Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko raha ainoa keino parantua mielenterveyden ongelmista?

Vierailija
27.02.2021 |

Vai onko joku muu toimiva keino?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha paranna mielenterveysongelmia. Huoh. Toki ihmisillä eri syyt ja stressi esim. Rahasta ei niitä auta, mutta raha yksissään ei niitä paranna.

Toki jos alakulo tai vastaava johtuu rahaongelmista niin sitten ehkä, mutta oikeita mt-ongelmia ei raha paranna.

Toki jos olisit ihan yltiörikas voisit koittaa hoidattaa itseäsi yms. Riippuu aika lailla mistä se esim. Masennus johtuu.

Vierailija
22/25 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lievästi masentunut ja kokisin säännöllisen terapian hyväksi, koska elämässäni ollut niin paljon vastoinkäymisiä.

Mutta ei minulla ole varaa pienipalkkaisena mennä terapiaan :(

Ei se maksa kuin 85-100 euroa/vko. Se raha menee helposti muuhunkin. Priorisointikysymys.

Vastaan kaikkien pienipalkkaisten tai jopa tulottomienkin puolesta, että tyhjästä on paha nyhjäistä. Senhän sinä fiksuna toki tiesitkin, mutta piti silti päästä pätemään.

Minulla on kokemusta 5 vuoden ajalta terapiassa käymisestä pienituloisena, joten turhaan kuittailet pätemisestä. Se ON priorisointikysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä paranna itsestään mitään, niin kuin ei mikään muukaan yksittäinen asia, mutta varmastikin vaikuttaa helpottavasti kokonaiskuvaa silmällä pitäen. Eiväthän kaikki varakkaatkaan ole onnellisia, tai edes suojassa mielenterveyden ongelmilta, mutta siltä se voi näyttää, kun on varaa tehdä itselle mukavia asioita eikä täten tarvitse kituuttaa, ns. paha olo on helpompi piilottaa kaiken kimaltavan alle.

Vierailija
24/25 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lievästi masentunut ja kokisin säännöllisen terapian hyväksi, koska elämässäni ollut niin paljon vastoinkäymisiä.

Mutta ei minulla ole varaa pienipalkkaisena mennä terapiaan :(

Ei se maksa kuin 85-100 euroa/vko. Se raha menee helposti muuhunkin. Priorisointikysymys.

Vastaan kaikkien pienipalkkaisten tai jopa tulottomienkin puolesta, että tyhjästä on paha nyhjäistä. Senhän sinä fiksuna toki tiesitkin, mutta piti silti päästä pätemään.

Minulla on kokemusta 5 vuoden ajalta terapiassa käymisestä pienituloisena, joten turhaan kuittailet pätemisestä. Se ON priorisointikysymys.

Minulla ei ole kokemusta kummastakaan, pienituloisuudesta tai terapiaistunnoista, mutta pienempituloisia tuttavia kuunneltuani tuollainen ei ole jokaiselle edes mikään prioriteettikysymys, vaikka halua osallistua olisikin. Kaikille ei vain ole mahdollista.

Vierailija
25/25 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä rikkaita, jotka ovat masentuneita. Monet vievät hengenkin itseltään tai käyttävät huumeita. On näitä julkkiksiakin ollut. On rahaa ja ihailua, mutta olo on niin huono.

Niillä olisi ihan yhtä huono olo ilman rahaakin. Rahaa on vaan helppo syyttää varsinkin niiden jotka ovat kasvaneet ympäristössä jossa rahaa on aina ollut käytettävissä ja heille köyhempi elämä näyttäytyy onnellisempana koska eivät sitä koskaan ole kokeneet. Mikäänhän ei heitäkään estä luopumasta kaikesta omaisuudestaan mutta jostain syystä harva sitäkään sitten tekee.