Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä paljon "ihailijoita"

Vierailija
27.02.2021 |

Ollaan 40 molemmin puolin, lapset tehty tahoillamme. Tuore suhde, joka lähtenyt tosi hyvin ja avoimesti, kaikin puolin meidän välillä asiat etenee hyvin.
Mies on vastikään vapaille markkinoille siirtynyt, kaikin puolin hyvä, komea, menestynyt mies, joten ottajia olisi ja he sen tekee selväksi. Mies on vähän pihalla tästä kuviosta ja naisten meiningistä, ollut pitkässä suhteessa ja jäänyt säädöt väliin. Kertoo minulle näistä yrittäjistä ja tavallaan kaipaa minulta neuvoakin miten heidän kanssa toimia. Itse hän tottunut olemaan kaikille ystävällinen ja pitämään yhteyttä verkostoitumismielessäkin (työrooli sellainen).
En ole mustasukkainen ja luotan. Mies on tehnyt selväksi että on all in minun kanssa.
Lähinnä kai mietin, että miltä teistä muista tuntuisi se että miehellä on paljon ihailijoita joilta tulee viestiä ym ja pitäisikö lähteä miestä opastamaan miten niihin reagoida? Vai antaa hänen itse navigoida tässä tilanteessa. Itse toki naisena näen heti naisten muka-viattomien avunpyyntöjen ym taakse :) Mies on itse myöntänyt että on vähän pihalla näissä jutuissa.
Meidän suhde on niin tuore että ei ole vielä ns julkinen eikä olla sen tyyppisiä että käytäisi sitä toitottamaan. Saati että minä alkaisin ottaa mitään roolia näiden naisten suhteen, siis niin että tekisin olemassa oloni varsin tiettäväksi, en todellakaan ole sellainen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele tästä rauhallisesti hänen kanssaan, kysy mitä sinun kanssasi haluaa. Kerro mitä tunnet, kysy mitä hän tuntee sinua kohtaan. Ellei luovu muista, parempi jättää ja jatkaa omaa elämääsi.

Vierailija
22/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja mieheni tarina on hyvin samanlainen eli tiedän täysin, mistä puhut. Suhteemme alkuaikoina oli kaikenlaista yrittäjää: yksi työkaveri tarvitsi autokyytiä milloin mihinkin, toinen halusi tavata ja kolmas kutsui mökille mukaansa jne. Ja ihan kavereina muka. Olen ehkä pikkumainen, mutta minua tämä häiritsi ja todellakin näin näiden ”kavereiden” todelliset motiivit. Puhuimme asiasta avoimesti ja sanoin, että minä en pysty olemaan suhteessa, jossa miehellä on harva se päivä jotain asioita hoidettavana jonkun naispuolisen ”kaverin” kanssa. Mies onneksi ymmärsi ja teki selväksi kaikille olevansa varattu, minkä myötä vähitellen tämä yhteydenpito ko. naisten suunnasta väheni. Eli kun kavereille selvisi, että ystävänsä on varattu, eivät enää halunneetkaan olla kavereita :-)

Minun kokemukseni mukaan varattu se vasta kiinnostaakin. Kielletty hedelmä.

Vapaat miehet ovat jotenkin viallisia. Suhteessa olo on laatutakuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja mieheni tarina on hyvin samanlainen eli tiedän täysin, mistä puhut. Suhteemme alkuaikoina oli kaikenlaista yrittäjää: yksi työkaveri tarvitsi autokyytiä milloin mihinkin, toinen halusi tavata ja kolmas kutsui mökille mukaansa jne. Ja ihan kavereina muka. Olen ehkä pikkumainen, mutta minua tämä häiritsi ja todellakin näin näiden ”kavereiden” todelliset motiivit. Puhuimme asiasta avoimesti ja sanoin, että minä en pysty olemaan suhteessa, jossa miehellä on harva se päivä jotain asioita hoidettavana jonkun naispuolisen ”kaverin” kanssa. Mies onneksi ymmärsi ja teki selväksi kaikille olevansa varattu, minkä myötä vähitellen tämä yhteydenpito ko. naisten suunnasta väheni. Eli kun kavereille selvisi, että ystävänsä on varattu, eivät enää halunneetkaan olla kavereita :-)

Minun kokemukseni mukaan varattu se vasta kiinnostaakin. Kielletty hedelmä.

Joidenkin kohdalla varmasti näin. Loppujen lopuksi vastuu on kuitenkin sillä parisuhteessa olevalla, tässä tapauksella miehelläni, ettei reagoinut naisten lähestymisyrityksiin.

Se joka kirjoitti kommentin, jota lainasit

Vierailija
24/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen työrooliinkin kuuluu ylläpitää verkostoja, yrittääkö hän sinulle kertomalla paeta oman työnsä sosiaalista puolta? Elleivät naiset ennenkään ole olleet ongelma töissä, miksi he olisivat nyt? Kokeeko mies houkutusta?

Jotkut tulkitsevat herkästi yhteydenottajat ihailijoina. Työtehtävät pitäisi pystyä kaikkien kanssa hoitamaan, vaikka jotain kohtaan jotain sutinaa ounastelisikin. Et liene miehesi pomo, joten sinulle kertomalla eivät työpaikan välit muihin ihmisiin hoidu. Aikuinen toimii avoimesti ja hoitaa edelleen työvuorovaikutuksen ilman syrjintää tai tilanteiden problematisointia.

Vierailija
25/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli miehellä ero syy? Muut naiset, flirttiluonne...? Voi tietysti kertoa sulle mitä vaan erosta.

Pidä etäisyyttä, älä viestittele, katso miten reagoi. Jos ei kontakteja pian, niin olet vain yksi ehdokas muiden joukossa. Aito kiinnostus sinusta, ei jätä tilaa muille säädöille.

Vierailija
26/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkontaktit eivät oikeasti fiksulla miehellä ole liehittelynkohteita, työ työnä, siihen ei kuulu flirttailu työssä eikä vapaalla.

Kysy suoraan, miten reagoi? Jos suuttuu tms. on hän puolustelukannalla ja salailee jotain.

Vierailija
27/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluiko AP aiemmin myös näihin "ihailijoihin"?

Vierailija
28/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että jos miehellä on paljon ihailijoita, hän on myös hyvin aktiivinen flirttailemaan ja iskemään naisia. Muutenhan niitä naisia ei olisi. Suomessa ei ole niin poikkeuksellisen hyvännäköisiä miehiä, että naiset jahtaisivat heitä, ellei mies hyväksy ja ruoki tätä. Mieti tarkkaan, haluatko tuollaisen miehen ja haluaako mies sitoutua yhteen.

Tsekkaa onko Tinderiä ym. ja mistä naiset on löydetty. Ei työkontekstissa yleensä verkostoiduta niin, että pidettäisiin yhteyttä vapaa-ajalla vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
29/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelssonia ne metsästää miauh

Vierailija
30/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen joihinkin esiin tulleisiin asioihin. Ensinnäkin kiinnostavia näkökantoja, kiitos niistä.

Miehen eron syy oli perinteinen erilleen kasvaminen, olivat toistensa ensimmäiset kumppanit ja yhdessä yli 20v. Ei ollut toisia osapuolia, paitsi nainen lopulta jätti ja otti lennosta uuden.

Miehellä on ollut näitä yrittäjiä jo varmasti ennen eroa, ihan hyvä pointti että onko hänellä tarve pitää "ihailijakerhoa". Ymmärtän hyvin että yrittäjiä on, koska hän on mitä on, näenhän sen itsekin.

Siihen olinko itse alkuun ihailijoita, niin ehkäpä. Meillä oli lyhyt tuttuus ennen suhdetta ja silloin yhteydenpito oli harvempaa ja pääasiassa asiallista. Kun miehelle selvisi että olen vapaa (luuli että olen suhteessa), homma räjähti käsiin ja mies teki hyvin selväksi että haluaa minut. Mutta näen kyllä ison eron siinä mitä se oli silloin ja mitä se on nyt.

Tunteista ja toiveista on keskusteltu. Jo alkuun mles sanoi että tämä voi olla seksisuhde tai parisuhde, että päätös on minun. Hän vain haluaa minut. On puhunut useasti siitä miten se alku oli sellaista kyräilyä kun ei vielä tiennyt että voisin olla saatavilla. Toissapäivänå mies sanoi että on rakastunut minuun, jo jonkin aikaa, ei vaan ole aiemmin uskaltanut sanoa. Voi sanoa että koen olevani aika varma paikastani tässä.

Ollaan päätetty olla supervoimia, ja siksi nämäkin ihailijat ja yrittäjät on tulleet puheeksi. Minusta tuntuu että mies ei leuhki niillä, mutta ihan varma en voi olla.

Vierailija
31/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahara-70 kirjoitti:

Musta toi on rehvastelua/ manipulointia, tuskin ne naiset nyt yhtäkkiä hänen " reppanan kokemattoman" ympärillä alkoivat pyöriä, niitähän pyörii aina komeiden ja menestyvien ympärillä, oli miehen siviilisääty mikä vaan.

Hänellä tuntuu olevan tarve korostaa sulle sitä, että on haluttu mies, eli jos sinä et arvosta, ihaile ja pönkitä häntä kokoajan kuten nämä muut ja ole hänelle riittävän mieliksi, hänellä on mistä valita. Pohjalla voi olla itsekeskeisyyttä ja sitoutumisen pelkoakin, oisin vielä himpun varuillaan tän kaverin kanssa...

Touché. Olen tällainen nainen, edellisen suhteentynkäni pilasin kerskailemalla ihailijoistani, mutta toki tapailumies myös itse pari kertaa asioita todisti kun olimme ulkona, ts. huomasi etten puhu puuta heinää että minua lähestytään paljon. Olisinpa vain pitänyt suuni enemmän kiinni, tiedän olevani välillä ylimielinen ja inhoan sitä puolta itsessäni enemmän kuin mitään. En kuitenkaan tarkoita pahaa, omalla kohdallani se on torjutuksi tulemisen pelkoa, tyyliin "oletpa ihme tyyppi jos et minusta tykkää kun näin moni muukin tykkää eli olen kaikinpuolin terve ja normaali ihminen". Minulla tosin taustalla suhde jossa mies haukkui ja lyttäsi ettei minusta ole mihinkään, joten olen ihan pihalla siitä mikä minä oikeasti olen. Eli kyllä, jonkinlainen suojakuori tuo kehuskelu voi olla. Koeta ap tutustua mieheen vielä lisää.

Vierailija
32/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supervoimia :D superavoimia kylläkin... -ap

Vierailija
33/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen näkökulma:

Minulle on tullut viestejä miehiltä jotka tekevät itseään tykö. Olen näyttänyt ne miehelle ja kertonut hänelle niistä, en kuitenkaan siksi että pitäisin miestä varpaillaan tai leuhkisin, vaan olen oikeasti ollut hämmentynyt koska miesten yhteydenotot liittyvät osin myös työhöni ja itse olen todella tampio mitä tulee flirttailuun.

Olen siis kysynyt mieheltä miesnäkökulmaa ja neuvoa että onko tämä sinusta ns stalkkerointia vai onko tämä henkilö aidosti vain työstäni kiinnostunut ja kysynyt miten voisin vastata ystävällisesti menettämättä työmahdollisuutta mutta kuitenkin tarpeeksi etäisesti ettei se ruoki mahdollista kiinnostusta. Toki ne päivönselvät pelkät flirtit deletoin ja niiden kanssa en edes halua tehdä yhteistyötä työn merkeissä koska itselläni olisi epämukava olo. Olisi silti vaikka olisin sinkkukin, koska en haluasi silloinkaan sekoittaa työtä ja flirttailua keskenään.

Vierailija
34/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteenne ei ole julkinen, niin en näe mitään vikaa siinä, että miestä lähestytään. Miksi suhteenne sitten ei ole julkinen? Jonkinlaista itsetunnon nostatusta tuo varmasti on sinuun nähden, jos pitää kehuskella. Ja jos mies on tullut jätetyksi, se varmaan imarteleekin. Toisaalta ei olisi ensimmäinen mies, jonka puheet omasta eroasta ja kaikesta muustakin eivät ihan täysin pidä paikkansa, erosta on aina kaksi versiota. Ehkä ex kyllästyikin miehen pettämiseen ja alkuperäinen eron syy oli siinä. 

Itse kyllä odottaisin, että mies kertoo julkisesti olevansa varattu, jos kerran on. Jos sitä ei halua tehdä, on syytä vähän miettiä millainen suhde todellisuudessa on.

Vierailija
35/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluiko AP aiemmin myös näihin "ihailijoihin"?

Niinno tämänhän luinkin jo aloituspostauksesta, vaikka suoraan ei sanottu.

AP pokannut ykkösspystin ja on aika hehkuttaa palstalla siitä, kuinka on kiilannut ohi muiden kiinnostuneiden ohitse. Ziisös!

En povaa pitkää ikää suhteelleenne.

Vierailija
36/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miestä yritti tälläinen apua tarvitseva naiskaveri... Kun tämä nainen erosi niin käytös muuttui jatkuvan avun pyytämiseksi. 

Sitten alkoi lähtetellä tissikuvia ja näin ne.

Esitti myös kaveria minulle.

Vierailija
37/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, mutta meilläpä mies ei vaan kymmenen vuoden jälkeenkään tajua ettei ole ok. Tai siis mun olis pitänyt tajuta jo heti ensimmäisillä kerroilla, että jos miehen omatunto ei koe asiaa vääräksi silloin niin ei se siitä jankuttamallakaan parane. Eli olen vahvasti sitä mieltä, että tietyt asiat pitäisi jo nelikymppisenä tulla ihan selkärangasta ja jollei tule niin ei ne sieltä ala myöhemminkään tulla. Toinen vaihtoehto on, että mies tekee asian ihan tietoisesti sulle näkyväksi jotta osaisit olla hälle mieliksi. Ei kukaan pitkässä suhteessa ollut nelikymppinen ole niin reppana. Eli joko vaan hyväksyt asian ja opettelet elämään sen kanssa tai sitten eroatte kavereina ja katotte sitten uudestaan parin vuoden kuluttua kun mies on saanut ensin rauhassa rehvastella naisensa läpi ja alkaa kaivata pysyvämpää parisuhdetta.

Vierailija
38/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni rakastui tällaiseen "kaveriin" jolla oli vaikeuksia.

Vierailija
39/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että jos miehellä on paljon ihailijoita, hän on myös hyvin aktiivinen flirttailemaan ja iskemään naisia. Muutenhan niitä naisia ei olisi. Suomessa ei ole niin poikkeuksellisen hyvännäköisiä miehiä, että naiset jahtaisivat heitä, ellei mies hyväksy ja ruoki tätä. Mieti tarkkaan, haluatko tuollaisen miehen ja haluaako mies sitoutua yhteen.

Tsekkaa onko Tinderiä ym. ja mistä naiset on löydetty. Ei työkontekstissa yleensä verkostoiduta niin, että pidettäisiin yhteyttä vapaa-ajalla vastakkaiseen sukupuoleen.

Mun miehellä ei ole paljon ihailijoita, mutta muutamia on vuosien varrella ollut, joita ei tunnu sekään haittaavan, että mies on naimisissa. Uskoisin, että kaikilla komeilla ja mukavilla miehillä on samoin, koska suomalaisnaiset eivät pelkää olla aloitteellisia. Jos ap:n mies ei ole edes ilmoittanut olevansa varattu, niin totta kai kiinnostuneita naisia riittää.

Vierailija
40/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais liian komeata miestä.... liiat ihailijat haittaisi.