Kannattaako yksinelävälle S-Bonus kortti?
Laskeskelin juuri että varmaan menee joku 7-9 vuotta ennenkuin se S-Bonus 100€ maksaa itsensä takaisin vaikka Prisma onkin #1 kauppani, eli menee sinne noin 150€ - 300€ kuukaudessa. Ja myös ihanasti säästäytynyt siitä että tarvii sitä korttia näyttää ennen maksamista.
Mutta nyt toisaalta Elisa sai pakkomyytyä minulle tuon 5G liittymän ja siitä tulee 30e kuukaudessa ja se kerryttää S-Bonusta.
Kannattaisiko pikkuhiljaa hommata se?
Kommentit (70)
Oli kassajonossa ja kuulin että, nyt saa bonuskortin 100 e lla ja samalla saa
100 e lahjakortin s liikkeisiin . Eli, on käytännössä ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko järjestelmän ylläpito maksaa? Se kaikki lisätään hintoihin.
Sille ei tietysti voi mitään, mutta jos S-Market on silti halvempi kuin K, niin sitten se kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia kaikista kolmesta kaupasta vähintään minimibonukset. S-ryhmän, Lidlin ja K-kaupan bonukset. Lidlistä saa 60 euron ostoksilla 1€ bonusta, S-ryhmästä saa 50 eurolla minimibonukset.
Ei, vaan ostaa ostokset sieltä, mistä halvimmalla saa ja käyttää aina korttia, jos ei haittaa se omien ostotietojen luovuttaminen. Minä käyn noissa kaikissa ja vertailen hintoja, yksikään ei ole halvin kaikissa tuotteissa. Ei ne bonukset korvaa yleensä sitä hinnan eroa. Sovelluksesta on helppo katsoa, mitä tuote maksaisikaan toisessa kaupassa, no Lidlin tuotteista sitä ei juuri näe, mutta toisaalta sen valikoimassa ei ole monia sellaisia tuotteita mitä saa Prismasta tai CM:stä. Bonukset on sitten jotain siihen päälle, minkä saa, jos tulee ostettua tarpeeksi paljolla.
Saan bonusta plus maksutapaetua yhteenlaskettuna noin. 3,55 € kuukaudessa. Halvemmaksi tulee ostaa kosmetiikkatuotteet muualta kuin S-ryhmästä. Esim. Moni hiustuote tai meikki maksaa helposti muissa nettikaupoissa 4 euroa vähemmän kuin Sokoksella, ei paljon muutamien senttien bonukset auta, kun valmiit tuotteet ovat ylihinnoiteltuja S-ryhmällä. Kasvikset myös Lidlissä halvempia. Silmäasema piilolinsseistö saa bonusta, mutta piilolinssit ovat reippaasti kalliimpia kuin Lenssonilla.
Vierailija kirjoitti:
Saan bonusta plus maksutapaetua yhteenlaskettuna noin. 3,55 € kuukaudessa. Halvemmaksi tulee ostaa kosmetiikkatuotteet muualta kuin S-ryhmästä. Esim. Moni hiustuote tai meikki maksaa helposti muissa nettikaupoissa 4 euroa vähemmän kuin Sokoksella, ei paljon muutamien senttien bonukset auta, kun valmiit tuotteet ovat ylihinnoiteltuja S-ryhmällä. Kasvikset myös Lidlissä halvempia. Silmäasema piilolinsseistö saa bonusta, mutta piilolinssit ovat reippaasti kalliimpia kuin Lenssonilla.
Oho. Palsta ei tunne pitkää viivaa. Laitetaan sitten lyhyellä.
*3,5-5 €
Vaikka olisi näintä -20 % niin silloinkin kaiken saa muualta halvemmalla. Ne bonukset on leivottu hintoihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kassajonossa ja kuulin että, nyt saa bonuskortin 100 e lla ja samalla saa
100 e lahjakortin s liikkeisiin . Eli, on käytännössä ilmainen.
Missä päin Suomea? Helsingissä ainakaan Joka Elannolta ei saa minkäänlaista liittymislahjaa, mikä on erittäin noloa Hok Elannolta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jos käy aina S-ryhmän kaupoissa. Korttihan ei maksa sulle mitään vaan ne kaikki jäsenyysmaksut jne. maksetaan sun bonuksista. Eli kun vingutat sitä korttia aina ostosten yhteydessä niin maksat alussa sitä jäsenyysmaksua. Sit kun se on maksettu, niin alat itse saamaan rahaa. Itse en ymmärrä syytä miksi ei ottaisi S-korttia jos siellä jatkuvasti käy. Sieltä bonukset muutetaan rahaksi ja joka vuosi maksetaan niitä ylijäämämaksuja asiakkaiden tileille. Tänäkin vuonna toukokuussa muistaakseni maksavat jonkun 150e jokaiselle S-ryhmän asiakkaalle. Vuosittain S-tilillesi saattaa kertyä bonuksien johdosta monia satoja euroja rahaa käytettäväksi. Jossainhan sitä on pakko käydä kaupassa ja Suomessa vaihtoehtoja ei ole monia?
150 € jokaiselle S-ryhmän asiakkaalle? Onko tämä joku uusi juttu, vai oletkohan ymmärtänyt jotain väärin? Ei ole ainakaan koskaan 10 vuoden aikana minulle S-ryhmä maksanut mitään ylijäämämaksuja.
Vanha ketju, mutta koska myös tuoretta keskustelua, niin vastailen... Kyllä mulle ainakin tuo kannattaa. Saan bonuksia kuukausittain 15 - 30 euroa, riippuen siitä, mitä tapahtumia kuukauteen sattuu (esim. vaikka joulu tai lapsi tulee käymään kotona) tai siitä, onko kyseisessä kuussa vaikka vakuutusmaksuja. Viime kuusta tuli reilu 20 €. Silmälasit ostin Silmäasemalta, ja siitä kuusta paukahtikin sitten ihan kunnon bonukset.
Autoani en tankkaa yleensä ABC:llä, koska mulla on kodin vieressä edullinen ST1 ja sinne käteisalennuskortti. Laskeskelin, että tää kannattaa mulle siitäkin huolimatta, että ABC:ltä saisi bonukset ja tankkausbonukset. Mä kun pystyn helposti ajoittamaan tankkaukseni niihin hetkiin, kun huomaan ohi ajaessani, että se bensanhinta on alhaien.