeilla plus turvaväleillä. Mielummin kuitenkin etäyhteydellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistunut minullakaan, vaikka olen lihaksikas ja käyn palkkatukityössä. Olen myös lähes 180 senttiä pitkä ja löytyy tohtorin paperit.
sinullakin taitaa olla sama vika. Olet mies. Miehillä ei tinder toimi
Vierailija kirjoitti:
Mikä on palkkatukityö? Jääkö taas tärkein kertomatta? Autismin kirjo?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on yksi paha miinus tinderiin: olet mies, joten tuskin saat matcheja
Joo.
Olet oikeassa.
ap
Riippuu millaiset kuvat ja teksti on.
Jos naama on se tyypillinen alaviistota otettu yrmykuva, flaksi huonompi. Ja samoin jos tekstiä ei ole tai se on jotain kitkerää tilitystä tai elämäm_kolu-tasoa, ei onnaa.
Nimim. Tavallisen keskivartalolihavan työttömän Tinderistä löytänyt <3
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaiset kuvat ja teksti on.
Jos naama on se tyypillinen alaviistota otettu yrmykuva, flaksi huonompi. Ja samoin jos tekstiä ei ole tai se on jotain kitkerää tilitystä tai elämäm_kolu-tasoa, ei onnaa.Nimim. Tavallisen keskivartalolihavan työttömän Tinderistä löytänyt <3
Kolme kuvaa. Erilaisia. Naamakuva, vartalokuva ja harrastuskuva.
Teksti on melko pitkä. Hieman vitsikäs.
ap
Kaikki on kiinni siitä, miten osaat kirjoittaa naisille. Se ettei osaa ilmaista itseään kirjoittamalla voi pilata kaiken oli sitten millainen ihminen tahaansa kyseessä. Toki, jos se toinen osapuoli on samalla lailla huono ilmaisemaan itseään, niin sitten saattaa tullakin jotain.
Et kuulosta välttämättä millekään unelmamiehelle pinnallisesti tarkasteltuna. Kokemattomuus toki tuskin kauheasti ketään haittaa. Onneksi järkevä ihminen ajattelee myös muutakin. Jos olet mukava ihminen, niin ei ulkoisilla tekijöillä ole niin paljon väliä. Toki se auttaa tässäkin paljon, että osaat muotoilla asiat hyvin toiselle osapuolelle. Monet eivät varmastikkaan tajua kirjoittamalla itsensä ilmaisemisen merkitystä Tinderissä. Älä jätä mitään arvailujen varaan vaan kirjoita rohkeasti.
Jos yhtään lohduttaa hoitelin toissa kesänä neitsyt miestä. Ei tehnyt numeroa omasta tulotasostaan, masustaan ja ennen kaikkea kokemattomuudestaan. Älä sinäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus. Mene töihin.
Eikö olekaan ihmisessä tärkeintä mitä on sisällä?
ap
Viskeraalinen rasva?
Pelkkä työttömyys riittää karkoittamaan naiset. Pieni maha ja lyhyys ei ole este.
Olen tuo viimeinen juttu.
Ehkä siis olen siellä vain, koska odotan lottovoittoa?
ap