Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun äiti! Mun äiti! Mun äiti!

Vierailija
26.02.2021 |

Te tiedätte kyllä että tällä palstalla eräs henkilö usein manaa kuinka kamala hänen äitinsä on. No, minunpas äitini on myös aivan yliveto! Jee! Vilkaiskaas tätä nettisivua:
https://www.kukasoitti.com/
Jos teille tulee puheluita jostain epämääräisistä puhelinnumeroista, niin esim tuolta kätevältä nettisivulta voi etsiä että kenen kumman numero se oikein on. Sinne monet on kirjoittanut varoituksia kaikenmaailman puhelinmyyjistä ja tiesmistä huijarifirmoista.
Mutta: joku on ilmoittanut sinne mun äidin! Mun äidin puhelinnumero ja nimi!
Ei mun äiti ole puhelinmyyjä, ei mun äidillä ole firmaa, ei mun äiti soittele työkseen eikä tehtaile petoksia. Mun äiti on ihan vain yksityishenkilö. Mutta mun äiti nyt vain sattuu olemaan aivan karmea rauhanhäiritsijä! Se lähestyy aina kaikkia tuttavia ja tuttavantuttavantuttavia ja soittelee niille ja puhuu ja manaa ja kyselee ja utelee ja juoruaa ja ahdistelee ja...
Tuskastuttavan rasittava väsyttävä maaninen juorukello. Älkää vastatko sen puheluihin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on munkin numero :-)

Vierailija
2/4 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on munkin numero :-)

Säkin siis olet kaamee juoruilija joka jatkuvasti soittelee lukemattomille ihmisille jotain maratoonipuheluita. Ei anneta kenellekään ikinä hetkenkään rauhaa, soitellaan kaikille koko ajan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kiinalainen parturi?

Vierailija
4/4 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kiinalainen parturi?

Ei, äitini ei ole kiinalainen eikä parturi.

Sinäkö tunnet hullun kaikille soittelevan naisen joka on kiinalainen parturi?

Tjaa, no, arvelen että nykyään tuollaisia hulluja soittelijoita on Suomi täynnä. Ehkei äitini sittenkään ole järin harvinaislaatuinen, varmaan monikin yksityishenkilö on ilmiannettu tuolle nettisivulle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän