Pystyykö ulkonaliikkumiskiellon aikana normaalisti tilaamaan lemmikkien ruoat netistä?
Kommentit (9)
Kaikki välttämättömät systeemit pyörisivät. Jos ulkonaliikkumiskielto tulisi (tuskin tulee) niin se tarkoittaa merkityksetöntä kaupungilla notkumista.
Mä en jaksa uskoa Suomessa sellaiseen ulkonaliikkumiskieltoon, että puolet työssäkäyvistä lomautettaisiin. Eiköhän ulkonaliikkumiskielto meillä tarkoittaisi sitä, että ulkonaliikkumiskielto olisi vain yöaikaan ja/tai töissä saisi käydä, mutta jotain muuta rajoitettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa uskoa Suomessa sellaiseen ulkonaliikkumiskieltoon, että puolet työssäkäyvistä lomautettaisiin. Eiköhän ulkonaliikkumiskielto meillä tarkoittaisi sitä, että ulkonaliikkumiskielto olisi vain yöaikaan ja/tai töissä saisi käydä, mutta jotain muuta rajoitettaisiin.
Olen aina ihmetellyt tuota yöllistä ulkonaliikkumiskieltoa. Aikoinaan asuessani Lontoossa jopa Oxford Street oli aivan autio yöllä. Puhumattakaan jostain pikkupitäjän kylänraitissa. Miten siellä ehtii vartin altistuksen hommaamaan?
Viereesi tulee varusmies kovat piipussa vahtimaan, että et tilaile mitään netistä!
No miten luulet että esim. sairaalat tai apteekit selviäisivät jos tavarantoimitus lakkaisi? Äly hoi.
Ei kannata tilata, tulee laki jossa käsketään kotieläinten lopetus koronatoimien varjolla, kotieläimet levittää viruksia.
Pystyy tilaamaan, muttei tavara tule perille, kun kuljettajat ovat ulkonaliikkumiskiellossa. Lemmikit kuolevat nälkään siinä kuin omistajansakin.