Mihin katosi lasten Rukka-kurahousut? Muistatteko, kun jossain vaiheessa ne samanlaiset oli päiväkodin pihalla ihan joka lapsella!
Nyt ei kaupassakaan ollut ollenkaan kyseistä merkkiä.
Kommentit (18)
Ne taisi kadota aikaa sitten en tiedä mihin..loppuko kys.tuottee tekoki..
Ei siitä montaa vuotta ole, kun niitä on vielä saanut, kun munkin lapsilla on niitä ollut.
Ei erottanut omaa lasta joukosta! :)
Kurarukkaset oli myös rukkaa kaikilla.
Teki konkurssin. Muistan, kun Etola myi Rukat alennuksella tästä syystä.
Oliko ne sitten erityisen laadukkaita vai eikö muita merkkejä vaan ollut kaupoissa?
Mitä, onko Rukka mennyt konkkaan? Mun haaveena oli ostaa Rukan moottoripyöräasu, ne on niin laadukkaita, joskin hirveän kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne sitten erityisen laadukkaita vai eikö muita merkkejä vaan ollut kaupoissa?
Oli superlaadukkaita. Pehmeät ja mukavat käytössä. Mun lapsenlapsi käyttää nyt äitinsä vanhoja kuriksia. Että siitä varmaan tajuatte laadun. Eivät olleet menneet miksikään 20 vuodessa.
Luhta taisi ostaa rukkan. Koiran kamoista tullut ihan sekundaa.
Shortsit haalistui pilalle parissa päivässä ja Rukka on vielä ollut joskus kohtuu laadukas merkki
Ultra bra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli superlaadukkaita. Pehmeät ja mukavat käytössä. Mun lapsenlapsi käyttää nyt äitinsä vanhoja kuriksia. Että siitä varmaan tajuatte laadun. Eivät olleet menneet miksikään 20 vuodessa.
Taitaa olla myös kankeampaa materiaalia kuin uusissa?
Kaikkeen on iskenyt voiton maksimointi laadun kustannuksella. Asiakkaat haluavat ostaa laadukasta Suomessa tehtyä käyttötavaraa, niin kuin joskus vuosikymmeniä sitten, mutta eivät ymmärrä, että ne ajat ovat ohi. Kaikki teetetään halvan työvoiman maissa.
Esim. kumisaappaat, tunnetuin brändi on edelleen ihmisten mielissä tosi laadukas ja kestävä, mutta laatu on valitettavasti mennyt alas kuin lehmän häntä.
Ja loppujen lopuksi asiakkaat eivät kuitenkaan ole valmiita maksamaan laadusta. Siihen se kaatuu aina, ymmärrettävästi.
Mulla Rukan sadetakki taitaa olla jo 30 vuotta vanha ja on edelleen ihan ehjä ja hyväkuntoinen. No eihän aikuisten sadetakki tietenkään kulu käytössä niin kuin lasten kurahousut, mutta kuitenkin, harva vaate on säilynyt käytössä noin kauaa!
Entäs Reiman toppahaalarit 😁 Täälläkin tapeltiin niistä ja jos jollain ei ollut Reima niin kiihkeimmät melkein laskuja tekivät 😁
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen on iskenyt voiton maksimointi laadun kustannuksella. Asiakkaat haluavat ostaa laadukasta Suomessa tehtyä käyttötavaraa, niin kuin joskus vuosikymmeniä sitten, mutta eivät ymmärrä, että ne ajat ovat ohi. Kaikki teetetään halvan työvoiman maissa.
Esim. kumisaappaat, tunnetuin brändi on edelleen ihmisten mielissä tosi laadukas ja kestävä, mutta laatu on valitettavasti mennyt alas kuin lehmän häntä.
Ja loppujen lopuksi asiakkaat eivät kuitenkaan ole valmiita maksamaan laadusta. Siihen se kaatuu aina, ymmärrettävästi.
Samoin Marimekko. Entinen raitapaita kesti kolkyt vuotta, nykyiset ei kestä mitään, menettävät muotonsa ja värinsä ja saumoihin tulee pieniä reikiä. Mutta hinta ei ole laskenut vaikka laatu onkin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Reiman toppahaalarit 😁 Täälläkin tapeltiin niistä ja jos jollain ei ollut Reima niin kiihkeimmät melkein laskuja tekivät 😁
reimatecciä sen olla pitää
Muistan omasta lapsuudestani punaiset Rukka sadevaatteet. Olen yrittänyt etsiä pojalleni Rukan sadevaatteita, mutta ei myy enää Prismat eikä Citymarketit, kuin silloin joskus omassa lapsuudessa/ nuoruudessa, oli lapsille ja aikuiseillekin paljon eri värejä em. kaupoissa.
Rukka lopetti jo vuosia sitten toiminnan. Merkin osti Luhta, tekee ulkoiluvaatteita aikuisille.