Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiön työtason vaihto lupa?

Vierailija
01.03.2021 |

Tarvitseeko osakkeenomistaja keittiön työtason vaihtamiseen isännöitsijän luvan?
Tuli tarkennus että saa vaihtaa jos ei liity sähkö tai putkitöitä.

Mutta katsotaanko tiskialtaan siirto uuteen tasoon putkitöiksi?
Löysin tiedon että tiskialtaankin saa vaihtaa ilman erillistä lupaa, eli jos sekään ei ole putkityö niin tuskin tämäkään on.

Kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteksi, mä aloin vain miettimään, että pitäisikö tuon otsikon olla pitkä yhdyssana "keittiöntyötasonvaihtolupa"? Siis suomen kieliopin sääntöjen mukaan.

Anteeksi mutta eikö teillä kiukuttelijoille todellakaan ole muuta tekemistä??

Tämä on se asia mihin haluatte aikanne käyttää? :D

Hahaha

En mä kiukuttele yhtään :) Mähän pyysin anteeksi, että eksyin otsikon aiheesta. Sitäpaitsi mä olen lomalla ja iloinen siitä :)

Vierailija
22/26 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa jos et esim siirrä vesipisteen paikkaa samalla

Kiitos! Näin itsekin ymmärsin, eli ei ole muutostyö.

Joo mutta putkitöistä pitää ilmoittaa yhtiölle. Altaan vaihdon yhteydessä tehdään putkitöitä, ja yhtiötä kiinnostaa mahdollisten vesivahinkojen varalta että homman on tehnyt ammattimies.

Ei sieltä mitään "lupaa" tarvitse anoa, vaan kyseessä on muutostyöilmoitus. Ilmoita sinne että työtason vaihdon yhteydessä uusitaan allas ja putkimies palkataan virmasta X.

Mitään ulkopuolisia valvojia ei ole ikinä asiaan sotkeutunut, kun työn tekee virallinen putkifirma.

Aivan, näin tuo tuttu työmies joka tässä tarjoutui auttamaan sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko isokin urakka kysäistä tätä taloyhtiöstä vauvapalstan sijaan?

Ihan selkeästi se oli liian vaikeaa

Kuljet täällä piikikkäästi kommentoiden aloituksia?

Säälittävää! :D

Vielä säälittävämpää on hakea täältä tukea omalle käsitykselleen jos se poikkeaa yhtiön ohjeista. Jos vahinko tulee, eikä yhtiön neuvoja ole noudatettu, yhtiö pesee kätensä eikä vakuutusyhtiötäkään kiinnosta täydestä arvosta. Joten?

Kysyin yksinkertaisen kysymyksen, en hakenut tukea. Palstan vakiovajakki keksimässä sattujaan ja uskomassa ne itse.

”Tuli tarkennus että saa vaihtaa jos ei liity sähkö tai putkitöitä.”

Selvitä itsellesi mitkä luetaan putkitöiksi. Jos hana irroitetaan se on putkityö.

Vierailija
24/26 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko isokin urakka kysäistä tätä taloyhtiöstä vauvapalstan sijaan?

Ihan selkeästi se oli liian vaikeaa

Kuljet täällä piikikkäästi kommentoiden aloituksia?

Säälittävää! :D

Vielä säälittävämpää on hakea täältä tukea omalle käsitykselleen jos se poikkeaa yhtiön ohjeista. Jos vahinko tulee, eikä yhtiön neuvoja ole noudatettu, yhtiö pesee kätensä eikä vakuutusyhtiötäkään kiinnosta täydestä arvosta. Joten?

Kysyin yksinkertaisen kysymyksen, en hakenut tukea. Palstan vakiovajakki keksimässä sattujaan ja uskomassa ne itse.

”Tuli tarkennus että saa vaihtaa jos ei liity sähkö tai putkitöitä.”

Selvitä itsellesi mitkä luetaan putkitöiksi. Jos hana irroitetaan se on putkityö.

Onko sinulla todella noin huono itsetunto että täytyy muille päteä ja kiukutella??

Teitä on täällä monia tai yksi hyvin ehtivä. Puhutko tällä tavalla myös ihmisille livenä?

Vierailija
25/26 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteksi, mä aloin vain miettimään, että pitäisikö tuon otsikon olla pitkä yhdyssana "keittiöntyötasonvaihtolupa"? Siis suomen kieliopin sääntöjen mukaan.

Hahaha

En mä kiukuttele yhtään :) Mähän pyysin anteeksi, että eksyin otsikon aiheesta. Sitäpaitsi mä olen lomalla ja iloinen siitä :)

Olisitko muiden olevan jotenkin kateellisia lomastasi? Koska sinä itse olet hyvin kateellinen ihminen?

Vierailija
26/26 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha

Olisitko muiden olevan jotenkin kateellisia lomastasi? Koska sinä itse olet hyvin kateellinen ihminen?

Sä olet hauska! Mistä vetäisit tuon kateellisuus kortin? Minähän vain iloitsin lomastani!

Enempää et voisi olla väärässä, minulla ei oikeasti ole ollut koskaan syytä olla kateellinen kenellekään. Nyt vain herää kysymys, ettet itse vain olisi se kateellinen..? 

Anteeksi ap, tämä ketju rönsyilee nyt ihan toisiin sfääreihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi