Olen työtön, keskivartalolihava ja kokematon mies. Tein juuri Tinderin
Kommentit (35)
Mahdotonta antaa ennustetta kun et kuvaillut tinderin kannalta tärkeintä ominaisuutta eli naamaa ja pituutta.
Sinakin ex löysi sieltä kivan oloisen naisen eikä se sinua kummempi ole, siis ex.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta antaa ennustetta kun et kuvaillut tinderin kannalta tärkeintä ominaisuutta eli naamaa ja pituutta.
Keskiarvonaama ja pituus 174 cm.
ap
Jos olisit nainen, mutta muutoin vastaava persoona, niin sinulla olisi tällä hetkellä jo 200-300 tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, mutta muutoin vastaava persoona, niin sinulla olisi tällä hetkellä jo 200-300 tykkäystä.
Ne nyt on sama kuin instan bottiseuraajat. Niillä tykkäyksillä ei ole mitään väliä kun yksikään ei niistä ole aidosti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla.
Nyt mulla on 0 tykkäystä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus. Mene töihin.
Eikö olekaan ihmisessä tärkeintä mitä on sisällä?
ap
Avauksestasi voisi kuvitella, että teit mahdollisimman huonon profiilin päästäksesi uhriutumaan. Toinen vaihtoehto on, että laitoit kivat kuvat, kerroit asioista joista itsessäsi pidät ja joista olet innostunut/joita harrastat. Kirjoitit hyvin ja sopivasti huumorilla, jolloin sinusta syntyi kuva, että voisit olla hauskaa seuraa (en ole koskaan käyttänyt Tinderiä niin en tiedä minkä verran sinne yleensä kirjoitetaan).
Kukaan ei mies eikä nainen halua tollasta. Jos haluat parisuhteeseen niin parasta alkaa työskentelemään sen eteen. Kukaan nainen ei halua miestä, joka elää itsesäälissä.
Vierailija kirjoitti:
Avauksestasi voisi kuvitella, että teit mahdollisimman huonon profiilin päästäksesi uhriutumaan. Toinen vaihtoehto on, että laitoit kivat kuvat, kerroit asioista joista itsessäsi pidät ja joista olet innostunut/joita harrastat. Kirjoitit hyvin ja sopivasti huumorilla, jolloin sinusta syntyi kuva, että voisit olla hauskaa seuraa (en ole koskaan käyttänyt Tinderiä niin en tiedä minkä verran sinne yleensä kirjoitetaan).
Höpö höpö. Tein parhaan mahdollisen profiilin.
ap
Aloituksen masentavan asenteen perusteella veikkaan että menestys tulee olemaan nolla. Mua alkoi ahdistaa jo pelkästään ketjua lukemalla ap:stä huokuva passiivis-aggressiivinen luonnevika. Taatusti pystyt sen myös Tinderissä välittämään naisille.
Saat tehdä. En itse sulle laittaisi sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen masentavan asenteen perusteella veikkaan että menestys tulee olemaan nolla. Mua alkoi ahdistaa jo pelkästään ketjua lukemalla ap:stä huokuva passiivis-aggressiivinen luonnevika. Taatusti pystyt sen myös Tinderissä välittämään naisille.
Voi olla.
Yritin olla hauska ja humoristinen.
ap
Tiedät itsekin, että et pärjää ulkokultaisilla deittimarkkinoilla.
Jos olet nuori, voit löytääkin jonkun. Jos olet jo nelikymppinen ja olet pitkäaikaistyötön, mahdollisuutesi ovat tosi heikot ihan jo tilastollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvonaama ja pituus 174 cm.
ap
Tinderiin tarvitsee top10% naaman ja jonkun +180 pituutta että sitä kannattaa käyttää.
Mä nauroin tälle.
Jos tällaisia miehiä on Tinderissä niin sitten mulla on melko hyvät mahdollisuudet.
Mä löysin rakkauden Tinderin ulkopuolelta. Miksi sinne ihmiskatalogiin pitää väen väkisellä änkeytyä?
Siitä vain! Yhtään matchia tuskin saat.