Sinä kaunis ihminen, millaista kohtelua saat ulkonäkösi vuoksi?
Olen itse nyt aikuisena kuullut, että "olet kaunis". Tuntuu jotenkin todella oudolta, koska nuorempana olisin kovasti halunnut olla edes nätti. Mitä nyt itse tästä ajattelen - noh, aika paljonhan se on siitä kiinni, mitä pistää päällensä, miten meikkaa, onko hiukset siististi. Hoikka olen myös. Toisaalta toisiöle olen liian laiha, "ei minkään näköinen" jne. Ei tämä oikeastaan tunnu miltään.
Sen olen huomannut, että minuun suhtaudutaan ystävällisesti. Tietysti olen luonteeltani sopeutuvainen enkä millään tasolla räväkkä. Miehet on usein avuliaita työpaikalla, osa käyttäytyy hermostuneesti. Usein kyllä kieltäydyn avusta. Naisporukoiden ulkopuolelle jään, voi tosin johtua myös siitä koska olen aika erakko. Somessa tulee ulkomaalaisilta miehiltä dm-pyyntöjä. No jaa, siinä se. Kertokaa te muut kokemuksia, havaintoja tms.?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein tiedä .Mulle ollaan aina ystävällisiä mutta en tiedä johtuuko se kauneudesta? mutta sitten myös huonot puolet, on ollut paljon kiusaamista, varsinkin muut naiset ......
No voisin lisätä tähän jos laitan profiilikuvan jonnekin, ihan minne vaan, vaikka jonnkein taideisivulle, tulee heti paljon viestejä että moi mitä kuuluu, vaikka koko sivun tarkoitus ei ole edes viestitellä kellekään juuri xD
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein tiedä .Mulle ollaan aina ystävällisiä mutta en tiedä johtuuko se kauneudesta? mutta sitten myös huonot puolet, on ollut paljon kiusaamista, varsinkin muut naiset ......
Joo, juurikin näin.. Selkaista juoruilua seläntakana. En tykkää yhtään.
-ap
Komeana ja pitkänä, vahvana miehenä olen aina saanut paljon huomiota naisilta, etenkin itseäni vanhemmilta. Yleisen luulon vastaisesti myös miehet antavat askeleen eteen komealle miehelle. Jään mm. helpommin mieleen mikä auttaa duunin suhteen. Joskus kaverini sanoi että tosi monet miehet antaisivat mitä vain saadakseen tuollaisen kropan ja ulkonäön syntymälahjanaan.
En ole koskaan nähnyt vaivaa ulkonäön eteen, en fyysistä enkä henkistä.
Miks miehet käy vastaamassa tällaisiin? Nuo on miesten kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin naisia kiusaa naiset ja miehiä miehet näytti miltä vain. Joitain aivan kaikki, mutta harvemmin näin.
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet käy vastaamassa tällaisiin? Nuo on miesten kirjoittamia.
Ihmettelin samaa. Otsikossa lukee ihminen.
Näihin aloituksiin käydään kommentoimassa yleensä aika outoja kommentteja tyyliin että saan treffipyyntöjä pitkin viikkoa kaikilta joka paikassa. Mun kaveri on tosi kaunis eikä hän saa. Jos asia olisi näin niin hän on se jonka pitäisi saada. Ehkä on tietyt ihmiset kenelle tuollaiset asiat on pakkomielle ja huomiota tulee ja elämä on laiffii... Av n kirjoituksis nää samat jutut toistuu.
Ne miehet jotka kehuu naisia kauniiksi, niin tekevät sen vain yhdestä syystä, yrittävät kehumalla saada seksiseuraa. Oikeasti eivät tarkoita sitä mitä sanovat.
Tämmöistä tapahtuu. Ikää tulee eikä välttämättä vähene. Siksi vitsailenkin että naisella on kolme uhkaa: nuoret miehet, keski-ikäiset miehet ja vanhat miehet. Sitten jotkut naiset saattavat ilkeillä toisinaan. Mutta niistä ei silleensä välitä, ellei aleta tosissaan uhkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ollaan aina ystävällisiä mutta kiusataan paljon, mitäh?
Olen luonnostaan ihan kaunis nainen - en nyt mikään supermissi, mutta kuitenkin ihan jees. Ihan vastaavia tulee päivittäin vastaan :) No. Miehet on hyvin ystävällisiä, jopa lipeviä. Naiset joko katsoo pitkin nenänvarttaan tai on ihan normiystävällisiä. Huonoin ulkonäköön liittyvä kokemukseni on muutaman vuoden takaa baarista. Menin (naispuolisen) ystäväni kanssa tiskille aikeissa tilata juomat, mutta kaksi vuorossa ollutta tarjoilijanaista vain juttelivat keskenään tiskin toisella laidalla. Silloin heilautin heille kättäni, jolloin toinen vilahti heti ei minun, vaan ystäväni eteen ja sanoi tälle: "Sano tolle kauniille ystävällesi, että meille ei vilkutella niin kuin joillekin h**rille!" Öh?
Tästä aiheesta on jo monta ketjua.
Ihmiset helposti olettaa, että viettää vapaa-aikansa bailaten ja ne yllättyy, jos ei teekkään niin. :D