Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän aikaa seuraillut näitä imetys juttuja ja

Vierailija
08.08.2006 |

en ymmärrä sitä, miksi ei uskota että maito vähenee joillain. Kyllä minä yritin imettää ja imetinkin ja imetän edelleen. Se ei vaan riitä vauvalleni. Ja tunnen jos maitoa tulee, ja tunnen jos ei tule. Lisää on pakko antaa. Esim jos nyt imetän niin vauvalla nälkä parin-kolmen tunnin päästä, annan taas tissiä mutta on pakko antaa lisäksi muutakin, koska maitoa ei ole kertynyt edellisetä imetyksestä niin paljon.

Kaikenlisäksi vauvani on lehmänmaitoallerginen ja hänelle sopii vain kalleimmat apteekin korvikkeet. Totta hitossa minä imettäisin mieluummin aina, jos vaan riittäisi maito. Tulisihan se halvemmaksi. Eilä tässä mitään rikkaita olla.

Vauvani 6kk nyt, lisämaitoa olen antanut säännöllisesti noin 3kk eteenpäin. Pikkuhiljaa joutuen lisäämään korvikkeita. Nyt syö myös soseita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ensimmäiselle ei riittänyt, toiselle riitti so-so, ja nyt kolmannelle riitti todella hyvin, eli olen kokenut ne kaikki tilanteet. Ensimmäisen kanssa syyllistyin todella pahasti, kun koko ajan toitotettiin että en yritä tarpeeksi. (imetystä, siis)

Me naiset olemme erilaisia, minä olen esim. tullut raskaaksi 3 kertaa ovispäivänä tuosta vaan ensiyrittämällä. Voisin siis esittää tuonne vauvakuumepalstalle että ne eivät varmaan osaa naida oikein, kun kerran tarvitsevat monta yrittämää ja clomeja sunmuita apuja edes tullakseen raskaaksi.

Se on nähdäkseni sama asia, jos ajattelee että imetyksen onnistuminen on pelkästään tahdosta kiinni, niin mikä ero sitten raskaaksitulemisen kanssa on?

Vierailija
2/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maitosi kyllä riittäisi jos et sotkisi maidontuotantoasi antamalla niitä kalliita korvikkeita.

Se vika on nyt vaan ihan rouvan omassa päässä, väärä mielikuva siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi