Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö ulkonaliikkumiskiellon aikana normaalisti tilaamaan lemmikkien ruoat netistä?

Vierailija
27.02.2021 |

Eli kulkeeko tavarantoimitus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy tilaamaan, muttei tavara tule perille, kun kuljettajat ovat ulkonaliikkumiskiellossa. Lemmikit kuolevat nälkään siinä kuin omistajansakin.

Vierailija
2/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki välttämättömät systeemit pyörisivät. Jos ulkonaliikkumiskielto tulisi (tuskin tulee) niin se tarkoittaa merkityksetöntä kaupungilla notkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa Suomessa sellaiseen ulkonaliikkumiskieltoon, että puolet työssäkäyvistä lomautettaisiin. Eiköhän ulkonaliikkumiskielto meillä tarkoittaisi sitä, että ulkonaliikkumiskielto olisi vain yöaikaan ja/tai töissä saisi käydä, mutta jotain muuta rajoitettaisiin. 

Vierailija
4/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa Suomessa sellaiseen ulkonaliikkumiskieltoon, että puolet työssäkäyvistä lomautettaisiin. Eiköhän ulkonaliikkumiskielto meillä tarkoittaisi sitä, että ulkonaliikkumiskielto olisi vain yöaikaan ja/tai töissä saisi käydä, mutta jotain muuta rajoitettaisiin. 

Olen aina ihmetellyt tuota yöllistä ulkonaliikkumiskieltoa. Aikoinaan asuessani Lontoossa jopa Oxford Street oli aivan autio yöllä. Puhumattakaan jostain pikkupitäjän kylänraitissa. Miten siellä ehtii vartin altistuksen hommaamaan?

Vierailija
5/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereesi tulee varusmies kovat piipussa vahtimaan, että et tilaile mitään netistä!

Vierailija
6/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten luulet että esim. sairaalat tai apteekit selviäisivät jos tavarantoimitus lakkaisi? Äly hoi.

Vierailija
7/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata, tulee laki jossa käsketään kotieläinten lopetus koronatoimien varjolla, kotieläimet levittää viruksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä