Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on omin silmin todistettu, että naiset...

Vierailija
08.08.2006 |

tosiaankin ostavat hieromasauvoja. Onhan toki täälläkin aiheesta monesti kirjoiteltu.

Poikkesin tuossa joku aika sitten (sattumalta) seksikauppaan ja sinne tuli kolme nuorta naista. En nähnyt tarkasti, mitä kaksi heistä osti, mutta kolmas ainakin osti jonkun sortin hieromasauvan. Lisäksi hän näytti ystävilleen erästä sauvaa ja sanoi:" Tuon mä haluaisin, mutta ei ole nyt varaa siihen, joten pitää ottaa tämä" . Eli siis joku halvempi sauva. Kun naiset olivat lähteneet pois, kävin katsomassa, millaista sauvaa tätä nuori nainen oli himoinnut. Se oli suurehko sininen sauva. Päästä peniksen muotoinen, keskellä pyörivä osa, jossa jotain muovikuulia ja lisäksi siinä oli suurehko klitoriskiihoitin. Nimeä en hoimannut katsoa.

Jos joku palstailijoista tunnisti tästä itsensä (mikä olisikin aika hauska sattuma), niin ei muuta kuin hyviä hetkiä sinulle ostoksesi parissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut tuon kuvailemasi sauvan jo jonkun aikaa sitten, ja se on taivaallinen :-) Nyt ostin ihan tavallisen jellysauvan, ja kaverini sellaisen tuplasauvan, jossa on patukka myös pepun puolelle.

Vierailija
2/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et se varmaankaan ollut sinä, koska naisia oli tosiaankin kolme. Mutta hyviä hetkiä vaan sinullekin.

Saanko vielä udella, miksi ostit uuden sauvan, jos edellinen oli niin hyvä. Vai käytätkö niitä yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saanko vielä udella, miksi ostit uuden sauvan, jos edellinen oli niin hyvä. Vai käytätkö niitä yhtä aikaa.

En ole ko henkilö, mutta vaihtelu virkistää. Ja sauva ei murjota tai järjestä kohtausta, jos vähän käy aidan toisellakin puolella ;)

Vierailija
4/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelu virkistää. Edellinen sauvani oli aika iso vibra, ja halusin kokeilla jotain muuta. Kova muovisauva ei ole ehkä kaikkein luonnollisimman tuntuinen :-) Olen kokeillut kyllä näitä kahta samaankin aikaan, hiiiiitaasti hivuttaen tosin pepun puolelle.

t. 2

Vierailija:

Et se varmaankaan ollut sinä, koska naisia oli tosiaankin kolme. Mutta hyviä hetkiä vaan sinullekin.

Vierailija
5/13 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vähän itsekkin.

Olet jossain sexikaupassa ja sinne

tulee naisia (vapaamielisiä?) ja

ostavat sauvan ja puhuvat isoon

ääneen haluistaan! Haloo!

Kyllä siinä jokainen vähän ihmettelisi.

Vierailija
6/13 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista eli ymmärsinkö nyt oikein vai väärin. Tarkoitin yhtäaikaisella käytöllä siis sitä, että toinen sauva olisi emättimessä ja toinen pepussa. Mutta kirjoitat, että olet kokeillut kahta samaankin aikaan, tosin pepun puolelle. Niin siinä vaan lukee, vaikka lukisi useampaankin kertaan. Siis kaksi sauvaa pepussa? Korjaa, jos olen väärässä.

Vierailija
7/13 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt sentään NAISET!

Vierailija
8/13 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin nyrkki kyl mahtu kans viel, hih!

Vierailija
9/13 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea kakkonen vastaa, että rajansa sentään kaikella. Yksi pepussa, yksi emättimessä, sen verran piukat paikat mulla kuitenkin on ettei tarvetta muuhun.

Vierailija
10/13 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfft... Jos naiset eivät seksileluja ostaisi, niin tuskin heitä (meitä) varten olisi erikseen perustettu Sin City-ketju ja Tampereen Elämän Suola... Kun miehillä on tuollaisia asenteita, niin ei siinä paljon kannata valittaa että naista ei kiinnosta muu kuin lähetyssaarnaaja peiton alla. Mahtaisivatko suurimmat konservatiivit kuitenkin löäytyä miehistä?

Nimimerkillä kun omistan noin kymmenkunta seksilelua niin olen sitten varmaankin nymfomaani friikki...

Vierailija
11/13 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisia asenteita miehillä on? En minä ainakaan mitenkään paheksunut näiden kolmen naisen sauvaostoksia. Se herätti vain mielenkiintoni. Kun näkee naisen ostamassa hieromasauvaa, alkaa väkisinkin mielikuvitus laukata (ei sille mitään voi) ja silmien eteen syntyy vähintäänkin kuva sauvan käyttötilanteesta.

Tuolla omin silmin näkemisellä on kyllä siksi merkitystä, että vaikka täälläkin on aiheesta kirjoitettu, tänne kirjoitellaan myös kaikenlaisia provoja. Joten joutuu suhtaitumaan pienellä varauksella kaikkeen lukemaansa.

Jos sinulla on paljon hieromasauvoja, sehän on vaan hieno asia. Olisi varmaan tosi upea näky, jos pääsisi katselemaan, kun käytät niitä. Siis ei ole mitään syytä olla surullinen.

Vierailija
12/13 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naisille keksitty noi tuppervaara (enkä muuten edes tarkoituksellakaan oikein kirjoittanut ) kutsut jossa ei sitten muuten myydä mitään kippoja vaan kunnon patterimeisseleitä. Oli ilo saada kutsu moisiin kekkereihin ( siis minä mies ja noin 10 naista ), olin luvannut eräälle naiselle ostaa sellaisen kumimeisselin ja kun tilaisuus tuli niin olihan se nähtävä.

Eli suosittelen kaikille myös niille ahdasmielisille... matkailu avartaa.... niin ja on niitä kutsuja myös miehille...

Ja Tre:een Elämän Suola on loistava juttu ja ne myös järjestää kotikutsuja.

T: iiro

Vierailija
13/13 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isäntä ostanut minulle jo useamman erilaisen sauvan ja ollaan pitkään suunniteltu yhteistä ostosreissua. Nyt vaan sattui niin että edellinen ostos oli niin hyvä ettei tarvitse lähiaikoina uudistaa " lelulaatikkoa" . Kyllä me vielä yhdessä joskus lähdetään tutkimaan jotain uuttaa kivaa ja kuten tuossa aiemmatkin sanoivat niin vaihtelu virkistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän