Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuntosalilla saa olla 10 ihmistä, teatterissa 0?

Vierailija
27.02.2021 |

Miksi kuntosalit saa olla auki, teatterit ei? Hyvinhän teatterissa 20 ihmistä maskit kasvoilla voi pitää turvavälit.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska etsittiin laista sellainen pykälä, että salimaket voi nostaa punttia, parin viikon tauko olisi pienentänyt patit. Simple as that. No poikkeutilaa odotellessa..

Jep, naurettavaa. Ja ihmisethän ei mitenkään pysty itsenäisesti vaan laittamaan treenejä 3 viikoksi tauolle. Kun sitähän tässä kuitenkn haettiin. Nyt kun lupa treenata edelleen on, sinne rynnitään joukolla.

Taitaa olla ulkonaliikkumiskielto kohta todellisuus.

Vierailija
22/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karanteenikko kirjoitti:

Kerrankin rajoitukset osuvat niitä vaativiin itseensä! 😊

Sori, en ymmärrä. Sarkasmia ehkä? Ei vaan aukea mulle. Voitko selittää, mitä tällä kommentilla tarkoitat?

Koronasta eniten on huolissaan nuoret naiset. Tehän niitä rajoituksia olette toivoneet, joten eikö nyt mennä oikeaan suuuntaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on eri asia onko kysymys yritystoiminnasta vaiko julkisesta palvelusta.

Teatterit, museot ja kirjastot ovat julkisia palveluja, jotka kustannetaan kaupungin ja kuntien omista varoista ja lisänä valtionosuudet.

Yksityinen yrittäjä on maksanut kaikki kuntosali välineet itse, samoin vuokratilat, siivouksen, vakuutuksen kiinteistöhuollon, henkilökunnan palkan ja niin edelleen.

Kuntosalien sulkeminen on puuttumista elinkeinon harjoittamiseen.

Vierailija
24/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karanteenikko kirjoitti:

Kerrankin rajoitukset osuvat niitä vaativiin itseensä! 😊

Sori, en ymmärrä. Sarkasmia ehkä? Ei vaan aukea mulle. Voitko selittää, mitä tällä kommentilla tarkoitat?

Koronasta eniten on huolissaan nuoret naiset. Tehän niitä rajoituksia olette toivoneet, joten eikö nyt mennä oikeaan suuuntaan?

Itse ainakin toivon vain ja ainoastaan yhdenmukaisia, kaikkiin tasaisesti vaikuttavia rajoituksia. Viimeisen puolen vuoden aikana toteutetut rajoitukset ovat olleet todella epäoikeudenmukaisia ja koskettaneet vain tiettyjä ihmisjoukkoja. Nyt tämä kolmen viikon ”sulku” noudattaa ihan samaa linjaa.

Vierailija
25/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on eri asia onko kysymys yritystoiminnasta vaiko julkisesta palvelusta.

Teatterit, museot ja kirjastot ovat julkisia palveluja, jotka kustannetaan kaupungin ja kuntien omista varoista ja lisänä valtionosuudet.

Yksityinen yrittäjä on maksanut kaikki kuntosali välineet itse, samoin vuokratilat, siivouksen, vakuutuksen kiinteistöhuollon, henkilökunnan palkan ja niin edelleen.

Kuntosalien sulkeminen on puuttumista elinkeinon harjoittamiseen.

Jep, aivan kuten esim. ravintolatoiminnan sulkeminen on puuttumista elinkeinotoiminnan harjoittamiseen. Aivan sama asia kuin yksityisen kuntosalin sulkeminen. Nyt sitten ravintoloita ollaan sulkemassa mutta kuntosalit jatkavat toimintaansa. Tasa-arvoista? Noot

Vierailija
26/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa sinänsä, koska teattereissa istutaan vain penkillä, mutta kuntosalilla käytetään samoja laitteita ja välineitä muiden kanssa, hikoillaan ja puuskutetaan pienessä tilassa. Käykö henkilökunta edes desinfioimassa ne laitteet joka käyttäjän jälkeen vai onko puhdistusvastuu edelleen niillä käyttäjillä?

Mutta kai se on vain kustannuskysymys.

Vierailija
27/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku joku teatteri nyt olis maailman tärkein asia. Hohhoijaa. Saatais nyt ne baarit ja kuntosalit säppiin ja vähitellen tauti kuriin. Katsokaa Yle Areenasta ohjelmia jos kiinnostaa.

Vierailija
28/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa kirjoja.

Vierailija
29/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on siitä, mitä laki sanoo.

Vierailija
30/30 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tyhmät palstallla.

On eri asia puuttua yksityisen palveluihin, kuin niihin jotka julkinen sektori itse maksaa.

Tähän on olemassa laki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän