Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän itse maskia, mutta en todellakaan paheksu maskittomia

Vierailija
26.02.2021 |

En käyttäis itsekään jos ei olisi sosiaalisia paineita. Maskit on täysin turhia. Toivottavasti kohta ne mediassa kirjoittaa että maskit on todettu hyödyttömiksi

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee enää kauan

Vierailija
2/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ffp3-hengityssuojainta enkä paheksu maskittomia. Sen vuoksi mä hengityssuojainta just käytänkin, ettei muiden tarvitse mun takiani käyttää mitään.

t. riskryhmäläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän , koska kampaamossani käy hysteeriä naisia , joten jos olisin prismassa ilman maskia niin menettäisin asiakkaani.

Vierailija
4/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole luonnetta toimia oikein vaan mennään massan perässä. Siksihän nuoret aloittavat tupakoinninkin, joukkopaineesta.

Vierailija
5/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä paheksun niitä, jotka eivät maskia käytä.

Juuri he voivat tartuttaa minut.

Itse käytän tavallista apteekista ostettua Lumi-merkkistä suomalaista maskia.

Se maski suojaa muita, niin etten tartuta mahdollisia koronahiukkasia ja pisaria heihin.

Mutta se joka ei käytä maskia, ja istuu bussissa viereeni, voi tartuttaa minut.

FFP3 maskit ovat liian kalliita joka päiväiseen käyttöön, jopa työssäkävijällekin.

Niitä toki voi käyttää silloin tällöin, tietyissä tilanteissa, mutta ei jatkuvasti.

Vierailija
6/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se maski suojaa muita, niin etten tartuta mahdollisia koronahiukkasia ja pisaria heihin.

FFP3 maskit ovat liian kalliita joka päiväiseen käyttöön, jopa työssäkävijällekin.

Niitä toki voi käyttää silloin tällöin, tietyissä tilanteissa, mutta ei jatkuvasti.

Toivottovasti kuolet koronaan.

Vierailija
7/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en paheksu edes koronaan sairastuneiden karanteenin rikkomista. Tämän viruksen leviämistä ei pystytä estämään.

Vierailija
8/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuol kaupoissakin porukkaa jotka paheksuvat minua kun en maskia käytä, totean niille et pysykää kauempana.

Muutenkaan en ketään iholle halua.

Vierailija
9/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottovasti kuolet koronaan.

Hävytön kommentti, taidat olla psykopaatti! Alkuperäinen kirjoitus oli täysin totta ja asiallinen. Te itsekkäät minäminä tyypit aiheutatte vaaraa muille!!

Vierailija
10/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koska on jo kerran ollut korona enkä uudestaan halua, 3kk sitten oli lievä, mutta vieläkään ei ole hajuaisti palannut takaisin. Maskittomat pellejä olen tahallani alkanut tuijottaa kuin pöllö.

Vierailija
11/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en paheksu edes koronaan sairastuneiden karanteenin rikkomista. Tämän viruksen leviämistä ei pystytä estämään.

Jos sinunlaisia ei olisi, meillä ei olisi koronaa.

Vierailija
12/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän koska on jo kerran ollut korona enkä uudestaan halua, 3kk sitten oli lievä, mutta vieläkään ei ole hajuaisti palannut takaisin. Maskittomat pellejä olen tahallani alkanut tuijottaa kuin pöllö.

En käytä maskia ruokakaupassa, olitko se sinä joka tuijotti minua viime viikolla kaupassa, joku maskinaama se oli ja tuijotin takaisin, meni varmaan melkein minuutti vahdatessa, lopulta antoi periksi, sanoi moi ja lähti liukkaasti jonnekin hyllyn väliin 😅

Vierailija
13/13 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku voi kokea sosiaalista painetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän