Miehellä paljon "ihailijoita"
Ollaan 40 molemmin puolin, lapset tehty tahoillamme. Tuore suhde, joka lähtenyt tosi hyvin ja avoimesti, kaikin puolin meidän välillä asiat etenee hyvin.
Mies on vastikään vapaille markkinoille siirtynyt, kaikin puolin hyvä, komea, menestynyt mies, joten ottajia olisi ja he sen tekee selväksi. Mies on vähän pihalla tästä kuviosta ja naisten meiningistä, ollut pitkässä suhteessa ja jäänyt säädöt väliin. Kertoo minulle näistä yrittäjistä ja tavallaan kaipaa minulta neuvoakin miten heidän kanssa toimia. Itse hän tottunut olemaan kaikille ystävällinen ja pitämään yhteyttä verkostoitumismielessäkin (työrooli sellainen).
En ole mustasukkainen ja luotan. Mies on tehnyt selväksi että on all in minun kanssa.
Lähinnä kai mietin, että miltä teistä muista tuntuisi se että miehellä on paljon ihailijoita joilta tulee viestiä ym ja pitäisikö lähteä miestä opastamaan miten niihin reagoida? Vai antaa hänen itse navigoida tässä tilanteessa. Itse toki naisena näen heti naisten muka-viattomien avunpyyntöjen ym taakse :) Mies on itse myöntänyt että on vähän pihalla näissä jutuissa.
Meidän suhde on niin tuore että ei ole vielä ns julkinen eikä olla sen tyyppisiä että käytäisi sitä toitottamaan. Saati että minä alkaisin ottaa mitään roolia näiden naisten suhteen, siis niin että tekisin olemassa oloni varsin tiettäväksi, en todellakaan ole sellainen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos oma mieheni alkaisi avautua minulle "ihailijoista", hälytyskelloni alkaisivat soida ja kovaa. Olen kerran elämässäni tapaillut hetken aikaa miestä, jolla oli todella huono itsetunto, enkä toista kertaa siihen ryhtyisi.
Saman kokenut. Never again.
Vierailija kirjoitti:
Vastailen joihinkin esiin tulleisiin asioihin. Ensinnäkin kiinnostavia näkökantoja, kiitos niistä.
Miehen eron syy oli perinteinen erilleen kasvaminen, olivat toistensa ensimmäiset kumppanit ja yhdessä yli 20v. Ei ollut toisia osapuolia, paitsi nainen lopulta jätti ja otti lennosta uuden.
Miehellä on ollut näitä yrittäjiä jo varmasti ennen eroa, ihan hyvä pointti että onko hänellä tarve pitää "ihailijakerhoa". Ymmärtän hyvin että yrittäjiä on, koska hän on mitä on, näenhän sen itsekin.
Siihen olinko itse alkuun ihailijoita, niin ehkäpä. Meillä oli lyhyt tuttuus ennen suhdetta ja silloin yhteydenpito oli harvempaa ja pääasiassa asiallista. Kun miehelle selvisi että olen vapaa (luuli että olen suhteessa), homma räjähti käsiin ja mies teki hyvin selväksi että haluaa minut. Mutta näen kyllä ison eron siinä mitä se oli silloin ja mitä se on nyt.
Tunteista ja toiveista on keskusteltu. Jo alkuun mles sanoi että tämä voi olla seksisuhde tai parisuhde, että päätös on minun. Hän vain haluaa minut. On puhunut useasti siitä miten se alku oli sellaista kyräilyä kun ei vielä tiennyt että voisin olla saatavilla. Toissapäivänå mies sanoi että on rakastunut minuun, jo jonkin aikaa, ei vaan ole aiemmin uskaltanut sanoa. Voi sanoa että koen olevani aika varma paikastani tässä.
Ollaan päätetty olla supervoimia, ja siksi nämäkin ihailijat ja yrittäjät on tulleet puheeksi. Minusta tuntuu että mies ei leuhki niillä, mutta ihan varma en voi olla.
Tuore suhde, mies sanoo olevansa rakastunut, samaan aikaan "valittaa" kuinka muut naiset ihailevat... liikaa varoitusmerkkejä. Pelkästään tuo rakastumisesta puhuminen varhaisvaiheessa olisi minulle hälytysmerkki.
Pitäähän ihailua saada, hellanlettas sentään.
Ota niin ruma ja tyhmä ukko, ettei muut himoitse häntä .
Ihailijoita voi olla, mutta kehuskelu ihailijoilla on varoitusmerkki.
Miten menee, ap?
Minua ahdistaa kun miehellä on uuden työn kautta naispuolista ihailua. Uudet tuttavuudet ovat jo pyytäneet kävelylle. He kuulostavatkin kiinnostavilta tyypeiltä ja heillä on samoja kiinnostuksia kuin miehelläni. Itse olen turha ja lomautettuna, joten mitään jännää kerrottavaa ei päivittäin ole. Jos siellä töissä on niin mahtavia ihmisiä niin olkoon sitten heidän kanssaan? Sekin tympii että olen tukenut miestä vaikeina hetkinä ja sitten muut saavat sen iloisen ja hyvän puolen ja minut on imetty henkisesti kuiviin.
Vierailija kirjoitti:
Miten menee, ap?
Minua ahdistaa kun miehellä on uuden työn kautta naispuolista ihailua. Uudet tuttavuudet ovat jo pyytäneet kävelylle. He kuulostavatkin kiinnostavilta tyypeiltä ja heillä on samoja kiinnostuksia kuin miehelläni. Itse olen turha ja lomautettuna, joten mitään jännää kerrottavaa ei päivittäin ole. Jos siellä töissä on niin mahtavia ihmisiä niin olkoon sitten heidän kanssaan? Sekin tympii että olen tukenut miestä vaikeina hetkinä ja sitten muut saavat sen iloisen ja hyvän puolen ja minut on imetty henkisesti kuiviin.
Pirkko pyysi päiväkävelylle [päiväpanolle] päiväkävelylle [päiväpanolle] *Jopen ääni tähän*
Vierailija kirjoitti:
Siis miehet fantasioivat omasta ihailijakunnasta. Kaikki miehet ketä on.
Mä ainakin lentäisin kukasta kukkaan jos naiset oikein tyrkyttäisivät itseään. Nooh saahan sitä haaveilla.
Kysymyksiä herättää kuvaus tutustumisen alusta kyräilynä. Jos nyt kyräilee useita naisia, onko ihailijuus varmasti naisten ominaisuus vai kyräileekö mies useita naisia? Kumpi teistä teki aloitteen? Et suoraan kerro, että mies voisi olla läheisriippuvainen, mutta mitä mieltä itse olet? Voi aidosti haluta muuttaa käytöstään ja vuorovaikutustyyliään tai oppia toimimaan avoimesti. Ellei suhteenne ole julkinen, arvioitko, että muut naiset edes voivat tietää miehen olleen välillä sinkku? Vai onko muutos lähinnä miehen tiedossa? Silloin käytös ja usean naisen arastelu voi liittyä muuttuneeseen tilanteeseen, mutta etenkin miehen itsensä mielessä.