Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäydyt ihastuksesi seurassa?

Vierailija
27.02.2021 |

Selittäkää.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset yrittää kovaa.

Vierailija
42/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa miestä ei paljoa hetkauta yritykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin erityisesti miesten kommentteja tähän ketjuun,

ap

Mitä tuo AP tarkoittaa viestien lopussa. 

Bridge: Arvokorttipiste (lyh. ap). Käden arvioinnissa käytettävä käsite. Ässästä lasketaan 4 ap:tä, kuninkaasta 3 ap:tä, rouvasta 2 ap:tä ja sotilaasta 1 ap

Vierailija
44/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt niin, että katseitten kohdattua olen väistänyt katsekontaktia ja sitten, kun hetken olen toennut ja katsonut uudelleen sinne päin, toinen onkin jo pois tilanteesta ja tilaisuus menetetty.

Toinen bravuurini on se, että flirttailen ylenpalttisesti itseäni överisti kehuen. En tiedä, miksi. Typerää minulta.

Kolmas tapani on olla olevinaan asiallinen ja keskustella fiksusti. Mutta silläkään en onnistu vaikuttamaan.

Tehokkainta on ollut vain hymyillä.

Vierailija
45/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koskaan pääsette etenemään suhteeseen asti te jotka menette ihastuksesta ihan puihin?

Ei päästäkään sen ihastuksen kanssa. Otamme sen ei niin kiinnostavan.

Kauheaa. Eikö kukaan tuolla tavoilla käyttäytyvä ole päässyt suhteeseen ihastuksensa kanssa? Edes ajan kanssa kun uusi ihastus ei kenties jännitä enää noin paljon? Tai jos se toinen ei olisi tuollainen jännittäjä ja ottaisi ohjat käsiinsä jutun etenemisessä?

Minulla se tietty perusjännitys säilyy vaikka aikaa kuluisi miten paljon.

Vierailija
46/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeskentelen välinpitämätöntä ja loikin karkuun. Joskus saatan heittäytyä rohkeaksi ja otan jopa katsekontaktin sekä tervehdin.

Hah, ooksä mun ihastus? Se käyttäytyy samoin, mutta epäilen, että se ei vain pidä musta.

Vierailija
47/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yritän jutella niitä näitä aina ei onnistu. Jos hipaisee tai varovasti flirttaa, niin nolostun, punastun tai olen ihan vaivautunut. En osaa käyttäytyä vapautuneesti hänen seurassaan.

N45 😁

Vierailija
48/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi mennä piiloon. Tai tuntuuhan se julmalta jos toinen ei tykkääkään tai käyttäytyy jopa törkeästi.  Tai käyttää hyväkseen, siis paistattelee vain ihailussa. Mutta joskus saattaa tullakin jotain ja ai että kun on kivaa. 

Vierailija
49/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin viileästi, en voi näyttää tunteitani, siihen on syy.

Mikä se sellainen syy on? Skitsofrenia vai pahempaa?

Pahempaa, hän on naimisissa ja taitaa olla myös pari teini-ikäistä lasta. 

Vierailija
50/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti kömpelö ja kiusallinen ihminen, ja ihastusta kohtaan sitä vielä tuplasti tavalliseen verrattuna. En osaa olla ollenkaan luontevasti, käytökseni on ristiriitaista, juttelen ties mitä tyhmää. Nolaan itseni tavalla tai toisella.

Olen onnellinen etten ole tällä hetkellä ihastunut ja että ihastun todella harvoin.

Vierailija
51/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä katson intensiivisesti silmiin ja yritän hymyillä.

Toisena päivänä taas yritän esittää välinpitämätöntä enkä uskalla katsoa edes päin.... :(

Varattu olen, joten käytös on todella sekavaa.

Vastapuoli pitää yllä samanlaista sekoilua..tai näin ainakin tulkitsen.

Vierailija
52/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin viileästi, en voi näyttää tunteitani, siihen on syy.

Mikä se sellainen syy on? Skitsofrenia vai pahempaa?

Pahempaa, hän on naimisissa ja taitaa olla myös pari teini-ikäistä lasta. 

Se, että ihastus on naimisissa on pahempaa kuin skitsofrenia? Sori, naurahdin, ja ihan sivusta.

Vierailija
53/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä katson intensiivisesti silmiin ja yritän hymyillä.

Toisena päivänä taas yritän esittää välinpitämätöntä enkä uskalla katsoa edes päin.... :(

Varattu olen, joten käytös on todella sekavaa.

Vastapuoli pitää yllä samanlaista sekoilua..tai näin ainakin tulkitsen.

Täällä sama tilanne 😁 tosin mies on varattu, minä en. Ollaan vuorollaan muka huomaamatta toisiamme, välillä taas hymyillään kasvot loistaen ja vaihdetaan muutama sana. Yritän piilottaa ihastumiseni, koska ei sitä sovi varattua vikitellä. Tunteet ei ainakaan toistaiseksi ole kuolleet, mutta jospa ne laimenisi kun ei katso sinnepäin. Ja pelkona on, että ulkopuoliset on tämän huomanneet. Kurjaa on.

Vierailija
54/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koskaan pääsette etenemään suhteeseen asti te jotka menette ihastuksesta ihan puihin?

Ei päästäkään sen ihastuksen kanssa. Otamme sen ei niin kiinnostavan.

Kauheaa. Eikö kukaan tuolla tavoilla käyttäytyvä ole päässyt suhteeseen ihastuksensa kanssa? Edes ajan kanssa kun uusi ihastus ei kenties jännitä enää noin paljon? Tai jos se toinen ei olisi tuollainen jännittäjä ja ottaisi ohjat käsiinsä jutun etenemisessä?

Yhden ihastuksen kanssa olin suhteessa, mutta se oli ehkä katastrofaalisin suhteeni. Kesti yli kymmenen vuotta ennenkuin ihastuin uudelleen. Sitä ennen ja sen jälkeen on ollut laimeita suhteita, siis omien tunteideni puolelta, nyt yritän toeta tästä uudesta ihastuksesta ja etsiä mies joka on hyvä mutta jonka kanssa tunteeni pysyvät laimeina.

Vierailija
56/64 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikinä voi tietää, onko joku ihastunut vai inhoaako se? Molemmat välttelee seuraa, töksäyttelee omituisuuksia ja katselee ohi parhaansa mukaan. Tuohan kertoo kiinnostuksen kohteelle ihan vääriä asioita.

Itse jännitän aina sitä kohtaamista, menen ensin ihan puihin ja etenkin yllätettynä. Pääsen tilanteen tasalle kuitenkin aika nopeasti ja sen jälkeen olen rento oma itseni. En mitenkään erilainen kuin muidenkaan kanssa, tai ehkä katselen vähän enemmän ja ihailevammin.

Vierailija
57/64 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvä pointti!

Menen niin jäihin ihastuksen seurassa, että ei hän edes voi saada hyvää käsitystä musta 😆

Vierailija kirjoitti:

Miten ikinä voi tietää, onko joku ihastunut vai inhoaako se? Molemmat välttelee seuraa, töksäyttelee omituisuuksia ja katselee ohi parhaansa mukaan. Tuohan kertoo kiinnostuksen kohteelle ihan vääriä asioita.

Itse jännitän aina sitä kohtaamista, menen ensin ihan puihin ja etenkin yllätettynä. Pääsen tilanteen tasalle kuitenkin aika nopeasti ja sen jälkeen olen rento oma itseni. En mitenkään erilainen kuin muidenkaan kanssa, tai ehkä katselen vähän enemmän ja ihailevammin.

Vierailija
58/64 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia että ihastunut kiukuttelee ja käytös menee ylös alas tänään superystävällinen ja huomenna murjottava? Luultavasti kyllä mutta kysyn nyt kuitenkin tietäviltä. ap

Ei ole tyypillistä käytöstä ihastuneelle. Kuulostaa epävakaalta persoonalta noin muutoin, mutta tuskin ihastuminen tuohon vaikuttaa.

Kysyit erityisesti miesten kommentteja. Omalta osaltani voin sanoa, että saatan vaikuttaa normaalia epävarmemmalta ja ujommalta ihastukseni seurassa. Sekoilla sanoissani tai punastua.

Jos haluan edistää suhdetta, lähestyn ihastustani joko suoraan (baari/yökerho) tai sitten pyrin juttusille ja annan ihastukselleni jonkinlaista erityishuomiota, jota en muille suo (esim. työpaikka, harrastus). Baari/yökerho on näistä helpompi, kun se on niin suoraviivainen. Joko tulee pakit tai treffit. Esim. työpaikalla pitää ensin tunnustella toisen kiinnostusta, kun ei kuitenkaan halua pilata työkaveruutta. Yritän siksi ensin saada jotain signaalia kiinnostuksesta antamalla erityishuomiota. Teen sitten vasta aloitteen sopivalla hetkellä.

Jos en halua edistää suhdetta (koska jompikumpi on varattu tai muu syy), yritän vältellä ihastukseni kohdetta ja peitellä ihastuksen tunteita olemalla ihastukseni seurassa korostuneen asiallinen. Tämä ei aina onnistu, vaan nuo punastelut ja sanoissa sekoilut tulee usein kuitenkin. Joku voi tällaisen käytöksen tulkita tylyksi tai ylimielisyydeksi, mutta ei se sitä ole.

Vierailija
59/64 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti, koska en aina uskalla olla lämmin, ettei hän arvaisi. Mutta hän on varmaan arvannut jo. Mutta tosiaan, joskus totinen ja joskus iloinen.

Vierailija
60/64 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan ole saanut suuria ihastuksiani. Olen aina mokannut jotenkin. Yleensä siten, etten epävarmuuttani en ole ilmaissut kiinnostustani riittävän selkeästi enkä epävarmuuttani ole ollut riittävän aktiivinen yhteydenpidossa, minkä naiset ovat ilmeisesti tulkinneet kiinnostuksen puutteeksi. Tämän aion korjata seuraavan ihastuksen kohdalla ja olla mieluummin liian aktiivinen.

Sitten taas monet sellaiset naiset, jotka ovat mielestäni ihan kivoja, käyvät aivan kuumana minuun. Heidän seurassaan olen oma itsevarma itseni ja pystyn näyttämään parhaat puoleni, kun en ole ihastunut. Useampi nainen on tehnyt aloitteen minua kohtaan, joista olen ajatellut että ihan kiva nainen, mutta ehkä kuitenkin vaan kaverina.

Tällaista tämä elämä on.