Ylivoimaisesti paras pakastepizza?
Eikä mitään ”sellaista ei ole syön vain hapantaikinapohjaista aidossa kiviuunissa paistettua gourmetpizzaa” ynisijöitä kiitos!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Se missä on kolme juustoa.
Vielä parempi on se missä on sissijyystö lisäksi, eli neljä juustöä.
Vierailija kirjoitti:
Laittaako kukaan omaa "special" soosia pitzan päälle?
Ai niinku mällit pitzaan ja sitten poskeen?
Mä en oikeasti muista, siitä on joku aika, kun oon viimeksi syönyt. Söin itseni vähän niin kuin irti pakastepitsoista. Mutta ainakin jossain vaiheessa tykkäsin siitä Ötkerin vegestä. Mun lapsi tykäsi siitä, missä oli pinaattia pohjassa ja parsakaalia täytteenä :D En tiedä, saako sitä enää. Täällä ei ainakaan enää kaupoissa.
Tässä omat top 4.
Ristorante - Tonno
Ristorante - Vegetale
Casa di Mama - Pepperoni-Salami
Rustica - Deluxe cheese
Mä pelaaan frisbeegolfffia noilla.
Salami-pesto- mozzarella, DrÖtker.
Lidlin quatro formaggio tuunattuna cheddar ja sinihomejuustolla
Ei ole pakastepizza mutta näin saat parhaan makunautinnon. keitä pussillinen mama nuudeleita ja kaada ne lämmitetyn kinkkumikropizzan päälle. hot thai with hot italian.
Casa di Maman pepperonia ja jalapenoja sisältävä. Pizzan taikina paistuu todella kuohkeaksi uunissa ja pizza on supermehevä ja maukas.
Pidän Saarioisten pizzoista. Eivät ole kyllä pakastepizzoja.
Ostin eilen Grandiosa Extra pepperoni, sinihomejuusto, ananas, kinkku -pakastepizzan. Pakkauksessa mainostettiin että "enemmän täytettä, enemmän makua" ja että kyseinen pizzakombo on "faniemme kehittämä". Onnettoman kokoinen lättänä, joka ei oikeastaan maistu miltään. Prkle.
Jääkylmän Huippuvuorten Satanic jääkylmä pizza.
Kas kun ei paras sukupuolitauti tai sisäloinen.
Lidlistä Alfredo American Style -pannupizzat. Pepperoni-salami, Loaded cheese jne. Mukavan rapea muhkea pohja, jota voi vielä vähän tuunata lisää lisäämällä omia täytteitä. Aina amerikkalaisella viikolla ostan noita.
Ap, höllää pipoa.