Ex-pikajuoksija Markus Pöyhönen, 42, lataa unelmanaisen kriteerit: ”Olen tullut nirsoksi”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f6cfe715-d1b2-4aa6-a4c9-35ca77…
Nyt odotellaan vain mielensäpahoittajafeministien paskamyrskyä. 😂
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Kun kuuluu ylimpään 5 %:iin, voi ihan itse valita kumppanin.
Ja tämä harmittaa vauvalaisia. Ainakin naisia
Sä olet jotenkin tosi kuluttavan tyhmä.
Jokaisella saa olla kumppanilleen sellaiset kriteerit kuin itse haluaa. Markuksen kriteerit kuulostavat ihan järkeviltä sen suhteen, että hyvinkin voi löytää kriteereihin sopivan ihmisen.
Jos taas omat kriteerit ovat ihan älyttömiä, niin kannattaa varautua siihen, että hyvin todennäköisesti jää yksin. Sekin on ihan ok, jos mielummin on yksin kuin joustaa hyvin tarkoista ja vaativista kriteereistään. Jokaisella on vapaus määritellä millaisen ihmisen kanssa haluaa olla tai haluaako vaikka olla ilman kumppania.
Joskus MP ollu ihan jees-näköinen, pakaroineen kasvoineen, mutta mutta: toi lehden kuva, millaseks muuttunu. Näköjään ikä tehny tepposet. Vaalealla vaara muuttua just tollaseks mitäänsanomattoman näköseks, kuiva, rutistunu jne.
Miksi mammat tästä hermostuisi? Aika harva ihminen haluaa mihinkään älyttömiin, pinnallisiin deittiohjelmiin, joissa unohdetaan täysin pään sisältö ja tavoitteet tulevaisuudelle. Ja tietenkin jos äijä on tuollaista aika marginaaliryhmää eli fanaattinen kilpaurheilija niin jostain deittiohjelmista tai -sovelluksistakaan aika vaikea sitä oikeaa ja yhtään kestävämpää romassia ja rakkautta on etsiä. Kyllä monikin mies on mieluummin yksin kuin kenen tahansa täysin erilaisen naisen kanssa vain koska naisen riittää olla nätti. Nätit naiset eivät kuitenkaan ihan niin harvinaisia ole, jotta kannattaisi sitoa itsensä johonkin vaan. Sitten kun oikeasti todella kiinnostava ihminen tulee vastaan oletkin veloissasi jumissasi varattuna jollekin, jota et edes pahemmin olisi elämääsi kaivannut muuta kuin pinnallisista syistä. Silloin se oikea ihminen menee paljon todennäköisemmin sivu suun elämästäsi kun et voi heti heittäytyä rakkauteen. Ja siinäpähän sitten katkeroidut itsellesi, ketä muuta voisitkaan kiittää/syyttää
Mä en ottaisi Markusta. Juna on jo mennyt ohi. Olisi aiemmin keskittynyt itsensä kehittämiseen ja opiskeluun ja työntekoon. Jotenkin se kuvittelee olevansa hyväkin saalis- mutta on väärässä. Vanha kehäkettu.
Miksi pitäisi suuttua?
Eihän tolla juurikaan ole mitään vaatimuksia oikeastaan, ja näköjään itsekin älyää olevansa eronnut 42v mies, joten miksi vaatia omaa tasoaan korkempaa ihmistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maakunnista saattaa jopa löytyä itsenäisempiä, fiksumpia ja järjellisempiä naisia kuin "isosta kaupungista"... eivät välttämättä juokse joka villityksen perässä harkitsematta...
Niinpä. Lähdettiin heti lukion jälkeen suuremmalle paikkakunnalle opiskelemaan. Itse järjesti kämpän ja muutot, hoiti käytännön toimet.
Sitten stadissa tapaa näitä uusavuttomia jotka joka välissä soittaa äitille naukuvalla äänellä eikä osata mitään. Sen enempää talouden pitoa kuin käytännön asioitakaan. Esim ikkutiivistetarran laitto, jonka lapsikin osaa. Mutta stadilainen ei.Eikä Markuksellakaan mitään fiksuja ja itsenäisiä sekä elämää kokeneita naisia vastaan tuntunut olevan. Eli turhaan loukkaannuitte, vaikka "maakunnasta" kotoisin olisittekin.
Maakuntalaisilla taitaa tuo lukutaito olla vielä kehitysvaiheessa.
Ai TULLUT NIRSOKSI 😖....Hän ei oo muuta ollutkaan.
Kun ei miussin näköistä nyt saa niin siks on sinkku.
Ulkonäkö keskeinen .
Naiset onneksi arvostavat toisenlaisia miestyyppejä.
En ottaisi häntä, vaikka ois ainut mies tällä planeetalla.
Ooo mikä herrasmies 😊🙄.. sympaattinen, arvostaa sisäistä kauneutta, naisen iällä ei oo väliä, ...kuunteleva ja niin vaatimaton .
Fiksuja puhui Markus. Ei ole vaatimukset liian kovat.
Onkohan Markolla vielä alhainen rasvaprosentti, taitaa vähän vanhentaa naamaa kun vetänyt ittensä liian kireäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Markolla vielä alhainen rasvaprosentti, taitaa vähän vanhentaa naamaa kun vetänyt ittensä liian kireäksi.
Siis Markuksella :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä se nähdään. Ihan komeatkin miehet on yksin. Ei vain köyhät&rumat.
Eiköhän Markuksen maine ole mennyt jo vuosia sitten. Nimenomaan ulkonäön ja tyhjäpäiden perässä juossut (pun intended), kuka järkevä, aikuinen nainen haluaisi tuon joukon jatkoksi? Kun Markus itse ei ole koskaan oikein älyllään loistanut.
Ei tuo nyt varsinaiselta seuranhakuilmoitukselta vaikuttanut. Itsekin kuvailee itseään kehäraakiksi, kertoo kuluneesta lonkasta (miten vaikuttaa makuuhuoneessa, tuskin parantaa suoritusta), vaikuttaa köyhältä (liiketoimet suttaa, uudetkaan ei ole ottaneet tulta), aiemmin juossut juuri noiden missien perässä (ei anna kuvaa älyköstä).
Että ei ehkä kannata rajata maakuntien naisia pois, heille nimenomaan saattaisi kelvata tällainen yksilö, jolla on takana loistava tulevaisuus.
Luojan kiitos en ole sinkku, jos meidän nelikymppisten markkinat on tätä tasoa.
Ap, mistä tarkalleen ottaen minun pitäisi pahoittaa mieleni? Niin pitkään kuin tällä palstalla olen ollut, olen aina muistuttanut, että jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista elämänkumppania kuin haluaa. Ja täysin riippumatta siitä, millainen itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies josta ei tullut mitään
Toisin kuin sohvalla suklaata mussuttavat palstamammat.
Joiden kanssa sinä vietät tämänkin päivän. Jokin meissä kovasti vetää sinua puoleensa.
Kyllähän hän oli komea.
Huoli pois. Markuksella ei ole ongelmia naisten riittämisen kanssa. Ei sen enempää määrän kuin laadun.
"Ettei tule jostakin maakunnasta".
Tiedoksi, että Uudenmaan maakunta on myös maakunta.