Ostaako joku käytetyn sängyn 300-1000€:lla? Ihan mielenkiinnosta kysyn
Olen etsimässä sänkyä väliaikaiseen käyttöön ja siksi en haluaisi ostaa uutena. Ajattelin että ostaisin siistin runkosängyn ja siihen vain uuden petarin. Mutta siis hintapyynnöt käytetyistä sängyistä täällä Turussa on 300-1000€. 300 eurolla saan jo Ikeasta uuden ja kun käytetyn sängyn ostaminen on muutenkin vähän epämiellyttävältä niin kuka ostaa noita käytettyjä tuolla hinnalla? Olisin valmis maksamaan ehkä 100 euroa todella siististä sängystä, jonka jouset ei ole antaneet periksi. Ja luotettavan oloiselta myyjältä, en mistään ryyppykämpästä. :p
Kommentit (31)
Hästensin sängyillä on hyvin jälleenmyyntiarvoa.
Minä annoin meidän vanhan ehjän sängyn roskalavaryhmässä, tarkoitus oli vain päästä siitä eroon ettei tarvitse maksaa kaatopaikkamaksua. Hakija halusi myös patjat, vaikka olin ajatellut, ettei kukaan halua käytettyjä patjoja.
Ostin 30 eurolla parisängyn. Myyjän mukaan oli priima🤣🤣🤣
Ostin kuitenkin, kun oli pakkorako.
En ostaisi missään nimessä, en edes väliaikaiseen käyttöön. Toisten luteita ja hikeä, yök!
En ostaisi sänkyä käytettynä. Ehkä kehikon voisin ostaa, mutta en mitään missä kangasta ja mahdollisesti luteita.
Hotellissa vaihdetaan lakanat päivittäin. Jotkut vaihtavat lakanat ehkä kerran vuodessa jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi sänkyä käytettynä. Ehkä kehikon voisin ostaa, mutta en mitään missä kangasta ja mahdollisesti luteita.
No kyllä sen nyt voi vähän aavistaa kun hakee huonekalun jostain 500 000€:n talosta, ettei siinä mitään luteita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sen nyt voi vähän aavistaa kun hakee huonekalun jostain 500 000€:n talosta, ettei siinä mitään luteita ole.
Jos on varaa tuon hintaiseen taloon niin ei siinä mitään sänkyjä kaupitella rahan toivossa.
Itse en ostaisi käytettynä runkopatjasänkyä mutta pelkän sängynrungon voisin. Olen myynyt vuoden vanhan runkosängyn patjoineen (myös petari meni) n. 400e. Se oli n 50% koko setin arvosta uutena.
Hotelleissa varmaan vielä pannaan keskimääräistä enemmän kuin kotona. Itse ainakin heittäydyn yleensä aina romanticiksi hotellissa. Kotona kaikki ei pane joka vuosikaan (kun tätä palstaa seuraa).