Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäydyt ihastuksesi seurassa?

Vierailija
27.02.2021 |

Selittäkää.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on käynyt niin, että katseitten kohdattua olen väistänyt katsekontaktia ja sitten, kun hetken olen toennut ja katsonut uudelleen sinne päin, toinen onkin jo pois tilanteesta ja tilaisuus menetetty.

Toinen bravuurini on se, että flirttailen ylenpalttisesti itseäni överisti kehuen. En tiedä, miksi. Typerää minulta.

Kolmas tapani on olla olevinaan asiallinen ja keskustella fiksusti. Mutta silläkään en onnistu vaikuttamaan.

Tehokkainta on ollut vain hymyillä.

Hymyily toimii :)

Tuohon ekaan kohtaan: jos mies ei tuollaisessa tilanteessa hae uutta katsekontaktia, niin hän ei ole (tarpeeksi) kiinnostunut.

Vierailija
62/64 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt vältellä hänelle puhumista, kun olen varattu enkä halua ihastua syvemmin. Olen puhunut vain ihan lyhyesti small talkia. Pelkään että rakastuisin, jos tutustuisi häneen paremmin. Kyseessä eräs nainen työpaikalla, joten ihan kokonaan ei voi olla puhumatta, jos sattuu vaikka kahviautomaatille yhtä aikaa.

Ihailen häntä kaukaa. En saa pidettyä katsettani erossa hänestä. Kun hän on lähistöllä, yritän vilkuilla salaa, mutta huonolla menestyksellä. Aina välillä jään kiinni tuijottamisesta, kun katseemme kohtaavat. Silloin käännän katseen nopeasti pois. Moikkaan ja hymyilen, jos hän tulee käytävällä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisintä ihastusta en voinut lakata katsomasta silmiin, kun olimme tekemisissä. Normaalisti kumminkin kohteliaisuudesta tulee katkaistua katsekontakti tasaisin väliajoin, ja vilkuiltua sinne tänne. Ei siinä, samalla intensiteetillä hän tuijotti takaisin.

mies

Vierailija
64/64 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koskaan pääsette etenemään suhteeseen asti te jotka menette ihastuksesta ihan puihin?

Ei päästäkään sen ihastuksen kanssa. Otamme sen ei niin kiinnostavan.

Kauheaa. Eikö kukaan tuolla tavoilla käyttäytyvä ole päässyt suhteeseen ihastuksensa kanssa? Edes ajan kanssa kun uusi ihastus ei kenties jännitä enää noin paljon? Tai jos se toinen ei olisi tuollainen jännittäjä ja ottaisi ohjat käsiinsä jutun etenemisessä?

No varmaan jotkut naiset ovat, jos se ihastus on ollut aloitteellinen ja tarpeeksi sinnikäs. Miehet ei ole, koska tuolla tavalla käyttäytyvä mies on naisista totaalinen turn off.