S-kortin tunnusnumero unohtunut, miten saan rahaa nostettua? Hätä!
Tili on lähes nollilla ja pitäisi saada lapset ruokittua ensi viikkoon asti. Uuden työpaikkani palkkapäivä on ilmeisesti 4.3., joten ihan hengenhätä tässä ei ole, mutta pitäisi keksiä jostain pari kymppiä rahaa torstaihin asti.
Mieleeni juolahti S-etukorttini, jonne on näköjään päässyt kertymään 34 euroa. Tuo raha olisi juuri nyt pelastus, mutta en ole käyttänyt korttia niin pitkään aikaan, etten muista sen salasanaa. Joskus vuosi sitten olen tehnyt noston kassalta pin-koodia käyttäen. Osaako kukaan sanoa, pystynkö esim. S-pankin pisteestä käydä nostamassa henkkareiden kanssa rahat ulos ilman pin-koodia?
Kommentit (20)
Pitäisi muistaakseni pystyä, ja vaikka ei pystyisikään niin samalla voit saada heiltä apua siihen unohtuneeseen piniin kun henkkarilla pystyt todistamaan että sinä todellakin olet se tilin omistaja.
Kokeile numeroa 1770 3554 7132 8854
Mene S-pankkiin, sieltä se löytyy.
Sieltä voi katsoa kerran vuodessa oman S-kortin pin-koodin ilmaiseksi.
S- ryhmän kauppakassalta voinee nostaa. Mene kauppaan ja kysy.
Mene S-ryhmän kauppaan ja maksa siellä kortilla. Kai sulla se kortti on?
Itse ainakin saanut henkkareilla nostettua käteisenä prisman s-pisteestä.
Muistaakseni uusi pin olisi maksanut jotain 5 euroa tms. (tästä pari vuotta). En ottanut.
S-netti pankista voi katsoa oman pin koodin.
Ilmaiseksi yhden kerran, seuraavat kerrat yksi euro.
Niin minua neuvottiin kun unohdin pin koodini ja sieltähän ne neljä nroa löytyi.
Kiitti vastauksista! Sain pin-koodin S-Pankin mobiilisovelluksesta. Kortti ja henkkarit multa siis löytyy, mutta viime kerralla lähimaksua yrittäessä kone pyysi pin-koodia ja sitä en muista kun kortti on ollut käytössä niin harvoin - mun ruokaostokset on sen verran pieniä ettei niille rahakkaille bonustasoille yllä ja ja tätä on vaan vilautettu ruokaostoksen yhteydessä bonusten takia.
Uusi pin koodi pankin lähettämänä maksaa nyt 10 euroa.
Helppo katsoa nettipankin kautta itse ja halvempaa.
Hyvä että onnistui.
On se helppoa S-pankin asiakkaana näemmä, täytyykin harkita pankin vaihtoa.
Perseestä koko pankki, mulla meni lukkoon jo toisen kerran vaikka varmasti panin oikeat numerot, siis nettipankin salasanat.
Seuraavan kerran kun menen prismaan otan rahani pois ja lopetan koko touhun, muutenkaan ei mitään kertyä kun siellä on kalliimmat hinnat ja huonommat tarjoukset.
Osuuskoronkin laskivat 5% kun joskus ennemmin oli 20%
Vierailija kirjoitti:
Perseestä koko pankki, mulla meni lukkoon jo toisen kerran vaikka varmasti panin oikeat numerot, siis nettipankin salasanat.
Seuraavan kerran kun menen prismaan otan rahani pois ja lopetan koko touhun, muutenkaan ei mitään kertyä kun siellä on kalliimmat hinnat ja huonommat tarjoukset.Osuuskoronkin laskivat 5% kun joskus ennemmin oli 20%
Siis sun mielestä S-ryhmällä on kalliimmat hinnat ja huonommat tarjoukset kuin K:lla? Ite olen huomannut ihan päinvastaisen, S:llä hinnat ovat alhaisemmat ja bonuksia kertyy, K-kaupat taas ovat atmösfääriltään miellyttävämpiä mutta todella kalliita kilpailijaan verrattuna, alet näyttäisi melkein aina olevan jotain "osta 2 maksa 1" ja ne on pelkille plussa-kortin omistajille. Halvinhan tietty on Lidl, mutta sieltä ei löydy kaikkea mitä itse tarvitsen.
Ehkä pientä epäloogisuutta aloituksessa: "Tili on lähes nollilla ja pitäisi saada lapset ruokittua ensi viikkoon asti." Siis miksi tililtä pitäisi rahaa nostaa, jos se jo on nollilla (lähes). Mene asiakaspalveluun ja ota passi/henkilökortti mukaan, jolla todistat olevasi tilinomistaja. (Ajokortti ei ole henkilöllisyystodistus.) Asiakaspalvelussa saat henkilökohtaista palvelua, kuten korttisi tunnusluvun. Ostat sitä ruokaa, mihin varallisuutesi riittää.
Kokeile minun Pin- koodia 2221, jos se kävisi.
Vierailija kirjoitti:
S-pankki paras, halvin.
Kuka mitäkin arvostaa. Minä arvostan palvelua ja S-Pankki ei sitä minulle ole tarjonnut, joten en itse koe, että se olisi silloin minulle paras.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pientä epäloogisuutta aloituksessa: "Tili on lähes nollilla ja pitäisi saada lapset ruokittua ensi viikkoon asti." Siis miksi tililtä pitäisi rahaa nostaa, jos se jo on nollilla (lähes). Mene asiakaspalveluun ja ota passi/henkilökortti mukaan, jolla todistat olevasi tilinomistaja. (Ajokortti ei ole henkilöllisyystodistus.) Asiakaspalvelussa saat henkilökohtaista palvelua, kuten korttisi tunnusluvun. Ostat sitä ruokaa, mihin varallisuutesi riittää.
Pankki saa omien palveluidensa kohdalla kyllä päättää hyväksyykö ajokortin henkilöllisyyden todentamiseksi vai ei. Verkkopankki-sopimusten kanssa vain passi tai virallinen henkilökortti käy.
Helppoa. Maski sinulla jo onkin, joten tarvitset enää aseen.