kuinkas usein teidän miehet käy kereilla tms.. ?
Kommentit (8)
Kutsu sinä omia ystäviäsi teille siksi aikaa. Jos menot tuntuu liiallisilta, keskustele miehesi kanssa.
käy töissä, kotiin, syödään, leikkii lapsen kanssa, nukuttaa lapsen ja sitten meillä on kahdenkeskistä aikaa... katsotaan telkkaria tai sitten " halitaan" ....
Ei miehelleni enää kaverit ole tärkeät, ikää on jo kohta 36v.
Joskus käy kaverilla istumassa tunnin verran.
Olisi mielestäni todellakin kummallista jos mielummin iltaisin istuisi kaveriellaan kuin minun kanssani monta tuntia.
nyt vasta on alkanut menemään..vapaudenkaipuuta ? tai jos sillä on toinen :( ap
Minulla on hyviä muistoja siitä, kun lapsuudenperheeni kanssa pääsin usein perhetuttujen luo kylään. Tuttavat tulivat meille, meidän mökille, me heidän luokseen tai heidän mökilleen tai tavattiin cruisingeissa tai harrikkatallilla tms.
Oli niitä koti-iltojakin, mutta usein myös menossa. Ei aina ollut samanikäisiä lapsia tai lapsia ollenkaan kaikilla perheillä, mutta siinä sitä oppi olemaan. Ja vauvat ja lemmikitkin tuli mukaan. Muistan, että olin ehkä 10-vuotias ja mulle antoivat 3kk vauvan viihdytyksen hommaksi tunnin ajaksi. Ei itkenyt. :) Myös samanikäisenä sain huolehtia jostain parikuisesta koiranpennusta yhden yön verran.
Kuinka monesti olenkaan pienenä autoon nukahtanut ja sitten vanhemmat kantaneet minut sänkyyn nukkumaan? Lukemattomia kertoja! Uskomaton määrä muistoja, hyviä ystäviä jne.
niin onko normaalia teistä että menee ja jättää mut 2v ja vauvan kaa 2-3 tunniks
ap