Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on niin oksettavaa olla riippuvainen lääkkeestä

Vierailija
28.02.2021 |

Yks opioidi pregabalin eli lyrica määrättiin mulle aikoinaan ja kun yritän olla ottamatta olo on tosi huono. Joudun varmaan vielä katkaisuhoitoon koska nää vierotusoireet on niin kauheet ei oo hyvä olo ilman lääkettä. Jos meen sinne vierotushoitoon en tule ikinä saamaan koviin kipuihin Buranaa ja panadolia vahvempaa. Enkä haluais olla riippuvainenkaan tää on ihan helvettiä oikeesti.

Mielialassa näkyy samat epäluulot ja harha ajattelut jos lopetan lääkkeen. Eli tarvitsisin jonkinlaista psykiatrista hoitoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks syöt?

Vierailija
2/4 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä annosta pikkuhiljaa, ne kapselithan saa avattua :) tolla tavalla olen päässyt itse eroon ja ilman niitä hirveitä vieroitusoireita. Vipoina päivinä otat ihan älyttömän vähän sitä jauhetta sormen päällä suuhun, niin olet päässyt irti huomaamatta. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentamalla annosta tasaisen tappavasti.Mitä pidempi historia,sitä pidempi matka.Ilman todellista halua et tule onnistumaan koska huonoja hetkiä tulee.

Vierailija
4/4 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu tulevaan kesään ja hanki retkeilyvarusteet. Patikoit telttaan jonnekkin lapin erämaahan parin viikon eväät mukana ja kännykäksi hommaat vanhan kapulan ilman nettiä. Lääkettä ei mukana. Jokin asumaton saari ajaa saman asian, jolloin palkkaat jonkun viemään/hakemaan sovitusti veneellä. Pakkovioroitusta. Jos todella haluat päästä lääkkeestä eroon, niin asian eteen täytyy tehdä jotain muuta kuin ulista vauvapalstalla.