Ruotsalaisessa sanakirjassa: suomalainen = tyhmä ja huono
Kivat naapurit meillä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cc2e6dec-c274-4ae9-bba5-9557f0f81a46
Kommentit (72)
Semmoista se on. Kannattaa muistaa tosiasiat ennen kuin alkaa leikkiä herrakansaa siellä peräkylän Esson baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruskeasuon siirtolapuutarhamökkejä ei myydä suomenkielisille"
"– Meillä on 114 mökkiä. Siitä voitte laskea. Joka mökissä on ruotsalainen. Ehkä jotkut harvinaisuudet eivät ole."
Vai että oikein ruotsalainen! :D Hyvin paljastavaa, eiköhän ruotsin kielen ole jo aika lähteä.
"Joo, jonkun savolaisen mielestä se voi olla vähän vaikea ymmärtää."
Tämä on sitä parempaa rasisimia...
Håkan Westergård Google klikkaa ruskeahiuskuvaa. Ruåtsålåinen muslimi huijaa rahankerääjä.
Esson baarilla käy muutkin kuin verkkahousuiset traktorimiehet.Fordit tuli Suomeen USAsta ja bensa arabiasta.Enso kuuluu Ruotsiin ja Suomeen sehän varastettiin täältä.Varastaminen on syntiä Mooseksellekin.!
Totuus on kuitenkin ruotsista käännettynä FIN on hieno. Joten suomalainen on hienoa kanssa ja hyvää maata.
Vierailija kirjoitti:
eikö tästä pitäisi kannella johonkin?
Fin hieno land maa. Hienompaa ei löydy. YouTube finlandia.
Tietysti FIN hieno land maa tarjoaa asuin puitteet myös ranskankielisille ja Saksan sekä Espanjan kielisille.On meillä monenkielisiä kouluja.Mutta Suomen kielen opettajista on pulaa kyllä.
Täytyy sanoa etten minä suomalaisena sen vähemmän rasistinen ole. Minun ajatuksissani stereotyyppinen ruotsalainen mies on ylväs homo ja ruotsalainen nainen on blondi seksikone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö tästä pitäisi kannella johonkin?
Eiköhän tuo ole ihan laillista, yhdistykset saavat valita jäsenensä aika omilla ehdoillaan. Kyseenalaisinta taitaa olla tuo että ovat kaupungin mailla, sitä tuskin sallittaisi kotimaisille rasisteille.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa etten minä suomalaisena sen vähemmän rasistinen ole. Minun ajatuksissani stereotyyppinen ruotsalainen mies on ylväs homo ja ruotsalainen nainen on blondi seksikone.
Ei täällä keskustella ihmisten omista mielikuvista ja päähänpinttymistä, kenenkään ajatuksia ei voi hallita ja ne olkoon jokaisen omia, täällä keskustellaan sanakirjoista ja konkreettisesta syrjinnästä.
Niin no, suomalainen on rehellinen.