Heräsin juuri. Olen työtön. Oleta musta jotain ja kysy mitä tahansa.
Kommentit (48)
Itse ainakin herään ajoissa ja tuntuu, että päivä menee hukkaan, jos nukkuu pitkään.
Aamulla käyn lenkillä ja sieltä tullessa suihkuun ja sitten kahvia + aamupala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että olet koronan takia jäänyt työttömäksi.
Näinhän tässä kävi.
ap
Minäkin! Itse asiassa korona vei työt jo toista kertaa vuoden aikana. Nyt olen päättänyt että olen vain vähän aikaa. En vain jaksa hakea töitä enää
En ainakaan vielä. Elän sitten muiden rahoilla, kun kerran koko ajan ollaan hoettu kuinka ei tästä koronasta kukaan kärsi. Enkä kärsikään. Ihan hyvin tulen valtion rahoilla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko makoilla kotona niin kauan kuin asiosidonnaista riittää vai meinaatko kouluttaa/kehittää itseäsi tulevia töitä ajatelleen?
Koska et vastannut tähän, niin oletan ettet pyri kehittämään itseäsi työttömyyden aikana.
Taidat olla yksi ja sama "olettaja". 😄
Kyllä, mutta ihmettelen ettei vieläkäännole tullut vastausta. Eli samaa oletusta voi jatkaa.
IT-alalta on hyvä esimerkki tutusta, joka ei tehnyt mitään työttömyytensä aikana ja sitten ihmetteli kun kaikki muut vanhat työkaverit työllisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että käytät alkoholia
Aika moni käyttää - enemmän tai vähemmän. Jopa töissä käyvätkin.
Oletan, että olet tyhmä.
Itse pyysit olettamaan, miksi pitää alkaa haukkumaan? Vain juopot on heti piikit pystyssä kun joku mainitsee alkoholin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että käytät alkoholia
Aika moni käyttää - enemmän tai vähemmän. Jopa töissä käyvätkin.
Oletan, että olet tyhmä.Itse pyysit olettamaan, miksi pitää alkaa haukkumaan? Vain juopot on heti piikit pystyssä kun joku mainitsee alkoholin.
Oletan, että tiedät vain juoppoja tai raivoraittiita. Siltä väliltä ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa kuinka pidät rytmin päällä yksin eläessäsi? Mikä sut saa heräämään aamulla, kun ei ole pakko? Eikö tee mieli vain nukkua?
Ei kai rytmin ylläpitämiseen tarvitse toisia ihmisiä tai työpaikkaa. Aika tyhjää olisi elämä jos työ olisi ainoa syy herätä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa kuinka pidät rytmin päällä yksin eläessäsi? Mikä sut saa heräämään aamulla, kun ei ole pakko? Eikö tee mieli vain nukkua?
Ei kai rytmin ylläpitämiseen tarvitse toisia ihmisiä tai työpaikkaa. Aika tyhjää olisi elämä jos työ olisi ainoa syy herätä aamulla.
Niinpä. Tein töitä vain palkan takia. Nyt elämä on kumminkin huomattavasti mukavampaa ja saa elää kuten tahtoo. Rahallisesti tämä on nyt mahdollista. Pirullisia työkavereita ei ole ikävä eikä sitä ahdistavaa ilmapiiriä.