Mitkä ovat mielestäsi turn-off ammatteja miehellä?
Ja miesten kohdalla sitten naisilla!
Älkää loukkaantui, kaikki tehty työ on omalla tavallaan tärkeää,mutta jotkut eivät vaan sytytä tai saavat syttymisen sammumaan.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Poliisi, vartija, diplomi-insinööri, poliitikko.
Mitä vikaa poliiseissa ? Tunnen muutaman ja jokainen on tosi mies ja tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies, ja työskentelen sairaalalaboratoriossa..
Onko tämä "turn off"?
Ei tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tavan poliisimies on kovin yksinkertainen tyyppi. Auktoriteettiuskoinen, isänmaallinen, mielikuvitukseton, kaavoihin kangistunut, kyseenalaistamaton, käsitteelliseen ajatteluun kykenemätön, ei älyllisiä harrastuksia jne jne - eräänlaisia pikkuihmisiä. Toki on 95% kaikista ihmisistä mutta poliiseissa nämä oikein paistaa läpi
Mikä tahansa geelitukka-ammatti, siis nämä tämmöiset sijoituspankkiirit, finanssikonsultit ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisien keskuudessa on paljon ihan hemmetinmoisia vatupasseja ja epäoikeudenmukaisia, selkärangattomia mulkeroita, jotka kompensoivat omaa henkistä pienuuttaan kyykyttämällä muita. Epärehellisiä ja korruptoituneita tapauksiahan riittää.
Balettitanssija tuli ensimmäisenä mieleen
Mikä tahansa ammatti jossa menestyminen edellyttää psykopaatin piirteitä, geelitukkaa ja tai sellasia reisistä ja perseestä liian kireitä ja lahkeista käärittyjä kangashousuja.
Pappi.
En halua uskovaista miestä.
Ja vaihtoehto että olisi "leipäpappi:" on vielä huonompi.
En ehkä voisi elää taiteilijan, poliisin, papin tai lentäjän kanssa.
Poliisi. Vaimonhakkaajia, jotka eivät joudu syytteeseen.
Gynekologi. Ei mustasukkaisuutta, mutta vähän ällöttäisi kun ukko räpläisi päivät ties kenen römpsiä.
Maanviljelijä tai joku pokeriammattilainen. Kaikki influensseri..
Seurakunnan työntekijä.
T. Ateisti
Tradenomi. Ja sitten ’oman itsensä herra’ eli pikkupikku yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Pappi, ehdottomasti.
Tekopyhiä ja epäluotettavia luonnehäiriöisiä pas-ki-ai-sia.
Tää pätee muuten naispappeihin myös.
Mulle turn offeja (varmasti ihailijoita muuten riittää). Ovat aloja, joita pidän luotaantyöntävinä ja joille ei myöskään noin vain vahingossa ajauduta:
-rahoitusala kokonaisuudessaan, pörssisijoittajat yms.
-Markkunointialalta markkinointipäälliköt, konsultit, varsinkin markkinointikonsultit (kuitenkin esim. graafikko tosi ok ja voi olla turn on)
-Vakuutustarkastajat ja vakuutuslääkärit esimerkiksi
-Teurastaja (metsästäjä taas ei välttämättä ollenkaan, mutta ihan teurastamon teurastaja on turn-off. Metsässä samoileva pystykorvaharrastaja ja riistametsästäjä ei yleensä ole turn-off)
-(Lapsi)seksinukkejen maahantuojat ja jälleenmyyjät (tää oli pahin ja karmein minkä keksin, on myös viitteitä että nuket ovat nimenomaan harkoitteluvälineitä eikä rikos jää ajatuksen tasolle)
-Piispa tmv., pappi ei välttämättä olisi turn-off vaikka itse olen pakana. Jos kokisin käsittämättömän järkyttävän menetyksen (esim. lapset), luulen että usko olisi ainoa mikä voisi lohduttaa ihmistä.
-Prostituoitu tmv. seksityöntekijä, on se turn-off vaikken tahdo kieltää itsensä myymistä. Mutta on seksin myyminen kuitenkin iso turn-off
Ei nyt varsinaisia turn-offeja, mutta en oikein osaa nähdä itseäni poliitikon, lakimiehen, vartijan, postityöntekijän, virkamiehen, lääkärin, hoitajan tai finanssialalla olevan miehen kanssa.