Annoin roskalavaryhmässä tuolin, koko kuisti oli tyhjennetty!
Ilmoitimme poliisille mutta asenne oli, että meidän pitäisi etsiä itse tämä henkilö ja selvittää tilanne, että oli varmaan väärinkäsitys!
'Väärinkäsitys, kun piti ottaa punainen pinnatuoli ja vietiin myös beige rottinkituoli istuinpehmusteineen, miehen kumisaappaat ja lapsen pulkka? Ainostaan kuormalavoista tehtyä pöytää eivät olleet alkaneet kiskoa mukaansa.Oli aika järkytys tulla kotiin ja huomata että kyllä, tuoli on haettu ja vähän muutakin! :O
Olen nyt ollut yhteydessä roskavaryhmän ylläpitäjään, jos saisi tuon naisen kiinni kun minut esti.
Kommentit (77)
Kannattiko sanoa että ette ole kotona?Näinhän koteihinkin murtaudutaan, varas saa tiedon että asukkaat ovat lomamatkalla.
Tilaisuus tehnyt varkaan. Nähnyt ettette olleet kotona ja pakannut tavarat tyytyväisenä autoon.
Laita äkkiä paikallisille fb-kirppiksille ilmoituksia ettei kukaan ainakaan mene ko. henkilöltä kyseisiä tuotteita ostamaan.
Tee ihmeessä rikosilmoitus!!
Teet rikosilmoituksen verkon kautta ja ilmoitat vakuutusyhtiöön, jos poliisi ei tutki, ei sitten tutki, mutta kotivakuutuksesta pitäisi jotain korvausta saada.
Ainakin Pohjola Vakuutuksen piiriin kuuluu myös pihakalusteet.
Varmasti aikoo myydä tavarat eteenpäin, niin ne varkaat tekevät.
Seuraile facebookin kirppiksiä ja laita sinnekin infoa että jos tulee myyntiin niin varastettua tavaraa.
Kyllähän noita terassin tyhjennyksiä tapahtuu, vaikkei roskalavaan ilmotusta laittaiskaan. Varkaat on valppaana.
Vaatikaa tutkimattajättämispäätös kirjallisena, ja kannelkaa siitä. Tuskin johtaa edelleenkään mihinkään, mutta se on ainoa keinonne edes yrittää vaikuttaa asiaan.
Meille kävi vastaava. Pitibhakea portilta palapelit muovipussissa, lähti kukkaruukut ja lapsen kolmipyörä matkaan. Väitti, että sanoin vain "nappaa tavarat mukaan portilta", vaikka selvästi puhuin pelkästään lautapeleistä ilmossa ja viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.
No se ei ole muiden vika että oma äitisi oli kelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen verkon kautta ja ilmoitat vakuutusyhtiöön, jos poliisi ei tutki, ei sitten tutki, mutta kotivakuutuksesta pitäisi jotain korvausta saada.
Ainakin Pohjola Vakuutuksen piiriin kuuluu myös pihakalusteet.
Liekö vakuutuskaan mitään antaa, kun eivät nuo olleet oikein minkään arvoisia eikä mitään murtoakaan ole tehty, vaan ap on itse vapaaehtoisesti päästänyt nuo ihmiset sisälle ja omalla toiminnallaan ja huolimattomuudellaan sekä välinpitämättömyydellään tuon kaiken aiheuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Pohjola Vakuutuksen piiriin kuuluu myös pihakalusteet.Liekö vakuutuskaan mitään antaa, kun eivät nuo olleet oikein minkään arvoisia eikä mitään murtoakaan ole tehty, vaan ap on itse vapaaehtoisesti päästänyt nuo ihmiset sisälle ja omalla toiminnallaan ja huolimattomuudellaan sekä välinpitämättömyydellään tuon kaiken aiheuttanut.
Höpö höpö, lue tarkemmin. Ulkoa kuistilta viety.
Kuistille yleensä pääsee kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita terassin tyhjennyksiä tapahtuu, vaikkei roskalavaan ilmotusta laittaiskaan. Varkaat on valppaana.
Vähän kyllä epäilen ettei ammattivaras vaivautuisi paikalle jonkun tuolinröttelön vuoksi, vaikka kaupan päälle olisi tarjolla pulkka!!
Mä pakkasin joulun alla jätteitä pahvilaatikkoon ja joulupaperia päälle. Ja sitten kauppaan....
Marketin pihalla "unohtui" auton ovet auki.
Viivyin kaupassa n. 15minuuttia ja paketti oli autosta viety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Pohjola Vakuutuksen piiriin kuuluu myös pihakalusteet.Liekö vakuutuskaan mitään antaa, kun eivät nuo olleet oikein minkään arvoisia eikä mitään murtoakaan ole tehty, vaan ap on itse vapaaehtoisesti päästänyt nuo ihmiset sisälle ja omalla toiminnallaan ja huolimattomuudellaan sekä välinpitämättömyydellään tuon kaiken aiheuttanut.
Höpö höpö, lue tarkemmin. Ulkoa kuistilta viety.
Kuistille yleensä pääsee kuka tahansa.
Luin tarkkaan vielä kaksi kertaa. Ja ei, ei tuossa sanottu mitään, että olisi ulkoa viety. Mihin sun silmät oikein harottaa, kun näet siinä sanoja, mitä ei ole?
Et pysty mitenkään todistamaan, että henkilö olisi vienyt muutakin kuin mihin oli lupa. Kyynel.
Miksi päästätte vieraita ihmisiä noin vaan kuleksimaan itekseen kotiinne?