Miksi käytät maskia?
Miksi käytät maskia? Uskotko sen tehoon, vai käytätkö vain sosiaalisen paineen vuoksi.
Kommentit (19)
Käytän vain, jos joku asiakas vaatii. En kärsi sosiaalisesta paineesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet?
Kiinnostaa tietää. Itse kun kuuluun tuohon muodonvuoksi maskeilijoihin niin mietin, että ovatko muut samalla mentaliteetilla liikkeessä, vai uskovatko oikeasti maskien tehoon.
Olen työskennellyt 26 vuotta terveydenhuollossa, joten itsestäänselvyys. Ei taitaisi asikaat tulla jos en laittaisi maskia.
Siksi että välitän muista, en voi tietää olenko tartuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet?
Kiinnostaa tietää. Itse kun kuuluun tuohon muodonvuoksi maskeilijoihin niin mietin, että ovatko muut samalla mentaliteetilla liikkeessä, vai uskovatko oikeasti maskien tehoon.
Kysytkö tuota samaa avoleikkauksessa kirurgilta?
Vierailija kirjoitti:
En käytä enkä tule ikinä käyttämäänkään.
Tyhmyydellesi eivät jumalatkaan mitään voi
Olisi aika erikoista jos esim. hammaslääkäri ei käyttäisi maskia. Eiköhän se vähän rajoita syljen roiskumista ja sen mukana pöpöjen leviämistä.
Yhteistä maskia vastustavilla on matala koulutustaso.
Tänään itäharjun prismassa kassajonossa yhdellä naisella ei näyttänyt olevan muuta murhetta kuin mulkoilla kaikkia ilman maskia olevia. Suosittelen jokaisen huolehtimaan vain omista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Olen työskennellyt 26 vuotta terveydenhuollossa, joten itsestäänselvyys. Ei taitaisi asikaat tulla jos en laittaisi maskia.
Suurin osa tulisi ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet?
Harvapa meistä suorittaa tuolla kaupassa ostoksilla ollessaan samaan aikaan avoleikkausta jollekin. Haluatko yleensä johonkin leikkaukseen niin ettei hoitohenkilökunnalla ole maskia, että voivat aivastaa suoraan avohaavaasi? Oisko hieman eri asia? Nyt valot päälle.
En käytä maskia. Ei ärsytä maskeilijat eikä madkittomat. Aivan sama kuka käyttää ja kuka ei. En osaa eläytyä pelkäämään tätä väitettyä pandemiaa enkä usko että rokote mikään kaiken ennalleen palauttava asia olisi. Uskon että tämä koronashow on nyt osa erästä suurempaa hanketta johon ei tee mieli lähteä mukaan.Turhaa riskinottoa se rokotteen kokeilu vaan olisis, enkä hyötyisi siitä mitään enkä usko että kukaan minua kiittäisi vaikka sitä testaisinkin
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä terveydenhuollossa ole koskaan pidetty maskeja ennen korona-aikaa. Ja minulla virkavuosia on takana 37.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet?
Usko tai älä, mutta tuotakin on tutkittu. Ja tutkimuksen tulos oli, että maskien käyttö ei vaikuta mitenkään potilaiden saamiin infektioihin. Itse asiassa maskittomina tehdyt leikkaukset aiheuttivat hieman vähemmän infektioita, mutta ero ei ollut tilastollisesti merkittävä
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä maskia vastustavilla on matala koulutustaso.
Harvapa haluaa kanssasi yhteistä maskia. Matala koulutustaso -luulosi liittyy kognitiiviseen vinoumaan, joka helposti valtaa mielen, kun viettää päivät pitkät keltaisen lehdistön sivulta koronauutisia lukien.
Minulla on jossain taskussa, tai auton lokerossa joku maski, minkä voi heittää tarvittaessa naamalle. Yhtään en usko, että maskit estävät tautia leviämästä, mutta en kehtaa olla ilman. Minua ei myöskään häiritse maskittomat ihmiset