Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön, keskivartalolihava ja kokematon mies. Tein juuri Tinderin

Vierailija
01.03.2021 |

Ennusta menestykseni.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain! Yhtään matchia tuskin saat.

Vierailija
2/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta antaa ennustetta kun et kuvaillut tinderin kannalta tärkeintä ominaisuutta eli naamaa ja pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan, että menestystä ei ole.

Vierailija
4/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinakin ex löysi sieltä kivan oloisen naisen eikä se sinua kummempi ole, siis ex.

Vierailija
5/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta antaa ennustetta kun et kuvaillut tinderin kannalta tärkeintä ominaisuutta eli naamaa ja pituutta.

Keskiarvonaama ja pituus 174 cm.

ap

Vierailija
6/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit nainen, mutta muutoin vastaava persoona, niin sinulla olisi tällä hetkellä jo 200-300 tykkäystä.

Vierailija
7/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit nainen, mutta muutoin vastaava persoona, niin sinulla olisi tällä hetkellä jo 200-300 tykkäystä.

Ne nyt on sama kuin instan bottiseuraajat. Niillä tykkäyksillä ei ole mitään väliä kun yksikään ei niistä ole aidosti kiinnostunut.

Vierailija
8/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla.

Nyt mulla on 0 tykkäystä.

ap

Vierailija
9/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus. Mene töihin.

Vierailija
10/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus. Mene töihin.

Eikö olekaan ihmisessä tärkeintä mitä on sisällä?

ap

Vierailija
11/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksestasi voisi kuvitella, että teit mahdollisimman huonon profiilin päästäksesi uhriutumaan. Toinen vaihtoehto on, että laitoit kivat kuvat, kerroit asioista joista itsessäsi pidät ja joista olet innostunut/joita harrastat. Kirjoitit hyvin ja sopivasti huumorilla, jolloin sinusta syntyi kuva, että voisit olla hauskaa seuraa (en ole koskaan käyttänyt Tinderiä niin en tiedä minkä verran sinne yleensä kirjoitetaan).

Vierailija
12/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei mies eikä nainen halua tollasta. Jos haluat parisuhteeseen niin parasta alkaa työskentelemään sen eteen. Kukaan nainen ei halua miestä, joka elää itsesäälissä.

Vierailija
13/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksestasi voisi kuvitella, että teit mahdollisimman huonon profiilin päästäksesi uhriutumaan. Toinen vaihtoehto on, että laitoit kivat kuvat, kerroit asioista joista itsessäsi pidät ja joista olet innostunut/joita harrastat. Kirjoitit hyvin ja sopivasti huumorilla, jolloin sinusta syntyi kuva, että voisit olla hauskaa seuraa (en ole koskaan käyttänyt Tinderiä niin en tiedä minkä verran sinne yleensä kirjoitetaan).

Höpö höpö. Tein parhaan mahdollisen profiilin.

ap

Vierailija
14/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen masentavan asenteen perusteella veikkaan että menestys tulee olemaan nolla. Mua alkoi ahdistaa jo pelkästään ketjua lukemalla ap:stä huokuva passiivis-aggressiivinen luonnevika. Taatusti pystyt sen myös Tinderissä välittämään naisille.

Vierailija
15/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä. En itse sulle laittaisi sydäntä.

Vierailija
16/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen masentavan asenteen perusteella veikkaan että menestys tulee olemaan nolla. Mua alkoi ahdistaa jo pelkästään ketjua lukemalla ap:stä huokuva passiivis-aggressiivinen luonnevika. Taatusti pystyt sen myös Tinderissä välittämään naisille.

Voi olla. 

Yritin olla hauska ja humoristinen.

ap

Vierailija
17/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että et pärjää ulkokultaisilla deittimarkkinoilla.

Jos olet nuori, voit löytääkin jonkun. Jos olet jo nelikymppinen ja olet pitkäaikaistyötön, mahdollisuutesi ovat tosi heikot ihan jo tilastollisesti.

Vierailija
18/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiarvonaama ja pituus 174 cm.

ap

Tinderiin tarvitsee top10% naaman ja jonkun +180 pituutta että sitä kannattaa käyttää.

Vierailija
19/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauroin tälle.

Jos tällaisia miehiä on Tinderissä niin sitten mulla on melko hyvät mahdollisuudet.

Vierailija
20/35 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin rakkauden Tinderin ulkopuolelta. Miksi sinne ihmiskatalogiin pitää väen väkisellä änkeytyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme